Käytätkö mieluummin Facebookkia vai Instagramia? Käyttääkö kukaan enää edes Facebookkia?!
Itse en ole Facebookissa, mutta Instagramissa olen ja ajattelin että vieläkö on Facebook hengissä.
Kommentit (348)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä on instassa kun Fb voi myös julkaista kuvat ja lisäksi on keskustelumahdollisuus ja ryhmät? Pelkkä pissisten paikka tuo instagram ja naislasten.
Naislapsilla meni tunteisiin :D
Vai Faceriippuvaisilla? ❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä on instassa kun Fb voi myös julkaista kuvat ja lisäksi on keskustelumahdollisuus ja ryhmät? Pelkkä pissisten paikka tuo instagram ja naislasten.
Ei tarvi lukea niitä tyhmiä keskusteluja ja ärsyttäviä päivityksiä ja vieläkin ärsyttävämpiä linkityksiä. Pelataan vain kuvilla ja tarinoista näkee hyvin kavereiden kuulumiset ilman sitä Fb-kuraa. Kommentointi- ja DM-mahdollisuudetkin toki on. Mikä sopii toiselle, ei välttämättä ole toisen mielestä hyvä juttu, onneksi on vaihtoehtoja.
Itse luen mieluummin kirjoitukset kun pällistelen kuvissa tai katson toisten pällistelyjä ja samoja ilmeitä joka päivä. Ei kiinnosta myös kuvat toisten ruokalautasista joten Fb.
Millasiinhan instaprofiileihin sä olet törmännyt? Instassahan on miljoonia mahdollisuuksia kun osaa käyttää hashtageja jne. Sä taidat seurata ainoastaan tiettyjä julkkisnaisia jotka tykkäävät niin paljon itsestään että julkaisevat ainoastaan omakuviaan edestä ja takaa ja sivulta.
Instragramhan on teinityttöjen ja nuorten naisten pyllistelykuva-galleria. Miksi ihmeessä minä aikuisena miehenä edes tekisin tunnukset sinne? Alkaisinko seurata alaikäisiä ja kommentoida heidä belfieitään? Hyväksyisivätkö he edes minut seuraajakseen? (kai instassa sentään vaaditaan sisällönjakajan hyväksyntä seuraajille)
Vähän sama juttu twitterin kanssa, tosin ilman herutuskuvia. Miksi tekisin tunnukset ja alkaisin seurata mitä esimerkiksi poliitikot milloinkin miettivät ja twiittaavat, vaikkaka Petteri Orpo, Maria Ohisalo tai Pekka Haavisto. Juu, ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Instragramhan on teinityttöjen ja nuorten naisten pyllistelykuva-galleria. Miksi ihmeessä minä aikuisena miehenä edes tekisin tunnukset sinne? Alkaisinko seurata alaikäisiä ja kommentoida heidä belfieitään? Hyväksyisivätkö he edes minut seuraajakseen? (kai instassa sentään vaaditaan sisällönjakajan hyväksyntä seuraajille)
Vähän sama juttu twitterin kanssa, tosin ilman herutuskuvia. Miksi tekisin tunnukset ja alkaisin seurata mitä esimerkiksi poliitikot milloinkin miettivät ja twiittaavat, vaikkaka Petteri Orpo, Maria Ohisalo tai Pekka Haavisto. Juu, ei kiitos.
No onhan hassu kuva joillain ihmisillä instasta. Julkkikset siellä pyllistelevät, ei me tavalliset keski-ikäiset, olisipa sekin näky.
Vierailija kirjoitti:
Pyllistelijöillä on yleensä julkiset profiilit, joten ihan vapaasti voi alkaa seuraamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän noita instariippuvaisia on kun pitää jo vessareissukin kuvat instaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän noita instariippuvaisia on kun pitää jo vessareissukin kuvat instaan.
Faceriippuvaiset kirjoittavat päivityksen: "Kävin ***kalla."
Koomista että joku ei tiedä täällä mikä on vk? No kertoo paljon siitä minkälainen yleissivistys on keskiverto instan käyttäjällä :D Mennään vain massan mukana kuin lampaat. LIVE LOVE LAUGH löytyy kämpästäkin.
Vierailija kirjoitti:
Koomista että joku ei tiedä täällä mikä on vk? No kertoo paljon siitä minkälainen yleissivistys on keskiverto instan käyttäjällä :D Mennään vain massan mukana kuin lampaat. LIVE LOVE LAUGH löytyy kämpästäkin.
Mulla ei ole instaa, enkä siltikään tiedä mikä on vk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole instaa, enkä siltikään tiedä mikä on vk.
Sama täällä, eikä mulla ole edes quotetauluja! Iiiiiks ny.
Facen kymmenet suttuselfiet tai Instagramin huolella muokatut ja lavastetut kymmenet teräväselfiet, ihan sama. Voisitteko selittää miksi niitä kuvia omista kasvoista pitää laittaa someen niin paljon?
Mikä on se tarve, joka täyttyy lataamalla niitä omakuvia? Omakuvien jatkuva postaaminen antaa ihmisestä oudon kuvan. "Tässä minä olen samanäköisenä aina samoista kuvakulmista." Ok, ihan kiva, mutta miksi? Kuvittelen aina kuvaa katsoessani mielessäni sen tilanteen, jossa kuva on otettu. Meikattu ja laitettu, etsitty hyvää valoa ja kuvakulmaa, usein yksin siinä tilanteessa. Jotenkin säälittävää, surullista.
Vierailija kirjoitti:
Facen kymmenet suttuselfiet tai Instagramin huolella muokatut ja lavastetut kymmenet teräväselfiet, ihan sama. Voisitteko selittää miksi niitä kuvia omista kasvoista pitää laittaa someen niin paljon?
Mikä on se tarve, joka täyttyy lataamalla niitä omakuvia? Omakuvien jatkuva postaaminen antaa ihmisestä oudon kuvan. "Tässä minä olen samanäköisenä aina samoista kuvakulmista." Ok, ihan kiva, mutta miksi? Kuvittelen aina kuvaa katsoessani mielessäni sen tilanteen, jossa kuva on otettu. Meikattu ja laitettu, etsitty hyvää valoa ja kuvakulmaa, usein yksin siinä tilanteessa. Jotenkin säälittävää, surullista.
Joo, nää on kyllä ihmetyttänyt ja kummastuttanut muakin. Ei tulisi pieneen mieleenkään täyttää mun instafeediä tai facea omilla lähikuvaselfieilläni. Olisipa kiva joskus saada vastaus tähän kysymykseen joltain NAISELTA (miehet harvemmin tätä harrastavat) vastaus: "Miksi täytät somekanavasi oman naamasi lähikuvilla?"
Itse olen ajatellut että joku itsetuntohomma? Kerjäävät kehuja ja tykkäyksiä? En muuta selitystä löydä.
Facessa tulee enemmän oltua, siinä enemmän järkeä kuin instanssi ja onhan niillä vähän eri käyttötarkoituskin.
Facessa ryhmät ja uutiset kätevästi sekä tietysti muiden päivitykset on se juttu. Instassa paljon nuoria, joilla herutuskuvia yms ”hauskaa”, toki poikkeuksia löytyy. Usein ihmiset jakaa samat asiat molemmissa, vähän vanhemmat ihmiset ainakin.
Miksi ihmiset ei käyttäisi facea???? Miksi ei?
Yksi syy miksi luopuisin facesta on se, että jos mä puhun puhelimessa jostakin asiasta, niin kohta tulee mainos siitä tai etsin netistä asiaa, niin kohta tulee siitäkin mainos eli kytätään yksityisyyttä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, nää on kyllä ihmetyttänyt ja kummastuttanut muakin. Ei tulisi pieneen mieleenkään täyttää mun instafeediä tai facea omilla lähikuvaselfieilläni. Olisipa kiva joskus saada vastaus tähän kysymykseen joltain NAISELTA (miehet harvemmin tätä harrastavat) vastaus: "Miksi täytät somekanavasi oman naamasi lähikuvilla?"
Itse olen ajatellut että joku itsetuntohomma? Kerjäävät kehuja ja tykkäyksiä? En muuta selitystä löydä.
🤣🤣🤣 Jos mun mieheni alkaisi täyttämään Faceaan omilla naamakuvillaan, veisin sitä kyllä jo jonnekin päin hoitoon! "Pekka" huulet mutrulla, "Pekka" huulet enemmän mutrulla, "Pekka" haroo tukkaa, "Pekka" ja hammashymy, "Pekka" totisempana, "Pekka" irtoripsissä, "Pekka" on käynyt parturissa....
Mai gaaaaaad!!!! 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Eläkeläiset käyttää facea
Aktiivisin käyttäjäryhmä varmasti 50+.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväksynnän hakua, huomionkipeyttä, arvostelukyvyttömyttä (sata suttuista kuvaa facessa) tai osaamattomuutta (ladattuaan ei osaa poistaa näkyvistä). Mutta eikö mielessä välähdä, että tuollainen käytös paljastaa ihmisen luonteenpiirteitä (itsekeskeisyys, huono itsetunto), osaamattomuuden, (sata samaa kuvaa), jonkinlaista yksinäisyyden (omakuvat laitettuna), ihan hölmöyden kaikelle kansalle. Vaikka tarkoitus on kai päinvastainen?
Puhumattakaan elämän tyhjyydestä, mikä joistakin instatileistä välittyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväksynnän hakua, huomionkipeyttä, arvostelukyvyttömyttä (sata suttuista kuvaa facessa) tai osaamattomuutta (ladattuaan ei osaa poistaa näkyvistä). Mutta eikö mielessä välähdä, että tuollainen käytös paljastaa ihmisen luonteenpiirteitä (itsekeskeisyys, huono itsetunto), osaamattomuuden, (sata samaa kuvaa), jonkinlaista yksinäisyyden (omakuvat laitettuna), ihan hölmöyden kaikelle kansalle. Vaikka tarkoitus on kai päinvastainen?
Puhumattakaan elämän tyhjyydestä, mikä joistakin instatileistä välittyy.
Oot oikeassa. Ja sitten on nämä jotka jatkuvasti vaihtavat profiilikuvaansa, samantyylisiä lähinaamaselfieitä yhtä soittoa, samaa kaliiperia.
Mulla eikä mun seurattavilla ole kuvia omasta naamastaan eikä ruokalautasista, mutta me ei ollakaan julkkiksia. Sitä paitsi 40-50-v naisilla tuppaa olemaan Facessa ihan järjettömästi samanlaisia suttuselfieitä omasta pärstästään, joo, ei niistä voi tykätä koska myötähäpeä.