Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selviytyjät Pohjola Official

Vierailija
29.07.2020 |

Kilpailijat julkaistu: https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006585028.html Mielenkiintoinen porukka.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Selviytyjät Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7214)

Vierailija
1601/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena elämä olisi kyllä hirveän raskasta, jos päättäisi nähdä joka puolella jotain naisvihaa ja sovinismia.

Vierailija
1602/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi vaan kun kaikki ikävät asiat lakaistaisiin maton alle ettei kenenkään tarvitse pahoittaa mieltään 🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1603/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauratti kun naiset pisti wannabe-alfan pihalle ja tämä oli ihan paskana :D Ja Juuso jäi sinne naureskelemaan ja vilkuttamaan.. Pilli ja Pulla eli Krisu ja Archie oli ihan pihalla. Lol.

Kun yksilökilpailut alkaa, ei tuolla kusikaari karikuusella ole fyysisellä puolella mitään saumaa. On niin hintelä ku voi olla.

🐘 Eihän ne kaikki kilpailut ole voimamittelöitä.  Myös älyä ja hyvää muistia tarvitaan.  Miksi koko ohjelmaan muuten otettaisi erikokoisia, painoisia, ikäisiä osallistujia.  Katsoin sen Selviytyjät jossa kilpaili mm. Janni Hussi.  Niin siro, pieneltä (ainakin tv:ssä) näyttävä nainen voitti raavaitakin miehiä mennen tullen.  Janni oli sen Selviytyjät kisan todellinen voittaja, mutta kilpa-kumppanit äänesti toisin. Olihan voittajakin sitkeä kilpailija, mutta käyttäytyi jotenkin tasapainottoman ja vainoharhaisen oloisesti, näki mörköjä siellä missä niitä ei ollut.  Peukku (vielä näin jälkikäteen) sille kilpakumppanille joka äänestit Jannia voittajaksi.

Kyllä se voittaja oli ihan todellinen voittaja! Se voittaa joka voittaa. Hussi jäi toiseksi.

Vierailija
1604/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me persut tuetaan Akia! Ihmisillä pitää saada olla sananvapaus sanoa ääneen mitä ajattelee.

Vierailija
1605/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt Alma on puhunut.

Hämmästelin extrassa, kun Alma ei sanonut yhtään mitään Akin tylytykseen. Ajattelin, että Almalla on uusi rooli jne.

Ei varmaan ollut valmistautunut kohtaamaan tällaisia vastauksia

Vierailija
1606/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa muuhun, niin eikö tämä ole kilpailu?

Miten on mahdollista kommentoida, että "nyt pitää olla naisten vuoro voittaa"?

Joku nainen tai mies voittaa, ei voittoa arvota sukupuolen mukaan.

Vierailija
1607/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tämä kilpailu. Mutta ennen kaikkea peli. Peliä voi oikein hyvin ainakin yrittää pelata niin, että voitto pedataan naiselle. Eri asia sitten, miten siinä onnistuu. Äänestystilanteessa osa voi hyvinkin äänestää sukupuolen perusteella. Ja äänestyksellähän tässä putoajat ja voittajat ratkaistaan. 

Vierailija
1608/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aki vaikutti ihan oikeasti aika yksinkertaiselta. Kuluneet äijä-kliseet, johtajuushöpinät ja jatkuva takakireys kyllä kertoivat omaa kieltään. Nämä tyypit tekevät sen aina: luulevat olevansa kukkulan kuninkaita turvonneine egoineen, mutta joka ikinen kerta joutuvat yhteisöstä pois. Niin se käy tuolla, niin se käy työelämässä ja muualla. Sosiaalista pelisilmää ei ole ollenkaan, pelkästään joku ulkoa opeteltu "äijän pelikirja". Oli aivan mahtavaa, kun miehen häädön takana oli nimenomaan lauma naisia. Ehkä se hänen vetovoimansa ei kovin aitoa ollutkaan..

No tämä! Suuret on kuvitelmat itsestään ilman mitään pohjaa. Mietin, mitä Akista tulee mieleen - 80-luku. Silloin muinoin kymmeniä vuosia sitten oli Akin kaltaisia miehiä enemmänkin, onneksi nykyään vähenemään päin.

Näiden Akien aika alkaa olla ohi. Ehkä jossakin maaseudulla ovat vielä kovassa huudossa, mutta täällä Helsingissä he tekevät itsestään naurunalaisen ja nuoriso pitää ihan pellenä. 

Mä ja mun kaverit nauretaan sulle :DDD Täällä Helsingissä :DDD

Mä ja mun naapurit, kaverit ja sukulaiset nauretaan sun naureskeluille täällä. :D:D:D:D:D

Siellä päässä taisi mennä nyt ohi, että kommentissa imitoitiin teitä.

Olette hyvin älykäs. Suosittelen silti lukemaan alkuperäisen kommenttinne uudelleen ja perään vastauksen, niin asia kenties aukenee.

Sori, mutta sä olet suorastaan Mensan tasoa, koska tuo mun ainoa kommenttin tähän oli tuo, jossa pilkkasin sun naureskelua, koska nua "mun kaveritkin ajattelee näin/nauraa sulle"-tasoiset kommentit ovat aina yhtä säälittäviä.

Päätit siis jatkaa tyhmyytesi ilmituomista. Edelleenkin naureskelukommentti oli sinun itsesi imitointia, kun Helsingissä nuoriso ihan naureskelee. Se nimenomaan on samaa tasoa kuin ”mä ja mun kaverit nauretaan sulle” -kommentointi, jota yleensä ala-asteikäiset harrastavat.

Myötistä.

Voi pikkunen. Ensimmäinen kommentti, jonka tähän laitoin oli seuraava: "Mä ja mun naapurit, kaverit ja sukulaiset nauretaan sun naureskeluille täällä. :D:D:D:D:D" Haenko rautalankaa vai joko ymmärsit? :)

Vierailija
1609/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauratti kun naiset pisti wannabe-alfan pihalle ja tämä oli ihan paskana :D Ja Juuso jäi sinne naureskelemaan ja vilkuttamaan.. Pilli ja Pulla eli Krisu ja Archie oli ihan pihalla. Lol.

Krisu sai oman nautintonsa heti seuraavassa jaksossa, kun soijapoika lähetettiin takaisin kotiin oman parvekkeensa yrttimaalle.

Aivan kuten Elias, Karoliina ja Joalinkin. Ei se ollut yksistään Krisun päätös että Juuso passitettiin kotiin.

Heillä ei ollut mitään aiempaa suhdetta Juusoon, joten logiikkasi ontuu.

Sun logiikkas mukaan nekin, jotka äänestivät ensimmäisen pudonneen pois ovat kiusaajia, koska ei heilläkään se pidempää suhdetta tähän ollut kuin Eliaksella, Karoliinalla ja Joalinilla oli Juusoon.

Tuossa puhuttiin eri kilpailijoiden suhtautumisesta Juusoon ja reaktioihin neuvostossa. Mistä ihmeen kiusaajista aloit nyt horista?

Öö, sulla meni kyllä nyt ihan kolisten ohi.

Tässä sulle välimerkkejä hyväiltäväksi: . , ,.., ; :

Vierailija
1610/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies sanoo että miehen pitää voittaa, se on väärin.

Jos nainen sanoo että naisen pitää voittaa, se on oikein. 

Muuten sukupuolella ja toiveilla ei ole väliä. 

Itse toivon että paras pelaaja voittaa. Sukupuolella ei väliä. 

Vierailija
1611/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi vain miesleiri Aki olisi voittanut KOKO KISAN!

Sinänsä huvittavaa, että Aki joka haukkui naisia kieroiksi oli itse pahin juoruilija ja riidankylväjä koko leirissä. Ja hänen silmätikkunaankin oli toinen mies. 

Niinpä. Ja se toinen mies voitti Akin.

Eikä pelkästään voittanut, vaan suorastaan nöyryytti :)

Nöyryytti siinä määrin, että joutui itse pihalle seuravaana.

Vierailija
1612/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi vain miesleiri Aki olisi voittanut KOKO KISAN!

Sinänsä huvittavaa, että Aki joka haukkui naisia kieroiksi oli itse pahin juoruilija ja riidankylväjä koko leirissä. Ja hänen silmätikkunaankin oli toinen mies. 

Niinpä. Ja se toinen mies voitti Akin.

Eikä pelkästään voittanut, vaan suorastaan nöyryytti :)

Nöyryytti siinä määrin, että joutui itse pihalle seuravaana.

Mutta voitti silti Akin. Ja sekös Aki-neitiä kaihertaa.

Vierailija
1613/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aki vaikutti ihan oikeasti aika yksinkertaiselta. Kuluneet äijä-kliseet, johtajuushöpinät ja jatkuva takakireys kyllä kertoivat omaa kieltään. Nämä tyypit tekevät sen aina: luulevat olevansa kukkulan kuninkaita turvonneine egoineen, mutta joka ikinen kerta joutuvat yhteisöstä pois. Niin se käy tuolla, niin se käy työelämässä ja muualla. Sosiaalista pelisilmää ei ole ollenkaan, pelkästään joku ulkoa opeteltu "äijän pelikirja". Oli aivan mahtavaa, kun miehen häädön takana oli nimenomaan lauma naisia. Ehkä se hänen vetovoimansa ei kovin aitoa ollutkaan..

No tämä! Suuret on kuvitelmat itsestään ilman mitään pohjaa. Mietin, mitä Akista tulee mieleen - 80-luku. Silloin muinoin kymmeniä vuosia sitten oli Akin kaltaisia miehiä enemmänkin, onneksi nykyään vähenemään päin.

Näiden Akien aika alkaa olla ohi. Ehkä jossakin maaseudulla ovat vielä kovassa huudossa, mutta täällä Helsingissä he tekevät itsestään naurunalaisen ja nuoriso pitää ihan pellenä. 

Mä ja mun naapurit, kaverit ja sukulaiset nauretaan sun naureskeluille täällä. :D:D:D:D:D

Olette hyvin älykäs. Suosittelen silti lukemaan alkuperäisen kommenttinne uudelleen ja perään vastauksen, niin asia kenties aukenee.

Sori, mutta sä olet suorastaan Mensan tasoa, koska tuo mun ainoa kommenttin tähän oli tuo, jossa pilkkasin sun naureskelua, koska nua "mun kaveritkin ajattelee näin/nauraa sulle"-tasoiset kommentit ovat aina yhtä säälittäviä.

Päätit siis jatkaa tyhmyytesi ilmituomista. Edelleenkin naureskelukommentti oli sinun itsesi imitointia, kun Helsingissä nuoriso ihan naureskelee. Se nimenomaan on samaa tasoa kuin ”mä ja mun kaverit nauretaan sulle” -kommentointi, jota yleensä ala-asteikäiset harrastavat.

Myötistä.

Voi pikkunen. Ensimmäinen kommentti, jonka tähän laitoin oli seuraava: "Mä ja mun naapurit, kaverit ja sukulaiset nauretaan sun naureskeluille täällä. :D:D:D:D:D" Haenko rautalankaa vai joko ymmärsit? :)

Raukka ei vieläkään ymmärtänyt ja edelleen jankkaa kuvitellen olevansa jotenkin niskan päällä :D Karjista.

Aivokapasiteettisi ei vain riitä tämän asian käsittelyyn, joten lopeta ajoissa.

Vierailija
1614/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin naisena elämä olisi kyllä hirveän raskasta, jos päättäisi nähdä joka puolella jotain naisvihaa ja sovinismia.

No eikö tuo nyt sun mielestäsi muka ollut sovinismia? (:

Mikä ’tuo’?

Vierailija
1615/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä joka puolella tarvitsekaan nähdä. Ainoastaan siellä, missä sitä todella on eli mm. Akin puheissa :)

Näet mitä haluat nähdä, se on kyllä käynyt selväksi :)

Asia ei taida myöskään olla niin vakava, kun kuitenkin hymyilyttää.

Vierailija
1616/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aki vaikuttaa aika herkältä tyypiltä kun ei pysty toiselle edes vastaamaan kun niin paljon ärsyttää. Mihinköhän muuhun kykenee suuttuessaan, jos tuollainen risoo noin paljon?

Niinpä kuule, mihinköhän tosiaan kykenee kun on vaan hiljaa paikallaan kun ärsyttää.

Oho, Aki oli hiljaa kun ärsytti. Mihinköhän muuhun tosiaan tuon lisäksi kykenee? Varmasti hirmutekoihin, kun tuossakin oli oikein hiljaa.

Vierailija
1617/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan tuo, kun joku nainen sanoo että naisten vuoro voittaa, ei siitä meuhkata mitään että onpa sovinismia vaan se on ihan ok. Appajee jos mies sanoisi noin niin johan alkaisi syyttelyt sovinismista. Ämmät mesoo vaan omista oikeuksistaan ja me too me too.

Vierailija
1618/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä naisille kelpaa Krisun kalastamat kalat. Panisivt sen rujohuulisen dj:n ongen varteen niin nähtäis onko naisista yhtään mihinkään. 

Vierailija
1619/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan tuo, kun joku nainen sanoo että naisten vuoro voittaa, ei siitä meuhkata mitään että onpa sovinismia vaan se on ihan ok. Appajee jos mies sanoisi noin niin johan alkaisi syyttelyt sovinismista. Ämmät mesoo vaan omista oikeuksistaan ja me too me too.

Kuka mies on nyt Selviytyjissä sanonut, että miesten pitää voittaa?

Vierailija
1620/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myötistä.

Raukka ei vieläkään ymmärtänyt ja edelleen jankkaa kuvitellen olevansa jotenkin niskan päällä :D Karjista.

Aivokapasiteettisi ei vain riitä tämän asian käsittelyyn, joten lopeta ajoissa.

Helsingissä naureskelevasta nuorisosta on kirjoitettu tässä ketjussa ennen kuin olen kirjoittanut tähän ensimmäisen kommentin. Meneekö herneaivoihisi jo pikkuhiljaa? Ymmärrätkö, että näihin ketjuihin voi kirjoittaa useampi henkilö? Eli  et ole voinut imitoida kommentiani, koska olen kommentoinut tähän ketjun ensimmäisen kerran vasta tuon matkimasi kommentin jälkeen.

Sulla taitaa todella olla hyvin rajoittunut tiedonkäsittelykyky ja aivokapasiteetti. :)

Voi sinua alentuvaa reppanaa. Älä osallistu viestiketjuun vastaten jonain toisena henkilönä, mikäli koet maailmanlopuksi että toimintasi seurauksena sinua myös luullaan toiseksi henkilöksi.

Erittäin nokkelasti yritit kääntää keskustelun pois siitä, että et itse ymmärtänyt alkuperäistä kommenttiani ja aloit hätäisenä jankata jostain täysin merkityksettömästä asiasta, koska se on ainoa, mihin mikroaivosi kykenevät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi