Apua! Vino pino laskuja eikä tilillä yhtään rahaa
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 20:38"]
Mitä mä teen?!?
[/quote]Huonosti oot hoitanut finassiasiat.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 20:45"]
2 En muuten soita
[/quote]
Miksi et soita?
Miksei ole rahaa? Tuskin kaikkien laskujen eräpäivä on samaan aikaan?
no, jos olet järkevä, aikuinen ihminen, niin totta kai soitat.
Jos olet aivoton "mullekaikkihetitännenyt" teini, joka ei ymmärrä, että raha ei kasva puussa, niin sitten et varmaan soita, mutta älä sitten vingu kun luottotietosi ovat menneet ja velkasi ulosotossa.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 20:45"]
2 En muuten soita
[/quote]
Ovatko kaikki erääntyviä laskuja vai onko joukossa jo muistutuksia tai maksuvaatimuksia? Parasta on, mikäli olet heti huomenna yhteydessä laskujen lähettäjiin. Puhelimitse tai sähköpostilla voit sopia eräpäivänsiirrosta tai sitten tehdä maksusuunnitelman. Näin vältyt ylimääräisiltä kuluilta ja selvittelyiltä.
Minkälaista apua ap on nyt tältä palstalta pyytämässä? Jos et ole valmis neuvottelemaan laskuttajien kanssa maksuajasta, luulitko että tältä palstalta joku tarjoutuu maksamaan laskusi?
Elät yli varojesi, nyt asiat kuntoon ja lopetat kaiken tilailun ja sen ostamisen mitä et elämisessä tarvitse!
Paljonko sulta uupuu, mä voisin lainata
En suostu lainoihin enkä pikavippeihin, huoh, ap
[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 21:08"]
Minkälaista apua ap on nyt tältä palstalta pyytämässä? Jos et ole valmis neuvottelemaan laskuttajien kanssa maksuajasta, luulitko että tältä palstalta joku tarjoutuu maksamaan laskusi?
[/quote]Heh, juuri noin olin ajatellut. ap
No mitä sä täältä sitten odotat, että mä antaisin sulle ne rahat?
11
Mikään ehdotettu ei kelpaa. Joko ongelmaa ei ole lainkaan tai sua ei vaan kiinnosta koko asia enää peen vertaa. Joten itse olet asiasi sässinyt, Itse niistä joudut vastuuseen. Hallinta puuttuu kohdaltasi monessa asiassa. Nyt voi todellakin sanoa, että sitä saa mitä tilaa.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 21:46"]
sässinyt
[/quote]Mitä tuo tarkoittaa?
[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 21:48"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 21:46"]
sässinyt
[/quote]Mitä tuo tarkoittaa?
[/quote]
mokata, pilata etc
Soitat huomenna ja pyydät lisää maksuaikaa.