Miehet, MIKÄ siinä peräreijässä on niin ihmeellistä?
Niin monet miehet ovat olleet vauhkoontuneita peräreijästäni, osa myös omastaan. Pitäisi nuoleskella miehen ryppyreikää ja aina olla antamassa kakkosta. Vaikka itse en juuri peppuleikeistä välitä ja monta kertaa sen ilmaissut, niin silti ollaan hullun kiilto silmissä tunkemassa ainakin sormea sinne ja rukoillaan että antaisin. Osa ei edes välitä jos kerron, että se sattuu!
En ymmärrä miehiä. Selittäkää.
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se vaan yksinkertaisesti tuntuu hyvältä. Miehen nautinto on ykkösenä... Niin sanotaan raamatussakin.
Ei itseasiassa sanota.
Luepa uudelleen:
Ja totisesti minä sanon teille: miehen nautinto ensin on tulevi; naisen vasta sitten ja joskus ei ollenkaan. Siis menkää ja kylväkää siementänne; kylväkää sitä sinne tänne.
Ron 9:27
Mistä saa ostettua tämän mestariteoksen? Kovasti haluaisin lukea.
Juu tiedoksi kaikille epätietoisille tuollaista Raamatun kohtaa ei ole olemassakaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se vaan yksinkertaisesti tuntuu hyvältä. Miehen nautinto on ykkösenä... Niin sanotaan raamatussakin.
Ei itseasiassa sanota.
Luepa uudelleen:
Ja totisesti minä sanon teille: miehen nautinto ensin on tulevi; naisen vasta sitten ja joskus ei ollenkaan. Siis menkää ja kylväkää siementänne; kylväkää sitä sinne tänne.
Mistä saa ostettua tämän mestariteoksen? Kovasti haluaisin lukea.
Kivitaulut voi tilata Amatsonin verkkokaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Reiässä ei ole j-kirjainta.
Onko se ainoa syy, miksi peräreikä sinua kiinnostaa?
Sielu eli henki kulkee peräreiän kautta. Se on pyhä reikä, jota pitää kunnioittaa.
Vierailija kirjoitti:
Sielu eli henki kulkee peräreiän kautta. Se on pyhä reikä, jota pitää kunnioittaa.
Rrr eli ruskean reiän ritarit on korkeasti kunnioitettava seura. Uusia jäseniä otetaan vain kutsun perusteella. Kokoontumiset ovat salaisessa paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rrr eli ruskean reiän ritarit on korkeasti kunnioitettava seura. Uusia jäseniä otetaan vain kutsun perusteella. Kokoontumiset ovat salaisessa paikassa.
Perähikiällä
Olen nainen ja rakastan anaaliseksiä, harmi vain että aviomies ei siitä perusta. Niinpä olen ollut jo yli 10 vuotta ilman.
Vierailija kirjoitti:
Juu tiedoksi kaikille epätietoisille tuollaista Raamatun kohtaa ei ole olemassakaan
Riippuu raamatusta. Niitä kun on lähes yhtä monta erilaista kuin lukijoitakin.
Kiinnostaa sen takia, kun nuorempana totuin hyvään ja sittemmin perheydyin ja ajattelin että tämä olisi asia josta voisin joustaa ja olla ilman.
No eihän se niin mennyt. Himo vain yltyy yltymistään, ilman purkautumisreittiä.
Minua kiinnostaa vain oman kultsin, naapurin 20-v pojan peräreikä, ei kenenkään muun. Surku että olen vähän kuin "sotaleskenä" kun poika lähti armeijaan. Onhan mulla avokkivaimo mutta ei se tota kollia korvaa. M26
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja rakastan anaaliseksiä, harmi vain että aviomies ei siitä perusta. Niinpä olen ollut jo yli 10 vuotta ilman.
Aika huono tuuri tuon asian suhteen. Lähes kaikki miehet tykkää nuolla, sormettaa ja panna peppuun.
Mä olen hyvin tyytyväinen vaimooni, jolla on suu ja pillu. En haaveile ulostereiästä.
M42 kirjoitti:
Tuhmuus, erilainen tuntuma ja se että puoliso pitää peppunsa venyttelystä sekä kullista siellä. Itselläni taas orgasmi on vahvempi jos on kakkosessa tappi tai dildo ja myös sormetus tuntuu kivalta siellä. En ole kokenut koskaan mitään vetoa ketään miestä kohtaan enkä voisi kuvitellakaan seksiä ilman vetoa toista kohtaan, joten mistään homohommista ei ole kyse. Koskaan en ole puolisoa painostanut peppuhommiin ja hän pyytää sitä usein itsekin, vaikka toki olin se joka asiaa alunperin ehdotti. Yli 20 vuotta on näin mennyt.
En ymmärrä, miten naisen kanssa seksin harrastaminen tekee jostakusta homon. Jos pepputouhua pitää luonnottomana, silloin myös ehkäisyn ja muun kuin penis-emätinyhdynnän tulisi myös olla luonnotonta, sillä seksin tarkoitushan on lisääntyminen. Eikö jokainen saisi tehdä niinkuin haluaa, siis myös kieltäytyä pepputouhuista halutessaan.
Niinpä. Suurin osa naisista ei halua peräreikäänsä tungettavan yhtåän mitään.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko harkinneet parinvaihtoa? On varmasti pilvin pimein pareja joissa nainen ei halua anaalia mutta mies haluaa. Täälläkin yksi sellainen pari. M41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet kuvittelee naisten nauttivan, vaikka hyvin harva nainen oikeasti nauttii.
Eihän sinne naisen nautinnon takia rynkytetä vaan tyhjentääkseni kassit.
Ja sitten ihmettelette kun vaimo ei halua teitä vaan naapurin Pepeä. Pepe osaa rakastella naista vie nautinnon taivaaseen toisin kuin piilohmot.
Tekstistä ei tule mieleen kuin yksi kysymys: Millaisia hiton miehiä deittailet :huutonaurua:
Luepa uudelleen: