Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö mieluummin Facebookkia vai Instagramia? Käyttääkö kukaan enää edes Facebookkia?!

Vierailija
29.07.2020 |

Itse en ole Facebookissa, mutta Instagramissa olen ja ajattelin että vieläkö on Facebook hengissä.

Kommentit (348)

Vierailija
341/348 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook löytyy, mutta olen unohtanut sen salasanan joten en käy siellä, Instagram on mutta en käytä sitäkään kauheasti.

En hirveästi käytä somea, vaikka nuori olenkin.

Vierailija
342/348 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo hiipumassa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kait se on vähän niin että mikä kiinnostaa ja mihin on tottunut. Joo, eikö Face ole vähän jo hiipumaan päin? Ainakin tosi moni tuttu on poistanut tilinsä viime aikoina. Taitaa olla vanhempien ihmisten paikaksi tullut enemmänkin. Jos tykkää siellä seurata toisten juttuja ja linkityksiä ja chattailla, niin se on sitten oikea paikka. Itse tykkään enempi Instasta ja kuvista ja varsinkin tarinoista. Facessa mulla on vielä tili, mutta aika harvoin tulee siellä käytyä kun tuntuu ettei kukaan enää päivitä sinne mitään kivaa.

No ei kyllä ole hiipumaan päin. Edelleen miljoonat ihmiset käyttää Facebookia!

Tupakkaa polttaa edelleen miljoonat ihmiset, vaikka useimmat ihmiset jo tietävät että se ei ole hyväksi. Kauan sitten tupakkaa pidettiin terveellisenä, sitä markkinoitiin muodikkaana, tärkeänä osana aikuisen elämää ja kiellettiin siitä kaikki negatiivinen ettei sitä ole.

Facebook, Insta, tik-tok jne. riippuvaiseksi tekevä some on tämän ajan 'tupakka'.

Sitä kannattaa hetki miettiä.

Analogia ei ole niin kaukaa haettu, kun se ensin voi monesta vaikuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/348 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän molempia, eri tarkoitukseen. Instassa jaan yksittäisiä kuvia ja seuraan jotain randomeita aikani ja sitten vaihdan esim. matkustus, hyvinvointi tms, FB:ssä joskus jaan jotain, mutta enemmän siellä on verkosto entisiä työkavereita, ystäviä, opiskelukavereita jne. Siellä myös kuulun erilaisiin harrasteryhmiin tai lasten harrastusjoukkueiden ryhmiin jne. FB:stä koen olevan hyötyä enemmän tuossa verkostoasiassa (LI:stä en tykkää), mm. avoimen työpaikan sain tietooni vaan pistämällä viestiä tutulleni ja olen itse myös käyttänyt apuna jakamalla avoimia paikkoja potentiaalisille henkilöille.

Vierailija
344/348 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut facessa vuodesta 2011 eikä ole ollut ikävä. "Kavereina" oli jotain ihmisiä joita olin nähnyt tasan yhden kerran livenä joissain pippaloissa. oikeita kavereitani näen ihan vaan livenä. Eikä oikeasti edes kiinnostanut nähdä siellä facen julkaisuissa mitä joku kaveri on nyt tehnyt yms. Facebook: So last season.

Vierailija
345/348 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 80% instagramia käyttää pääosin heruttavat naiset ja niiden perään kuolaavat miehet.

Vierailija
346/348 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Face to facebookkia tai soittamista.

Puhelin on mua varten enkä minä puhelinta.

Aikuiset ihmiset kuin pikkupentuja turpa kiinni luurissa 24/7..

Vierailija
347/348 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo hiipumassa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kait se on vähän niin että mikä kiinnostaa ja mihin on tottunut. Joo, eikö Face ole vähän jo hiipumaan päin? Ainakin tosi moni tuttu on poistanut tilinsä viime aikoina. Taitaa olla vanhempien ihmisten paikaksi tullut enemmänkin. Jos tykkää siellä seurata toisten juttuja ja linkityksiä ja chattailla, niin se on sitten oikea paikka. Itse tykkään enempi Instasta ja kuvista ja varsinkin tarinoista. Facessa mulla on vielä tili, mutta aika harvoin tulee siellä käytyä kun tuntuu ettei kukaan enää päivitä sinne mitään kivaa.

No ei kyllä ole hiipumaan päin. Edelleen miljoonat ihmiset käyttää Facebookia!

Olipa pakko googlata. Mielessäni oli tietoturvakohu jonka jälkeen uutisoitiin miljoonien ihmisten lopettaneen käytön. Mutta eipä noissa löytämissäni käyrissä ole edes kunnon kuoppaa missään, niiden mukaan käyttäjämäärä olisi aina vaan kasvanut.

Zuckerberg omistaa molemmat, joten eiköhän sitä dataa vuoda myös instagramistakin.

Vierailija
348/348 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instagram tuo pinnallisuuden ja epätodellisuuden ihmemaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä