Lähtisitkö töihin 1500e/kk palkalla? Mä vähän tässä mietin..
Vai pitäisinkö vaan lomaa. Olen yliopisto-opiskelija, opinnot loppuvaiheessa. Työ olisi kyllä oman alan hommaa, mutta ei välttämättä sellaista, josta olisi ihan hirveästi hyötyä tulevaisuuden kannalta juuri minulle. Työkokemusta omalta alalta on jo kertynyt useammalta kesältä ja palkka on ollut maisteriopintojen aikana aina parempi kuin tuo 1500.
Suoraan sanottuna tuo on aivan liian vähän, siis minun mielestä. Olen jo sen verran kerännyt työkokemusta, että arvotan työni kalliimmaksi. Mulla on opintotukikuukausia käyttämättä ja lainaakin voisin nostaa, joten pärjään kyllä, vaikka en töihin nyt menisikään.
Mitä mieltä olette?
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="01.07.2013 klo 19:34"]
Että lainaa ottaisit elämiseen......joka pitää maksaa takaisin...töihin ja sassiin!
[/quote]
Kyllä, juuri näin ajattelin, sitä vartenhan tuo opintolaina on:) Ja valmistuttuani sen kyllä sitten makselisin pikimmiten takaisin. Tässä vaiheessa näin voisi olla järkevämpää jopa, usko tai älä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.07.2013 klo 19:32"]
Nyt kiinnostaa mikä on vastaajan nro 18 pojan ala! ei-ap
[/quote]
Elektroniikka-asentaja se on ja sattui saamaan ihan helvetin hyvän duunipaikan noin nuoreksi kaveriksi. Tosin tekee hyvin kapean erikoisalan hommaa joka liittyy tuulivoimaturbiineihin, oli jo kouluaikana siellä harjoittelemassa ja teki yhden näyttötyönkin ko. firmaan. Tiimityötä, jossa jokaisella on paikkansa ja tehdään usein projektipohjaisena. Olen mielettömän onnellinen lapseni puolesta!
t. 18
Työkielteisyys on vielä huonompi juttu
[/quote]
Oisko insinööri?
[quote author="Vierailija" time="01.07.2013 klo 19:41"]
[/quote]
Oisko insinööri?
[/quote]
Missä on ammattiopisto, josta valmistuu insinöörejä? Nro 18 pojan ala ja "erikoistumisalue" kuulostaa hyvältä, onnea pojalle!
[quote author="Vierailija" time="01.07.2013 klo 19:41"]
[/quote]
Oisko insinööri?
[/quote]