Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä äitini toiminnasta? Kyllä vedin pultit!

Vierailija
30.06.2013 |

Sanoin sille kun vauva syntyi että facebookkiin ei sitten niitä vauvan kuvia laiteta,oli siis jo siinä vaiheessa laitellut niitä kun olin vielä synnärillä.

Poisti ne sitten,tai niin luulin! Vauva on nyt 3kk ja tuli puheeksi serkkuni kanssa nuo kuvat,hän sanoi että siellähän on hirveästi kuvia vauvasta,äitini siis laittanut koko ajan lisää ja asetukset sillä tavalla etten minä näe niitä!

Voi hemmetti että ärsyttää,eiköhän se ole MUN päätös laitellaanko vauvan kuvia nettiin vai ei?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi ei muka tiedä nettijutuista mitään ja silti oli osannut sulta piilottaa kuvat yms tiedon. Niin Porvoosta.

Vierailija
62/70 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis mä kirjoitin, että varmasti löydätte jonkin molemmille sopivan kompromissin kuvista, jos haluatte. Alkuperäisessä tekstissä puhuit vauvan kuvista, ja nyt onkin sitten kyse ihan muista kuvista:-O

Nelonen

[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 19:50"]

Ei sitä vauvaani omista myöskään fb! Äitini on laittanut kuvia joissa minä makaan sairaalasängyssä,näkyy katetripussit ja melkein tissitkin,samoin on laittanut kaikki lapsen syntymämitat ja kaikki nimet ristiäisten jälkeen eikä se TODELLAKAAN tajua ettei niitä netistä pois saa enää ikinä! Näistä siis kuulin serkultani joka kertoi mitä kuvia siellä on näkyvillä. Kyllä joku yksi tavallinen kuva nyt vielä menettelisi,mutta äitini ei sellaiseen kykene vaan laittaa sitten jokaisen kuvan sen enempää ajattelematta.ap

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 22:56"]

mummot eivät laita kuvia nettiin :D

[/quote]

Lapsikulta, herää jo nykyaikaan. 

Vierailija
64/70 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 22:56"]

mummot eivät laita kuvia nettiin :D

[/quote]

Tiedän pari mummoa, joiden ammatti on ohjelmistosuunnittelija. Toinen tosi jäi äskettäin eläkkeelle. Niin että miten ei? Tietokonetta ei keksitty eilen, vaan nykyisten mummojen lapsuudessa yleiseksi ne tulivat mummojen nuoruudessa. 

Vierailija
65/70 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

wt-ongelma.

Vierailija
66/70 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi on todellakin pettänyt luottamuksesi ja mielestäni olet aivan syystä ärsyyntynyt. Minäkin olen tarkka siitä ettei vauvani kuvia levitellä pitkin facea. Itse olen laittanut tasan kaksi kuvaa, joissa olen vauvan kanssa, enkä tule enempää varmaan laittamaan. Onneksi oma äitini on ymmärtänyt tämän.

En niinkään ajattele sitä että kuvat joutuvat jonnekin tuntemattomien käsiin. Facebook ei vain ole minusta sen arvoinen että sinne kannattaisi kaikki elämäntapahtumat listata. Kyllä ne ystävät ja sukulaiset saavat ihan todellisessa elämässä tulla vauvaa katsomaan ja heille ilmoitetaan syntymästä yms. tapahtumista ilman että revitellään kaikki kuvat esille. Facebook on vain viihdekäyttöön ja palvelee ihmisten tirkistelynhalua. Siksi en halua vauvastani tai itsestänikään sinne paljoa kuvia laittaa.

Vierailija
67/70 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 19:30"]

Musta on aika raakaa kieltää tuoretta isoäitiä esittelemästä lapsenlapsen kuvia... FB kun on ihan normaalia nykyään.

Ilmeisesti sulla on tarve näpäyttää äitiäsi ja käyttää valtaa. Jos oikeasti haluaisit, löytäisitte varmasti jonkin kompromissin, joka kelpaa molemmille.

[/quote]

On raakaa ja julmaa lasta kohtaan laittaa niitä kuvia nettiin.

Vierailija
68/70 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kommentoida niille, joiden mielestä ap:n äiti ei ole tehnyt mitään pahaa, että ollapa ap:n anoppi, joka kuvat olisi nettiin laittanut, niin kaikki olisivat sitä mieltä, että törkeää!

Vierailija
69/70 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se yhtaan lohduttaa, niin ei niita vauvankuvia kukaan jaksa katsella. Ihan samannäkoisiä kaikki.

Vierailija
70/70 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jännittää jo valmiiksi tämä sama asia. Vauva syntyy parin viikon päästä ja tähän asti vanhempani eivät ole kunnioittaneet mitään raskauteen liittyviä toiveitani (raskaus kailotettiin fb:ssa julki heti asiasta heille kerrottuani vaikka olin nimenomaan kieltänyt). Itse en ole fb:ssa enkä siis pääse profiilejaan katsomaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi