Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtisitkö töihin 1500e/kk palkalla? Mä vähän tässä mietin..

Vierailija
01.07.2013 |

Vai pitäisinkö vaan lomaa. Olen yliopisto-opiskelija, opinnot loppuvaiheessa. Työ olisi kyllä oman alan hommaa, mutta ei välttämättä sellaista, josta olisi ihan hirveästi hyötyä tulevaisuuden kannalta juuri minulle. Työkokemusta omalta alalta on jo kertynyt useammalta kesältä ja palkka on ollut maisteriopintojen aikana aina parempi kuin tuo 1500.

Suoraan sanottuna tuo on aivan liian vähän, siis minun mielestä. Olen jo sen verran kerännyt työkokemusta, että arvotan työni kalliimmaksi. Mulla on opintotukikuukausia käyttämättä ja lainaakin voisin nostaa, joten pärjään kyllä, vaikka en töihin nyt menisikään.

Mitä mieltä olette?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin. Työttömälle on parempi toikin summa kuin ei mitään ja pitkittynyt työttömyys... ._.

Vierailija
2/50 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi missään tapauksessa, sillä omalla alallani jo aloituspalkkakin on n. 4000 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan inhottavaan paikkaan menisi. Minun alallani tuo on kyllä ihan tavallinen palkka. :(

Vierailija
4/50 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse lienee siis puolipäivätyöstä, vai?

Vierailija
5/50 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en. aloituksessasi mainitsit paljon syitä, miksi sinun ei tarvitsisi mennä töihin, joten en oikein ymmärrä mitkä ne syyt ovat, miksi ottaisit tuon työpaikan vastaan?

jos on pelko, että cv:hen tulee ilman tuota työtä turhan pitkä aukko tai tuosta työstä pääsisi nopeasti etenemään samassa firmassa, voisin ottaa työn, mutta muuten en todellakaan.

Vierailija
6/50 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset