Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selviytyjät Pohjola Official

Vierailija
29.07.2020 |

Kilpailijat julkaistu: https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006585028.html Mielenkiintoinen porukka.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Selviytyjät Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7214)

Vierailija
1621/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin naisena elämä olisi kyllä hirveän raskasta, jos päättäisi nähdä joka puolella jotain naisvihaa ja sovinismia.

Ei sitä joka puolella tarvitsekaan nähdä. Ainoastaan siellä, missä sitä todella on eli mm. Akin puheissa :)

Näet mitä haluat nähdä, se on kyllä käynyt selväksi :)

Asia ei taida myöskään olla niin vakava, kun kuitenkin hymyilyttää.

Enpä näy olevan ainut, joka näkee. Vain sinä (Rita?) tunnut näkevän muuta. Hymy ei tullut Akille, vaan sinulle. Sellainen v'ttumainen hymy, tiedäthän.

Infernaalista myötistä.

Vierailija
1622/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi Niko, 34 vuotias, on edelleen samanlainen vänisijä kun BB:ssä. Herranjestas, podcastissa mankuu kun Arttu sitä ja tätä Artun syy.. BB:ssä, molemmilla kerroilla sai kauheet raivarit viinilasin heittelyineen, farmissa rääkyi kun uhmaikäinen kun tippui. Mitenköhän nyt raakkuu kun sitten tippuu selviytyjistä 🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1623/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aki vaikutti ihan oikeasti aika yksinkertaiselta. Kuluneet äijä-kliseet, johtajuushöpinät ja jatkuva takakireys kyllä kertoivat omaa kieltään. Nämä tyypit tekevät sen aina: luulevat olevansa kukkulan kuninkaita turvonneine egoineen, mutta joka ikinen kerta joutuvat yhteisöstä pois. Niin se käy tuolla, niin se käy työelämässä ja muualla. Sosiaalista pelisilmää ei ole ollenkaan, pelkästään joku ulkoa opeteltu "äijän pelikirja". Oli aivan mahtavaa, kun miehen häädön takana oli nimenomaan lauma naisia. Ehkä se hänen vetovoimansa ei kovin aitoa ollutkaan..

No tämä! Suuret on kuvitelmat itsestään ilman mitään pohjaa. Mietin, mitä Akista tulee mieleen - 80-luku. Silloin muinoin kymmeniä vuosia sitten oli Akin kaltaisia miehiä enemmänkin, onneksi nykyään vähenemään päin.

Näiden Akien aika alkaa olla ohi. Ehkä jossakin maaseudulla ovat vielä kovassa huudossa, mutta täällä Helsingissä he tekevät itsestään naurunalaisen ja nuoriso pitää ihan pellenä. 

Mä ja mun kaverit nauretaan sulle :DDD Täällä Helsingissä :DDD

Mä ja mun naapurit, kaverit ja sukulaiset nauretaan sun naureskeluille täällä. :D:D:D:D:D

Siellä päässä taisi mennä nyt ohi, että kommentissa imitoitiin teitä.

Olette hyvin älykäs. Suosittelen silti lukemaan alkuperäisen kommenttinne uudelleen ja perään vastauksen, niin asia kenties aukenee.

Sori, mutta sä olet suorastaan Mensan tasoa, koska tuo mun ainoa kommenttin tähän oli tuo, jossa pilkkasin sun naureskelua, koska nua "mun kaveritkin ajattelee näin/nauraa sulle"-tasoiset kommentit ovat aina yhtä säälittäviä.

Päätit siis jatkaa tyhmyytesi ilmituomista. Edelleenkin naureskelukommentti oli sinun itsesi imitointia, kun Helsingissä nuoriso ihan naureskelee. Se nimenomaan on samaa tasoa kuin ”mä ja mun kaverit nauretaan sulle” -kommentointi, jota yleensä ala-asteikäiset harrastavat.

Myötistä.

Voi pikkunen. Ensimmäinen kommentti, jonka tähän laitoin oli seuraava: "Mä ja mun naapurit, kaverit ja sukulaiset nauretaan sun naureskeluille täällä. :D:D:D:D:D" Haenko rautalankaa vai joko ymmärsit? :)

Raukka ei vieläkään ymmärtänyt ja edelleen jankkaa kuvitellen olevansa jotenkin niskan päällä :D Karjista.

Aivokapasiteettisi ei vain riitä tämän asian käsittelyyn, joten lopeta ajoissa.

Helsingissä naureskelevasta nuorisosta on kirjoitettu tässä ketjussa ennen kuin olen kirjoittanut tähän ensimmäisen kommentin. Meneekö herneaivoihisi jo pikkuhiljaa? Ymmärrätkö, että näihin ketjuihin voi kirjoittaa useampi henkilö? Eli  et ole voinut imitoida kommentiani, koska olen kommentoinut tähän ketjun ensimmäisen kerran vasta tuon matkimasi kommentin jälkeen.

Sulla taitaa todella olla hyvin rajoittunut tiedonkäsittelykyky ja aivokapasiteetti. :)

Voi sinua alentuvaa reppanaa. Älä osallistu viestiketjuun vastaten jonain toisena henkilönä, mikäli koet maailmanlopuksi että toimintasi seurauksena sinua myös luullaan toiseksi henkilöksi.

Erittäin nokkelasti yritit kääntää keskustelun pois siitä, että et itse ymmärtänyt alkuperäistä kommenttiani ja aloit hätäisenä jankata jostain täysin merkityksettömästä asiasta, koska se on ainoa, mihin mikroaivosi kykenevät.

Voi pyhä yksinkertaisuus. :D :D :D Selviätkö sä ylipäätään normaalielämästä?

Vierailija
1624/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko vahingollista, että tuollaiset intersektionaaliset vaikuttajat väittävät seuraajilleen samaan hengenvetoon, ettei miesvihaa ole olemassa ”koska rakenteet”, kun ovat ensin vouhkanneet siitä, millainen vääränlainen sanamuoto tekee kenestäkin naisvihaajan. Tämä rohkaisee näitä nuoria kohtelemaan miehiä huonosti, koska se on eri asia eikä se ole kuulemma rakenteissa.

Vierailija
1625/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aki vaikutti ihan oikeasti aika yksinkertaiselta. Kuluneet äijä-kliseet, johtajuushöpinät ja jatkuva takakireys kyllä kertoivat omaa kieltään. Nämä tyypit tekevät sen aina: luulevat olevansa kukkulan kuninkaita turvonneine egoineen, mutta joka ikinen kerta joutuvat yhteisöstä pois. Niin se käy tuolla, niin se käy työelämässä ja muualla. Sosiaalista pelisilmää ei ole ollenkaan, pelkästään joku ulkoa opeteltu "äijän pelikirja". Oli aivan mahtavaa, kun miehen häädön takana oli nimenomaan lauma naisia. Ehkä se hänen vetovoimansa ei kovin aitoa ollutkaan..

No tämä! Suuret on kuvitelmat itsestään ilman mitään pohjaa. Mietin, mitä Akista tulee mieleen - 80-luku. Silloin muinoin kymmeniä vuosia sitten oli Akin kaltaisia miehiä enemmänkin, onneksi nykyään vähenemään päin.

Näiden Akien aika alkaa olla ohi. Ehkä jossakin maaseudulla ovat vielä kovassa huudossa, mutta täällä Helsingissä he tekevät itsestään naurunalaisen ja nuoriso pitää ihan pellenä. 

Mä ja mun naapurit, kaverit ja sukulaiset nauretaan sun naureskeluille täällä. :D:D:D:D:D

Olette hyvin älykäs. Suosittelen silti lukemaan alkuperäisen kommenttinne uudelleen ja perään vastauksen, niin asia kenties aukenee.

Sori, mutta sä olet suorastaan Mensan tasoa, koska tuo mun ainoa kommenttin tähän oli tuo, jossa pilkkasin sun naureskelua, koska nua "mun kaveritkin ajattelee näin/nauraa sulle"-tasoiset kommentit ovat aina yhtä säälittäviä.

Päätit siis jatkaa tyhmyytesi ilmituomista. Edelleenkin naureskelukommentti oli sinun itsesi imitointia, kun Helsingissä nuoriso ihan naureskelee. Se nimenomaan on samaa tasoa kuin ”mä ja mun kaverit nauretaan sulle” -kommentointi, jota yleensä ala-asteikäiset harrastavat.

Myötistä.

Voi pikkunen. Ensimmäinen kommentti, jonka tähän laitoin oli seuraava: "Mä ja mun naapurit, kaverit ja sukulaiset nauretaan sun naureskeluille täällä. :D:D:D:D:D" Haenko rautalankaa vai joko ymmärsit? :)

Raukka ei vieläkään ymmärtänyt ja edelleen jankkaa kuvitellen olevansa jotenkin niskan päällä :D Karjista.

Helsingissä naureskelevasta nuorisosta on kirjoitettu tässä ketjussa ennen kuin olen kirjoittanut tähän ensimmäisen kommentin. Meneekö herneaivoihisi jo pikkuhiljaa? Ymmärrätkö, että näihin ketjuihin voi kirjoittaa useampi henkilö? Eli  et ole voinut imitoida kommentiani, koska olen kommentoinut tähän ketjun ensimmäisen kerran vasta tuon matkimasi kommentin jälkeen.

Sulla taitaa todella olla hyvin rajoittunut tiedonkäsittelykyky ja aivokapasiteetti. :)

Voi sinua alentuvaa reppanaa. Älä osallistu viestiketjuun vastaten jonain toisena henkilönä, mikäli koet maailmanlopuksi että toimintasi seurauksena sinua myös luullaan toiseksi henkilöksi.

Erittäin nokkelasti yritit kääntää keskustelun pois siitä, että et itse ymmärtänyt alkuperäistä kommenttiani ja aloit hätäisenä jankata jostain täysin merkityksettömästä asiasta, koska se on ainoa, mihin mikroaivosi kykenevät.

Mikroaivoälykkö tilttasi, ja se pystyy suoltamaan enää muiden kommenteista kopioituja hymiöitä.

Vierailija
1626/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin naisena elämä olisi kyllä hirveän raskasta, jos päättäisi nähdä joka puolella jotain naisvihaa ja sovinismia.

Ei sitä joka puolella tarvitsekaan nähdä. Ainoastaan siellä, missä sitä todella on eli mm. Akin puheissa :)

Näet mitä haluat nähdä, se on kyllä käynyt selväksi :)

Asia ei taida myöskään olla niin vakava, kun kuitenkin hymyilyttää.

Enpä näy olevan ainut, joka näkee. Vain sinä (Rita?) tunnut näkevän muuta. Hymy ei tullut Akille, vaan sinulle. Sellainen v'ttumainen hymy, tiedäthän.

Infernaalista myötistä.

Mahtavaa, että herätän sinussa noin suuria tunteita :) (tuo taas sellainen v'ttumainen hymy)

Kuiskista.

Vierailija
1627/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myötistä.

Nyt taisi mennä niin sanotusti tunteisiin. Ensin sekaannut keskusteluun, joka ei sinulle kuulu, ja sitten piipität täällä henkilökohtaisten loukkausten saattelemana, kuinka sinua ollaan kohdeltu väärin. Koita sinnitellä niihin tukiin asti, ruutuplussaanhan ne edellisetkin ovat menneet.

Vierailija
1628/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rita on tosi hyvännäköinen nainen. Näytti extrassa mielestäni kuumemmalta kuin tempparit aikoinaan.

Siis todellakin. Upea nainen. En yhtään ihmettele niitä Akin haaveiluja.

Vierailija
1629/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan tuo, kun joku nainen sanoo että naisten vuoro voittaa, ei siitä meuhkata mitään että onpa sovinismia vaan se on ihan ok. Appajee jos mies sanoisi noin niin johan alkaisi syyttelyt sovinismista. Ämmät mesoo vaan omista oikeuksistaan ja me too me too.

Kuka mies on nyt Selviytyjissä sanonut, että miesten pitää voittaa?

Eihän tuossa nyt niin mainita, että joku niin olisi väittänyt. Vaan, jos SANOISI.

Vierailija
1630/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin niin, kummasti ne "kiusaaja" Krisun ja Akin kalastamat kalat vaan kelpasi, niin että sinne vaan muijat ongen varteen kun eihän niitä miesten ja naisten töitä enää ole.

Vierailija
1631/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan tuo, kun joku nainen sanoo että naisten vuoro voittaa, ei siitä meuhkata mitään että onpa sovinismia vaan se on ihan ok. Appajee jos mies sanoisi noin niin johan alkaisi syyttelyt sovinismista. Ämmät mesoo vaan omista oikeuksistaan ja me too me too.

Kuka mies on nyt Selviytyjissä sanonut, että miesten pitää voittaa?

Eihän tuossa nyt niin mainita, että joku niin olisi väittänyt. Vaan, jos SANOISI.

Turhaa jossittelua. Sama kun sanoisi, että jos Aki olisi tosimies, hän nielisi tappionsa eikä itkisi kuin lapsi. Tuokin turhaa jossittelua, koska ei tule tapahtumaan. 

Vierailija
1632/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämö Aki on surkein häviäjä ikinä 😅 pitää itseään lahjana koko Suomelle - nolo elähtänyt keski-ikäinen pätkä

Vierailija
1633/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa täällä tapellaan?

Vierailija
1634/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämö Aki on surkein häviäjä ikinä 😅 pitää itseään lahjana koko Suomelle - nolo elähtänyt keski-ikäinen pätkä

Tässä uusi reality-idea: SURKEIN HÄVIÄJÄ

Vierailija
1635/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvi on DJ-kaunotar 

Vierailija
1636/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MunaMan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä uusi reality-idea: SURKEIN HÄVIÄJÄ

Tulee tylsä ohjelma, kun kaikki tietävät voittajan jo ennen kuin kilpailijoitakaan on valittu. 

Vierailija
1637/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munan puutteessa olevat katkerat muijat pudottivat Akin?

Vai olisiko niin, että Marianne juoni pelata naiskorttia. Manninen pihalle, niin voimanais-Kiukkosen tsäänssit paranee kisassa. Muut naiset mukaan naiskortilla.

Vierailija
1638/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hittoa täällä tapellaan?

Täällä tapellaan kaikesta mistä vaan saa riidan aikaan.

Vierailija
1639/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä iesuksen heitto tää oli että nyt naisten vuoro voittaa? Tässähän kilpailee miehiä ja naisia, ei sitä mitenkään "kuulu" jonkun tietyn sukupuolen voittaa. Nolo tämä tötteröhuuli-Suvi. Ai niin, sehän ei ole sovinismia, pyh, yhtälailla on. Vastakkainasettelun aika ei ole ohi.

Vierailija
1640/7214 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myötistä.

Mikroaivoälykkö tilttasi, ja se pystyy suoltamaan enää muiden kommenteista kopioituja hymiöitä.

Debiili sekosi ja suolsi vielä enemmän asiaankuulumatonta sisältöä.

Nimitteletkö kaikkia tietyn ikäisiä? Mikähän on mennyt vikaan. Aki ei haukkunut nimillä ketään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme