Millaisia kokemuksia miehillä on deittisovelluksista?
Haluaisin kuulla, millaisia kokemuksia miehillä on ollut deittisovelluksista kuten esimerkiksi Tinder, Hinge jne?
Kun olet deittiäpissä, niin tuntuuko sinusta siltä, että sulla on siinä puhelimessa suurin piirtein kaikki Suomen sinkkunaiset ja sinulla on mahdollisuus tavata heistä kuka tahansa? Tuntuuko, että kaikki kaupungin upeat sinkkunaiset haluavat treffeille kanssasi ja he tyrkyttävät itseään sinulle?
Entä jos olet muutaman kerran tavannut jonkun mukavan naisen, jonka seurassa viihdyt, niin hiipiikö sinulle kuitenkin herkästi mieleen, että "pitäisikö minun kuitenkin palata takaisin Tinderiin swaippailemaan, että ehkä mä sieltä vähän paremmankin naisen löydän?"
Kommentit (10)
Kerran kokeilin deitti sovellusta joskus 15 vuotta sitten. Se ei johtanut mihinkään. Taitavat olla turhia suurimmalle osalle miehistä nuo sovellukset.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jankutat tätä samaa sontaa jatkuvasti?
Aina voi tulla uusia lukijoita
Jankkaaja se vaan jaksaa. Mene lukemaan aiheesta tehtyjä useita vertaisarvioituja tutkimuksia ja vedä sieltä arvaukset, että miltä deittisovellukset tuntuvat miehistä ja naisista.
Minä ainakin olen naisena viime vuosina käynyt treffeillä 58 eri miehen kanssa. Heistä 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään muutaman kuukauden tapailun jälkeen. Ja niistä 1/3:sta, joille minä annoin pakit, osasta kyllä huomasi sen, että ei he olleet minusta kiinnostuneita parisuhdemielessä. Eli kieltämättä tulee mieleen, että onko miehillä sitten niin valtavasti valinnanvaraa sinkkunaisissa, että he tohtivat antaa minulle pakit matalalla kynnyksellä? Koska jos sä pääset harvoin treffeille, niin kai sä edes yrität panostaa siihen tapailuun?
Vierailija kirjoitti:
Jankkaaja se vaan jaksaa. Mene lukemaan aiheesta tehtyjä useita vertaisarvioituja tutkimuksia ja vedä sieltä arvaukset, että miltä deittisovellukset tuntuvat miehistä ja naisista.
Tuntuu, että ei nuo tutkimukset voi pitää paikkaansa ainakin kun vertaan omiin kokemuksiini naisena, joka saa jatkuvasti pakkeja tavallisilta miehiltä.
Hyviä kokemuksia siellä miehenä kannattaa olla avoimin mielin ja deittailla myös ulkkiksia niin voi silmät avautua että perinteisiäkin naisia vielä on. Itse löysin helmen deittisovelluksen kautta ja ilman sovellusta en olisi ikinä tavannut häntä.
Aika kahjoja naisia tullut vastaan, pääasiassa.
Miksi jankutat tätä samaa sontaa jatkuvasti?