Miehet, MIKÄ siinä peräreijässä on niin ihmeellistä?
Niin monet miehet ovat olleet vauhkoontuneita peräreijästäni, osa myös omastaan. Pitäisi nuoleskella miehen ryppyreikää ja aina olla antamassa kakkosta. Vaikka itse en juuri peppuleikeistä välitä ja monta kertaa sen ilmaissut, niin silti ollaan hullun kiilto silmissä tunkemassa ainakin sormea sinne ja rukoillaan että antaisin. Osa ei edes välitä jos kerron, että se sattuu!
En ymmärrä miehiä. Selittäkää.
Kommentit (105)
Joskus nuorena miehenä työnsin sormeni tyttöystävän pyllyyn. Siellähän tuntui ihan ehta pökäle sormeani tervehtimässä. Joten viisastuin. Peräsuoli on paskomista varten. Ei ole tosiaan 25 vuoteen tehnyt mieli touhuta näissä puuhissa. Vaimoni mielestä tämä on hyvä mieltymys. Joten ap:lle: ei mikään.
Toki homoilla on tässä mielessä vähän huonompi tuuri, toivottavasti tulevat toimeen asian kanssa.
Mahtavan tiukka reikä, joka imaisee kalun sisäänsä kun sulkijalihaksen ohi pääsee. Lähetyssaarnaajassa kun työntyy sisään voi samalla katsoa naista silmiin ja nähdä ilmeessä kivun ja nautinnon yhdistyvän ja tuntea jämäkän puristuksen liukuvan kullin vartta pitkin. Myös laukeaminen tässä puristuksessa tuntuu hyvältä, nainenkin tuntee sykkimisen selvästi.
Nainen peppuun ottaessaan osoittaa olevansa tuhmempi kuin vaniljanainen eikä mikään nihkeilijä. Tällöin antaa kaikkensa kehostaan toisen nautinnon lähteeksi. Itse nautin hieman alistaa ja tämäkin tuo oman kiihokkeensa mukaan. Toki tämä vaatii että nainenkin nauttii toimituksesta edes jollain tasolla, ja muita paikkoja kannattaa samalla hyväillä. Takaapäin asennossa voi vetää hiuksista ja läpsiä pakaroille (jos tämä on ok).
Onhan se myös loistavaa vaihtelua perusyhdyntöihin, varsinkin kun vuosia ja lukemattomia aktikertoja kertyy mittariin. Ilman mitään vaihtelua hommat alkaa maistua puulta jossain vaiheessa. Peloteltuja kakkavahinkoja ei ole sattunut, kun järkeä käyttää mukana.
Vierailija kirjoitti:
Miehet kuvittelee naisten nauttivan, vaikka hyvin harva nainen oikeasti nauttii.
Eihän sinne naisen nautinnon takia rynkytetä vaan tyhjentääkseni kassit.
Se vaan yksinkertaisesti tuntuu hyvältä. Miehen nautinto on ykkösenä... Niin sanotaan raamatussakin.
ja takaapäin kun työntyy liukkarilla vaimon pöllönsilmään niin hän voi sitten välillä ihan itsekin räplätä klittaa kun oma keskittyminen menee tiukan sulkijalihaksen kiusaamiseen ennen mahtavaa mäliinlentoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta nainen ei nauti
No multa kysyi yksi daami tuossa reilu vuosi sitten, että voisinko panna häntä peppuun. Sanoi saavansa sieltä parhaimmat orgasmit. Tein toki työtä käskettyä.
Niin varmaan joo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta nainen ei nauti
No multa kysyi yksi daami tuossa reilu vuosi sitten, että voisinko panna häntä peppuun. Sanoi saavansa sieltä parhaimmat orgasmit. Tein toki työtä käskettyä.
Niin varmaan joo
Millainen mies ei tarjoa naiselle, sitä mistä hän nauttii. Tässä tapauksessa jokin homokammoinen ja keskenkasvuinen poikanen.
Vierailija kirjoitti:
Se vaan yksinkertaisesti tuntuu hyvältä. Miehen nautinto on ykkösenä... Niin sanotaan raamatussakin.
Ai missä luvussa?
Miehen nautinnon korostajat jyystäkööt löysää lahnaa. Jonka saavat ensin itse riisua.
Kyllähän se naisen peräaukko on kaikkein pyhin paikka. Mitä asiallisemmasta ja ulkoisesti kiltimmästö naisesta kyse, sitä herkullisempaa on sitä perää maistella ja naida.
Ulkonäkö, tuoksu, maku, tuntuma ja kaikkein tärkeimpänä tuhmuus. Tietenkään 3 ensimmäistä ei päde kaikkiin peräaukkoihin
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se naisen peräaukko on kaikkein pyhin paikka. Mitä asiallisemmasta ja ulkoisesti kiltimmästö naisesta kyse, sitä herkullisempaa on sitä perää maistella ja naida.
Mikään ei ole niin kaunista, kuin pyllistävä nainen ja peräaukkoa maisteleva mies. Runollinen ja ihana asento. Aivan taivaallista luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä27148 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika huonosti käyttäytyviä miehiä olet tavannut. Kumppania pitää aina kuunnella. Mutta kerron näin miehenä mikä siinä anaalissa viehättää. Ei siis omassa eikä toisten miesten. Mielestäni se on kauniin perseen kruunu niin kuin nännit tisseissä. Naisen puhdas anaali houkuttaa nuolemaan ja työntymään sinne hitaasti sisään. Myöskin anaalin sulkijalihas puristaa penistä ihan eri tarvalla kuin pillu.
T: M 40v
Sieltä tulee paska, PASKA !!! Ainoa millä jotenkin ymmärtäisin moisen harrastamisen (enkä sittenkää) jos tehtäisiin suolihuuhtelu ennen, mutta jo se pieni riski siitä, että tulee ``varren`` kanssa ulos vedon jälkeen tai kakkakuorrute mulkussa, niin hyi helvata. Homojen hommaa sanon minä.
No kaikkihan sen suolihuuhtelun tekee ennenkuin anaaliin työnnetän mitään. Oletko jotenkin vajaa?
Itse en kyllä tee. Turhaa touhoa. Eikä sitä niin kamalasti tule sitä ulostetta.
Vierailija kirjoitti:
Ei itseasiassa sanota.
Peräreijässä kiihotta se kun paska tulee sieltä terskan päähän ja ne aromit. Nuuh! Runks! Aahh!
M55
Siinä on kielletyn hedelmän makua. Ihanan alistuva tunne, kun saa nuolla naisen peppua ja tietää, että nainen ei koskaan tule nuolemaan minun peppua. Se on hänen etuoikeutensa ja minun velvollisuuteni. Tykkään palvoa naistani ja pepun nuoleminen on osa sitä. Minusta on kiihottavaa ajatella, että nainen nauttii nuolemisesta keskittyen vain omaan nautintoonsa ja sitten kun nainen on tyytyväinen, saan palkinnoksi pillua.
En koskaan ole nussinut peppupuolelle enkä edes halua, koska se sattuisi naista. En halua satuttaa vaan palvoa ja antaa nautintoa. Sitä paitsi mikään ei tunnu paremmalta peniksen ympärillä kuin pillu, joten se riittää minulle.
Istukaas alas , mä kerron A. Naisella jolla on upeat hiukset näkyvät takaa upeasti.
B. naisen kaula on takaa upea.
C. Naisen pylly on usein ihanan pyöreä ja kireä kontallaan.
D. Kontallaan ollessa se pieni perreikä on siinä heti , pimpsan nuoleskelu on vaikeata ,
E. On vaan niin upean eroottinen tuoksu puhtaassa perreijässä
F. Mieletön tunne kun selkä kaarella , otat lantiosta kiinni ja painat hellästi kielen siihen herkkuun ja livot alhaalta ylös.
Jos tuo on naisen mielestä hom oa niin kävisi peilin edessä ja tekisi itselleen jotain naisellista.
Itse on nuole pimpulaa koska pelkään että sieltä tulee vauvoja suuhun tai pis sat silmiin........laitan usein tryffeli namun sinne sisään jota sitten nuolen kun tulee sulaneena ulos.
Taitaa riippua naisesta, meillä vaimo pyytää usein saada pyllyyn. Saa siten kovimmat orgasmit.