Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selviytyjät Pohjola Official

Vierailija
29.07.2020 |

Kilpailijat julkaistu: https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006585028.html Mielenkiintoinen porukka.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Selviytyjät Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7214)

Vierailija
1641/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aki vaikutti ihan oikeasti aika yksinkertaiselta. Kuluneet äijä-kliseet, johtajuushöpinät ja jatkuva takakireys kyllä kertoivat omaa kieltään. Nämä tyypit tekevät sen aina: luulevat olevansa kukkulan kuninkaita turvonneine egoineen, mutta joka ikinen kerta joutuvat yhteisöstä pois. Niin se käy tuolla, niin se käy työelämässä ja muualla. Sosiaalista pelisilmää ei ole ollenkaan, pelkästään joku ulkoa opeteltu "äijän pelikirja". Oli aivan mahtavaa, kun miehen häädön takana oli nimenomaan lauma naisia. Ehkä se hänen vetovoimansa ei kovin aitoa ollutkaan..

No tämä! Suuret on kuvitelmat itsestään ilman mitään pohjaa. Mietin, mitä Akista tulee mieleen - 80-luku. Silloin muinoin kymmeniä vuosia sitten oli Akin kaltaisia miehiä enemmänkin, onneksi nykyään vähenemään päin.

Näiden Akien aika alkaa olla ohi. Ehkä jossakin maaseudulla ovat vielä kovassa huudossa, mutta täällä Helsingissä he tekevät itsestään naurunalaisen ja nuoriso pitää ihan pellenä. 

Mä ja mun kaverit nauretaan sulle :DDD Täällä Helsingissä :DDD

Mä ja mun naapurit, kaverit ja sukulaiset nauretaan sun naureskeluille täällä. :D:D:D:D:D

Siellä päässä taisi mennä nyt ohi, että kommentissa imitoitiin teitä.

Olette hyvin älykäs. Suosittelen silti lukemaan alkuperäisen kommenttinne uudelleen ja perään vastauksen, niin asia kenties aukenee.

Sori, mutta sä olet suorastaan Mensan tasoa, koska tuo mun ainoa kommenttin tähän oli tuo, jossa pilkkasin sun naureskelua, koska nua "mun kaveritkin ajattelee näin/nauraa sulle"-tasoiset kommentit ovat aina yhtä säälittäviä.

Päätit siis jatkaa tyhmyytesi ilmituomista. Edelleenkin naureskelukommentti oli sinun itsesi imitointia, kun Helsingissä nuoriso ihan naureskelee. Se nimenomaan on samaa tasoa kuin ”mä ja mun kaverit nauretaan sulle” -kommentointi, jota yleensä ala-asteikäiset harrastavat.

Myötistä.

Voi pikkunen. Ensimmäinen kommentti, jonka tähän laitoin oli seuraava: "Mä ja mun naapurit, kaverit ja sukulaiset nauretaan sun naureskeluille täällä. :D:D:D:D:D" Haenko rautalankaa vai joko ymmärsit? :)

Raukka ei vieläkään ymmärtänyt ja edelleen jankkaa kuvitellen olevansa jotenkin niskan päällä :D Karjista.

Aivokapasiteettisi ei vain riitä tämän asian käsittelyyn, joten lopeta ajoissa.

Helsingissä naureskelevasta nuorisosta on kirjoitettu tässä ketjussa ennen kuin olen kirjoittanut tähän ensimmäisen kommentin. Meneekö herneaivoihisi jo pikkuhiljaa? Ymmärrätkö, että näihin ketjuihin voi kirjoittaa useampi henkilö? Eli  et ole voinut imitoida kommentiani, koska olen kommentoinut tähän ketjun ensimmäisen kerran vasta tuon matkimasi kommentin jälkeen.

Sulla taitaa todella olla hyvin rajoittunut tiedonkäsittelykyky ja aivokapasiteetti. :)

Voi sinua alentuvaa reppanaa. Älä osallistu viestiketjuun vastaten jonain toisena henkilönä, mikäli koet maailmanlopuksi että toimintasi seurauksena sinua myös luullaan toiseksi henkilöksi.

Erittäin nokkelasti yritit kääntää keskustelun pois siitä, että et itse ymmärtänyt alkuperäistä kommenttiani ja aloit hätäisenä jankata jostain täysin merkityksettömästä asiasta, koska se on ainoa, mihin mikroaivosi kykenevät.

Voi pyhä yksinkertaisuus. :D :D :D Selviätkö sä ylipäätään normaalielämästä?

Mikroaivoälykkö tilttasi, ja se pystyy suoltamaan enää muiden kommenteista kopioituja hymiöitä.

Debiili sekosi ja suolsi vielä enemmän asiaankuulumatonta sisältöä.

0iq nimittelee muita debiileiksi? Vassareilla ei tunnetusti aivot pelitä kuten normaaleilla ihmisillä.

Vierailija
1642/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi IHMEESSÄ Kimmo Vehviläinen ei ole vieläkään vastannut omasta käytöksestään Selv. Extrassa??? Hipihiljaa kusi sukassa luuseripelkuri ollut ton jälkeen?? NYT! Häpeä ees.

Jaa niinku miten omasta käytöksestään?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1643/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Aki ei vaan osaa lopettaa. Uhriutuu somessa ja vaimo komppaaa.

Vierailija
1644/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suvi on DJ-kaunotar 

Jos on yhtä hyvä dj kuin kaunis niin voi hyvänen aika.

Vierailija
1645/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
1646/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi IHMEESSÄ Kimmo Vehviläinen ei ole vieläkään vastannut omasta käytöksestään Selv. Extrassa??? Hipihiljaa kusi sukassa luuseripelkuri ollut ton jälkeen?? NYT! Häpeä ees.

Naurahteli Akin jutuille.

Vierailija
1647/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

epäreilua.

https://www.is.fi/viihde/art-2000007862302.html

Rita itse lyttää katsojien ja lukijoiden arvostelukyvyn sekä kuullun ja luetun ymmärtämisen. Mutta tekee varmaan pahaa, ymmärrän, jos puoliso paljastuu pahemman luokan juntti-isännäksi. Aki on just sellainen jurva, jota en yhtäkään iltaa jaksaisi kuunnella. Eikä siinä mitään pahaa ole, jos hän esiintyy omana itsenään ja kertoo mielipiteensä muista. Pitää vaan Ritankin tajuta, että ne mielipiteet ovat joittenkin mielestä typeriä.

Vierailija
1648/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

epäreilua.

Mitä epäreilua tuossa on? Krokotiilinkyyneleitä siellä on valutettu, että saadaan lisää tilaa lööpeissä. Alkaa mennä Maisa-tasolle tämä keskustelijoiden syyllistäminen. Ei uskoisi, että kyseessä yli 40-vuotiaat ihmiset. Vaikuttavat max. 14-vuotiailta. 

Vierailija
1649/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi,nykyään ei kärsi sanoa mitään,aina joku loukkaantuu.

Vierailija
1650/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just näin, pienestäkin eleestä ollaan heti vetämässä herne nokkaan ja heti pitäisi näille mielensäpahoittajille olla selittämässä että mitä tuo nyt tarkoitti. Miten ihmisistä on tullut tuollaisia?

Vierailija
1651/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

epäreilua.

"Aki teki kaikkensa heimon eteen ja kohteli kaikkia tasapuolisesti. Aki ei edes osaa puhua toisista irvokkaasti, ei etenkään naisista. Hän on vihonviimeinen ihminen, joka ikinä lausuisi toisista törkeyksiä."

Meinasi mennä iltateet näppäimistölle, kun tuota luin. Eikö Rita tajua, että tuollaisilla lausunnoilla hän vain pahentaa tilannetta? Aikuiset ihmiset antaisivat koirien louskuttaa ja jatkaisivat elämäänsä. 

Vierailija
1652/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just näin, pienestäkin eleestä ollaan heti vetämässä herne nokkaan ja heti pitäisi näille mielensäpahoittajille olla selittämässä että mitä tuo nyt tarkoitti. Miten ihmisistä on tullut tuollaisia?

Intersektionaalisuus.

Vierailija
1653/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi Aki ei vaan osaa lopettaa. Uhriutuu somessa ja vaimo komppaaa.

Lapsi tarvitsee äidin puolustamaan itseään. Olisi suloista, jos Aki olisi 4v

Vierailija
1654/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen ristiriita näissä rouva Mannisen puheissa. Kun Aki sanoo asiat suoraan ja kaunistelematta ja toisten tunteista välittämättä, hän on maskuliininen ja hieno mies. Kun keskustelupalstalla sanotaan suoraan ja kaunistelematta mielipide Akista, se on joukkolynkkausta. Ei aukea minulle tuo logiikka.  

Vierailija
1655/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

epäreilua.

Mitä epäreilua tuossa on? Krokotiilinkyyneleitä siellä on valutettu, että saadaan lisää tilaa lööpeissä. Alkaa mennä Maisa-tasolle tämä keskustelijoiden syyllistäminen. Ei uskoisi, että kyseessä yli 40-vuotiaat ihmiset. Vaikuttavat max. 14-vuotiailta. 

Sekö on sitten reilua, että haukutaan koko perhettä jopa rasistiksi ja oletetaan, eli luullaan, minkälaisia muka ovat? Muutaman lauseen perusteella tiedetään jo muka sanoa että joo ovat rasisteja naistenvihaajia, mitä vielä.

Vierailija
1656/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi,nykyään ei kärsi sanoa mitään,aina joku loukkaantuu.

Ja silti sanoit

Vierailija
1657/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

epäreilua.

Sekö on sitten reilua, että haukutaan koko perhettä jopa rasistiksi ja oletetaan, eli luullaan, minkälaisia muka ovat? Muutaman lauseen perusteella tiedetään jo muka sanoa että joo ovat rasisteja naistenvihaajia, mitä vielä.

No jos sanoo rasistisia tai naisvihamielisiä lauseita, ei siitä kovin vaikeaa ole päätellä, millainen ihminen on. 

Vierailija
1658/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä veikkaatte finaalikolmikoksi?

Oma veikkaus:

Krisu

Sara

Sabina

Vierailija
1659/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen ristiriita näissä rouva Mannisen puheissa. Kun Aki sanoo asiat suoraan ja kaunistelematta ja toisten tunteista välittämättä, hän on maskuliininen ja hieno mies. Kun keskustelupalstalla sanotaan suoraan ja kaunistelematta mielipide Akista, se on joukkolynkkausta. Ei aukea minulle tuo logiikka.  

Niin no, onhan se nyt vähän eri asia haukkua nimillä Akia, kuten tälläkin palstalla voi lukea, osa hyvinkin törkeitä nimityksiä versus mitä Aki on sanonut. Ilmeisesti se hyväksytään paremmin ja on ok, että he saavat kuraa päällensä joka tuntuu jo menevän osin kohtuuttomuuksiin.

Vierailija
1660/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain sanottiin että Joalin olisi lipsauttanut olevansa finaalissa, onko totta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme