Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selviytyjät Pohjola Official

Vierailija
29.07.2020 |

Kilpailijat julkaistu: https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006585028.html Mielenkiintoinen porukka.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Selviytyjät Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7214)

Vierailija
1681/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin ton Krisun heimoneuvoston, jossa Aki vieraana ja myötähäpeä oli vahvasti läsnä, etenki Ritan ja Akin mukahauskassa läpän heitossa.

Aki kovasti taas puhu kiiltokuvakerhosta ja siitä kuin itekki olis päässyt mukaan, jos ois tissit. Ja miten ne tottakai otti Juuson mukaan, ku on sellanen nuori ja heiveröinen. Puhui myös edelleen ikävään sävyyn Juuson "nillittämisestä".

Ja mun mielestä Krisu ei kyllä juurikaan lähtenyt komppaamaan noita Akin puheita, toki sanoi että ketutti karkuun päässyt proteiini, joka vaivalla oli ongittu. Mutta ei Krisu lähtenyt komppaamaan kiiltokuvakerhoa ymym. Ja vaihtoi vaan seuraavaan kysymykseen, ku Akin läyhääminen yltyi.

Enkä mä muutenkaan Krisua pidä läheskään niin pahiksena kuin jotku tuntuu pitävän. Laukoo kyllä välillä typeriä kommentteja, ja sanoo suoraa asioita välillä rumastikin. Mutta kokonaisuudessa(niin BBn kuin selviytyjienkin petusteella) ja yleisen asenteen mukaan kuitenki ihan ok tyyppi.

Vierailija
1682/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aki vaikutti ihan oikeasti aika yksinkertaiselta. Kuluneet äijä-kliseet, johtajuushöpinät ja jatkuva takakireys kyllä kertoivat omaa kieltään. Nämä tyypit tekevät sen aina: luulevat olevansa kukkulan kuninkaita turvonneine egoineen, mutta joka ikinen kerta joutuvat yhteisöstä pois. Niin se käy tuolla, niin se käy työelämässä ja muualla. Sosiaalista pelisilmää ei ole ollenkaan, pelkästään joku ulkoa opeteltu "äijän pelikirja". Oli aivan mahtavaa, kun miehen häädön takana oli nimenomaan lauma naisia. Ehkä se hänen vetovoimansa ei kovin aitoa ollutkaan..

No tämä! Suuret on kuvitelmat itsestään ilman mitään pohjaa. Mietin, mitä Akista tulee mieleen - 80-luku. Silloin muinoin kymmeniä vuosia sitten oli Akin kaltaisia miehiä enemmänkin, onneksi nykyään vähenemään päin.

Näiden Akien aika alkaa olla ohi. Ehkä jossakin maaseudulla ovat vielä kovassa huudossa, mutta täällä Helsingissä he tekevät itsestään naurunalaisen ja nuoriso pitää ihan pellenä. 

Mä ja mun kaverit nauretaan sulle :DDD Täällä Helsingissä :DDD

Mä ja mun naapurit, kaverit ja sukulaiset nauretaan sun naureskeluille täällä. :D:D:D:D:D

Siellä päässä taisi mennä nyt ohi, että kommentissa imitoitiin teitä.

Olette hyvin älykäs. Suosittelen silti lukemaan alkuperäisen kommenttinne uudelleen ja perään vastauksen, niin asia kenties aukenee.

Sori, mutta sä olet suorastaan Mensan tasoa, koska tuo mun ainoa kommenttin tähän oli tuo, jossa pilkkasin sun naureskelua, koska nua "mun kaveritkin ajattelee näin/nauraa sulle"-tasoiset kommentit ovat aina yhtä säälittäviä.

Päätit siis jatkaa tyhmyytesi ilmituomista. Edelleenkin naureskelukommentti oli sinun itsesi imitointia, kun Helsingissä nuoriso ihan naureskelee. Se nimenomaan on samaa tasoa kuin ”mä ja mun kaverit nauretaan sulle” -kommentointi, jota yleensä ala-asteikäiset harrastavat.

Myötistä.

Voi pikkunen. Ensimmäinen kommentti, jonka tähän laitoin oli seuraava: "Mä ja mun naapurit, kaverit ja sukulaiset nauretaan sun naureskeluille täällä. :D:D:D:D:D" Haenko rautalankaa vai joko ymmärsit? :)

Raukka ei vieläkään ymmärtänyt ja edelleen jankkaa kuvitellen olevansa jotenkin niskan päällä :D Karjista.

Aivokapasiteettisi ei vain riitä tämän asian käsittelyyn, joten lopeta ajoissa.

Helsingissä naureskelevasta nuorisosta on kirjoitettu tässä ketjussa ennen kuin olen kirjoittanut tähän ensimmäisen kommentin. Meneekö herneaivoihisi jo pikkuhiljaa? Ymmärrätkö, että näihin ketjuihin voi kirjoittaa useampi henkilö? Eli  et ole voinut imitoida kommentiani, koska olen kommentoinut tähän ketjun ensimmäisen kerran vasta tuon matkimasi kommentin jälkeen.

Sulla taitaa todella olla hyvin rajoittunut tiedonkäsittelykyky ja aivokapasiteetti. :)

Voi sinua alentuvaa reppanaa. Älä osallistu viestiketjuun vastaten jonain toisena henkilönä, mikäli koet maailmanlopuksi että toimintasi seurauksena sinua myös luullaan toiseksi henkilöksi.

Erittäin nokkelasti yritit kääntää keskustelun pois siitä, että et itse ymmärtänyt alkuperäistä kommenttiani ja aloit hätäisenä jankata jostain täysin merkityksettömästä asiasta, koska se on ainoa, mihin mikroaivosi kykenevät.

Ei tässä kukaan ole toisena henkilönä esiintynyt sinä et vain pyhässä yksinkertaisuudessasi asiaa ymmärrä. Jaxuhalit. Saatko kengät kuitenkin yleensä laitettua oikeisiin jalkoihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1683/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katoin ton Krisun heimoneuvoston, jossa Aki vieraana ja myötähäpeä oli vahvasti läsnä, etenki Ritan ja Akin mukahauskassa läpän heitossa.

Aki kovasti taas puhu kiiltokuvakerhosta ja siitä kuin itekki olis päässyt mukaan, jos ois tissit. Ja miten ne tottakai otti Juuson mukaan, ku on sellanen nuori ja heiveröinen. Puhui myös edelleen ikävään sävyyn Juuson "nillittämisestä".

Ja mun mielestä Krisu ei kyllä juurikaan lähtenyt komppaamaan noita Akin puheita, toki sanoi että ketutti karkuun päässyt proteiini, joka vaivalla oli ongittu. Mutta ei Krisu lähtenyt komppaamaan kiiltokuvakerhoa ymym. Ja vaihtoi vaan seuraavaan kysymykseen, ku Akin läyhääminen yltyi.

Enkä mä muutenkaan Krisua pidä läheskään niin pahiksena kuin jotku tuntuu pitävän. Laukoo kyllä välillä typeriä kommentteja, ja sanoo suoraa asioita välillä rumastikin. Mutta kokonaisuudessa(niin BBn kuin selviytyjienkin petusteella) ja yleisen asenteen mukaan kuitenki ihan ok tyyppi.

Krisun heimoneuvosto????

Vierailija
1684/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA KUKA PUDOTETUISTA OTETAAN SKABAAN TAKAISIN?

Vierailija
1685/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, koko kansan Alfa-Akia, kun tuli tappio, nöyryytys ja lopuksi vielä saattoi itsensä naurunalaiseksi..

Vierailija
1686/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aki vaikutti ihan oikeasti aika yksinkertaiselta. Kuluneet äijä-kliseet, johtajuushöpinät ja jatkuva takakireys kyllä kertoivat omaa kieltään. Nämä tyypit tekevät sen aina: luulevat olevansa kukkulan kuninkaita turvonneine egoineen, mutta joka ikinen kerta joutuvat yhteisöstä pois. Niin se käy tuolla, niin se käy työelämässä ja muualla. Sosiaalista pelisilmää ei ole ollenkaan, pelkästään joku ulkoa opeteltu "äijän pelikirja". Oli aivan mahtavaa, kun miehen häädön takana oli nimenomaan lauma naisia. Ehkä se hänen vetovoimansa ei kovin aitoa ollutkaan..

No tämä! Suuret on kuvitelmat itsestään ilman mitään pohjaa. Mietin, mitä Akista tulee mieleen - 80-luku. Silloin muinoin kymmeniä vuosia sitten oli Akin kaltaisia miehiä enemmänkin, onneksi nykyään vähenemään päin.

Näiden Akien aika alkaa olla ohi. Ehkä jossakin maaseudulla ovat vielä kovassa huudossa, mutta täällä Helsingissä he tekevät itsestään naurunalaisen ja nuoriso pitää ihan pellenä. 

Mä ja mun naapurit, kaverit ja sukulaiset nauretaan sun naureskeluille täällä. :D:D:D:D:D

Olette hyvin älykäs. Suosittelen silti lukemaan alkuperäisen kommenttinne uudelleen ja perään vastauksen, niin asia kenties aukenee.

Sori, mutta sä olet suorastaan Mensan tasoa, koska tuo mun ainoa kommenttin tähän oli tuo, jossa pilkkasin sun naureskelua, koska nua "mun kaveritkin ajattelee näin/nauraa sulle"-tasoiset kommentit ovat aina yhtä säälittäviä.

Päätit siis jatkaa tyhmyytesi ilmituomista. Edelleenkin naureskelukommentti oli sinun itsesi imitointia, kun Helsingissä nuoriso ihan naureskelee. Se nimenomaan on samaa tasoa kuin ”mä ja mun kaverit nauretaan sulle” -kommentointi, jota yleensä ala-asteikäiset harrastavat.

Myötistä.

Voi pikkunen. Ensimmäinen kommentti, jonka tähän laitoin oli seuraava: "Mä ja mun naapurit, kaverit ja sukulaiset nauretaan sun naureskeluille täällä. :D:D:D:D:D" Haenko rautalankaa vai joko ymmärsit? :)

Raukka ei vieläkään ymmärtänyt ja edelleen jankkaa kuvitellen olevansa jotenkin niskan päällä :D Karjista.

Helsingissä naureskelevasta nuorisosta on kirjoitettu tässä ketjussa ennen kuin olen kirjoittanut tähän ensimmäisen kommentin. Meneekö herneaivoihisi jo pikkuhiljaa? Ymmärrätkö, että näihin ketjuihin voi kirjoittaa useampi henkilö? Eli  et ole voinut imitoida kommentiani, koska olen kommentoinut tähän ketjun ensimmäisen kerran vasta tuon matkimasi kommentin jälkeen.

Sulla taitaa todella olla hyvin rajoittunut tiedonkäsittelykyky ja aivokapasiteetti. :)

Voi sinua alentuvaa reppanaa. Älä osallistu viestiketjuun vastaten jonain toisena henkilönä, mikäli koet maailmanlopuksi että toimintasi seurauksena sinua myös luullaan toiseksi henkilöksi.

Erittäin nokkelasti yritit kääntää keskustelun pois siitä, että et itse ymmärtänyt alkuperäistä kommenttiani ja aloit hätäisenä jankata jostain täysin merkityksettömästä asiasta, koska se on ainoa, mihin mikroaivosi kykenevät.

Voi pyhä yksinkertaisuus. :D :D :D Selviätkö sä ylipäätään normaalielämästä?

Nyt taisi mennä niin sanotusti tunteisiin. Ensin sekaannut keskusteluun, joka ei sinulle kuulu, ja sitten piipität täällä henkilökohtaisten loukkausten saattelemana, kuinka sinua ollaan kohdeltu väärin. Koita sinnitellä niihin tukiin asti, ruutuplussaanhan ne edellisetkin ovat menneet.

Tähän keskusteluunhan saa osallistua kuka tahansa. Ja kuka täällä on piipittänyt väärästä kohtelusta. Kertoo kammottavasta luonteestasi toisen rahatilanteiden ilkkuminen. Olen toistaiseksi onnellisesti vakituisessa työssä, joten minuun ne ei osu.

Vierailija
1687/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myötistä.

Voi pyhä yksinkertaisuus. :D :D :D Selviätkö sä ylipäätään normaalielämästä?

Mikroaivoälykkö tilttasi, ja se pystyy suoltamaan enää muiden kommenteista kopioituja hymiöitä.

Debiili sekosi ja suolsi vielä enemmän asiaankuulumatonta sisältöä.

Nimitteletkö kaikkia tietyn ikäisiä? Mikähän on mennyt vikaan. Aki ei haukkunut nimillä ketään!

Ainoastaan maksan potut pottuina.

Vierailija
1688/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaavaa on, että tähän mennessä kukaan sinisten jengistä ei ole sanonut mitään epäilevää Krisusta. Ei kukaan. Vaikka jätkän naamasta näkee, että pokeria on hieman liikaa ollakseen viaton.

Vierailija
1689/7214 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kausi on ollut hyvä, kun mukaan ei ole otettu tunnettuja julkkiksia. Ihan kuin katsoisi oikeita selviytyjiä, eikä julkkisversiota.

Jos Niko Saarinen, Suvi Pitkänen ja Sabina Särkkä eivät ole tunnettuja julkkiksia, niin kuka sitten on?

Joalin on paljon yätunnetumpi. Sillä on yli 3 miljoonaa seuraajaa instassa.

Sabina nyt ei varsinaisesti oo tunnettu edes, joku perintömissi. Otsikoissa lähinnä vaan tunnetumpien kavereidensa siivellä.

Vierailija
1690/7214 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitäs kouvolatukkien olla jo hiljaa ja jättää Akin rauhaan. Että tule koskaan samaan tuommoista mies jumalaa joka palvoo naistaan!  Tyydytte vaan omiin vkl juoppihin ukkoihin ja jätätte akin ja ritan rauhaan

Vierailija
1691/7214 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on saanut kohtuuttoman kohun aikaan. Olen 66 vuotias naínen enkä ole huomannut  mitään naisia alentavaa Akin puheissa, sydäntäni lämmittää kun hän osoittaa rakkautta vaimoaan kohtaan. Aki on mies eikä mikään hiiri, pidän hänestä. Voitte lopettaa ala-arvoiset uhkailunne tai raastupa odottaa uhkailijoita.

Vierailija
1692/7214 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs varten se Alma Hätönen ei puuttunut Akin puheisiin Extrassa, kun siihen oli mahdollisuus, vaan istui hiljaa? Nyt sitten avautuu instassa. Jotenkin noloa.

Vierailija
1693/7214 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon yli 60 mummo. Aki sanoi suoraan asiat. Ei musta ollut mitään loukkaavaa tuossa. Tottahan saa omat mielipiteensä sanoa. Akilla oli voimaa ja tahtoa ja olisi saanut voittaa koko kilpailun.

Nää kaikki somemussukat nyt räyhää joka asiassa.

Miksei herba nyt anna puhelin numeroaan että Aki vois soittaa ja keskustella asiasta. Piilossa pysyy nyt visusti.

Vierailija
1694/7214 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaija K kirjoitti:

Tämä on saanut kohtuuttoman kohun aikaan. Olen 66 vuotias naínen enkä ole huomannut  mitään naisia alentavaa Akin puheissa, sydäntäni lämmittää kun hän osoittaa rakkautta vaimoaan kohtaan. Aki on mies eikä mikään hiiri, pidän hänestä. Voitte lopettaa ala-arvoiset uhkailunne tai raastupa odottaa uhkailijoita.

Nimenomaan vaimoaan kohtaan kyllä osoittaa rakkauttaan, ei kai sitä ole kukaan kiistänytkään? Vaikkei niin muista naisista pitäisikään, kuuluu alkeellisimpiin käytöstapoihin sentään kunnioittaa muita ihmisiä. 

Vierailija
1695/7214 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt herra Manninen vaatii Almaa ja Juusoa kantamaan vastuunsa siitä, kun häntä on haukuttu ja saanut tappouhkauksia 🙈

Joo, on TODELLA väärin, että Akille ja perheelle tulee uhkauksia, se ei ole missään nimessä hyväksyttävää.

Mutta ei se ole missään nimessä Juuson tai Alman vika, eikä heidän pidä ottaa MITÄÄN vastuuta Akin sanomisista tai tekemisistä. Aivan käsittämätöntä vastuun pakoilua Manniselta.

Mitäääh ?! 🙈😂 tällä pariskunnalla ei ole mitn tajua damagecontrollista. Olis pahoitellut sanomisiaan ja ollut hiljaa niin tää ois unontunut viikossa, mut nää lyö itse bensaa liekkeihin, vsi onko se niin että mikätahansa julkusuus on ok kunhan on julkisuutta?

Vierailija
1696/7214 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin niin, kummasti ne "kiusaaja" Krisun ja Akin kalastamat kalat vaan kelpasi, niin että sinne vaan muijat ongen varteen kun eihän niitä miesten ja naisten töitä enää ole.

Kyse varmaan onkin siitä, että se joka osaa tekee. Ei siitä, mitä sukupuolta on.

Vierailija
1697/7214 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs varten se Alma Hätönen ei puuttunut Akin puheisiin Extrassa, kun siihen oli mahdollisuus, vaan istui hiljaa? Nyt sitten avautuu instassa. Jotenkin noloa.

Hän on älykäs nainen. Teki aivan oikein, instassa avautuu koska häntä pyydettiin kertomaan miksi ei keskeyttänyt Akia. Ei ole hänen velvollisuus olla Akin äitinä haastattelussa.

Mutta instassa pitää sitten kommentoida novellin mittaisella tekstillä? 

Taisi Almalla olla ihan vaan se, että pelkäsi Akia eikä siksi uskaltanut sanoa mitään. Pelkäsi. 

Vierailija
1698/7214 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan joutui taistelemaan itsensä kanssa ettei sano haista äijä v..

Joku taitava sanankäyttäjä olisi saanut Akin hienovaraisesti suolattua, mutta Alma ei luottanut itseensä ja itsehillintäänsä.

Vierailija
1699/7214 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tää juutuubissa?

Vierailija
1700/7214 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan joutui taistelemaan itsensä kanssa ettei sano haista äijä v..

Joku taitava sanankäyttäjä olisi saanut Akin hienovaraisesti suolattua, mutta Alma ei luottanut itseensä ja itsehillintäänsä.

Eiköhän tuo pelännyt että Aki nolaa hänetkin, siksi antoi periksi ja alistui. Nyt yrittää instassa korjata menetettyä mainettaan, mutta kaikki tietää että jos pää ei kestä tosipaikassa, se on sillä selvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi