Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olennätti nainen ja naiset on kiusanneet mua aina

Vierailija
29.06.2013 |

Sama toistuu joka työpaikassa ja on tuttua jo opiskeluajoilta. Joidenkin naisten elämäntehtävä näyttää olevan mun tekemisten vähättely ja suoranainen kiusaaminen. Olen niin kyllästynyt tähän. Miesten kanssa ei ole ongelmia, kerran joku mies jopa sanoi, ettei ymmärrä, miksi mua haukutaan niin paljon. Miksihän? Kateudesta tietenkin. Tiedoksi siis kaikille nättejä ja hoikkia naisia kyykyttäville katkerille naisille: kaikki näkevät touhunne läpi ja eivät pelkästä säälistä sano asiasta mitään.

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 20:47"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 20:00"]

Ei kuulosta uskottavalta. Itse olen ihan tavallisen näköinen mutta tunnen useita todella kauniita naisia  eikä heistä ketään kiusata. Jos sinua kiusataan ja oletat sen johtuvan ulkonäöstäsi, se johtunee omasta asenteestasi. Luulet olevasi paremman näköinen kuin olet ja suhtaudut ylimielisesti muihin, mielestäsi rumempiin naisiin. Kuka sellaista viitsii katsella?

[/quote]

Mitä jos katsoisit peiliin muussakin tarkoituksessa kuin ihastellen kauneuttasi? Itsekin tunnen useita kauniita naisia, eikä ketään heistä kiusata. Hakisin siis syytä sinun omasta käytöksestäsi ennemmin kuin ulkonäöstäsi. Oletko mukava ihminen? Onko sinulla ystäviä?

[/quote]

Miten on, ap? Onko sinulla ystäviä? Oletko mukava ihminen? Hakevatko ihmiset seuraasi?

Vierailija
22/97 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista! Mä olen ollut yli kymmenen vuotta mallina ja nyt olen ollut vuosia esimiehenä, eikä minulla ole koskaan ollut mitään ongelmia. Kaikista esimiehistä saan aina parhaat pisteet kyselyissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se johtuu siitä, että olet esimiesasemassa, alaiset harvemmin kiusaavat esimiestään.

Vierailija
24/97 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

e[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 21:53"]

Erikoista! Mä olen ollut yli kymmenen vuotta mallina ja nyt olen ollut vuosia esimiehenä, eikä minulla ole koskaan ollut mitään ongelmia. Kaikista esimiehistä saan aina parhaat pisteet kyselyissä.

[/quote]

Ovatko alaisesi pääasiassa miehiä vai naisia? 

Vierailija
25/97 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ystäviä ja tuttavia, miehiä on ystävinä aika paljon. Tutustun ihmisiin helposti, töissäkin nämä piikittelijät usein itse hakeutuvat seuraan ja tekevät tuttavuutta.

t. ap

Vierailija
26/97 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisvaltaisilla työpaikoilla esiintyy kiusaamista ja kateutta. Minäkin olen ollut työpaikassa, jossa kaunista naista kiusattiin. Kiusatussa ei ollut yhtään mitään vikaa. Hän oli kauneuden lisäksi kaunisääninen, eläväinen, sosiaalinen ja mukava. Kiusaajat olivat harmaahiirulaisia ja ilmeisesti elämäänsä kyllästyneitä. Kaipa he kokivat kauniimman ja mukavamman kolleegansa uhkaksi itselleen. Kiusattu oli myös korkeammin koulutettu kuin kiusaajat, mutta teki saman tason hommia samassa tiimissä heidän rinnallaan.

Eli voin täysin uskoa ap:n tilanteen.

Vierailija
27/97 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua, tuttua. MUTTA mulla oli niin että aina kaikkien piti laittaa mua paremmaksi. Jos ostin jotai, piti ostaa samantapainen/näköinen, mutta kalliimpi jne.

Jos värjäsin tukan punaiseksi, kohta melkein kaikilla oli punainen, mutta taatusti punaisempi :) kuhan vain ns. enempi kuin mulla, asia kuin asia. Tätä teki systeri, "kaverit" ja jopa naapurit...ihan omituista, siis ihmiset jotka ei edes tunteneet, mutta kyllä heti tuli samanmoista takkia, tukkaa, korua jne vaikka en kulje muodin perässä.

Ärsyttävää, pitää matkia mutta pistää hitusen paremmaksi. Ja sitten sitä vähättelyä AINA.

Enää en edes halua naisystäviä.

Vierailija
28/97 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osittain tuttua, vaikken mikään superkaunotar olekaan, mutta ihan nätti ja hoikka.

On todella omituista kun on ystävällinen uudelle tuttavuudelle ja taas saa tuta sen, ettei auta vaikka miten päin olisi, minusta ei pidetä. Olen oppinut olemaan välittämättä, enkä noteeraa epäystävällisyyttä mitenkään, vaan käyttäydyn neutraalin ystävällisesti. Jotkut tuijottavat avoimesti ja tutkivasti, kuin etsien virhettä. Vilkuilevat toisiaan tietävästi. Virnuilevat. Naljailevat.

Viimeksi tänään junassa ärsytin olemuksellani ventovierasta naista, joka purki aggressioitaan rapistelemalla sanomalehteä mielenosoituksellisesti, vaihtamalla istuma-asentoaan siten, että jalkansa melkein osuivat omiini -> pakotti minua väistämään omia jalkojani siirtäen, vilkuili nyrpeästi jne.

Olen yliherkkä tunnistamaan inhon muiden naisten elekielestä. Aika surkeaa tavallaan.

Vierailija
29/97 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, oletteko te mielestänne täydelliset naiset oikeasti kohdanneet kuvailemaanne kohtelua vai kuvitteletteko kaiken, mutta johtopäätös on yhtä kaikki sama: valtaosa naisista on kyvyttömiä toimimaan työpaikoilla tai muissa tavoitteellisissa yhteisöissä.

Siitä se lasikatto - vai pitäisikö sanoa lasikanahäkki - syntyy.

Vierailija
30/97 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 23:46"]

En tiedä, oletteko te mielestänne täydelliset naiset oikeasti kohdanneet kuvailemaanne kohtelua vai kuvitteletteko kaiken, mutta johtopäätös on yhtä kaikki sama: valtaosa naisista on kyvyttömiä toimimaan työpaikoilla tai muissa tavoitteellisissa yhteisöissä.

Siitä se lasikatto - vai pitäisikö sanoa lasikanahäkki - syntyy.

[/quote]

No tämähän on totta eikä mikään uusi asia.

Naiset kilpailevat toistensa kanssa siitä mahtavasta palkinnosta nimeltä: parhaan peniksen kantaja. Tästä PPK:sta kilpaillaan kauneudella. Samalla survotaan hups korkokengillä toisia naisia sivuun, jotta PPK ei vaan ottaisi heitä.

Tällaista. Lojaaliuden ja solidaarisuuden sijaan.

Vierailija
31/97 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 23:50"]

Naiset kilpailevat toistensa kanssa siitä mahtavasta palkinnosta nimeltä: parhaan peniksen kantaja. Tästä PPK:sta kilpaillaan kauneudella. Samalla survotaan hups korkokengillä toisia naisia sivuun, jotta PPK ei vaan ottaisi heitä.

[/quote]

En vain koskaan pysty käsittämään, miten naama ja tissit voi olla niin olennainen juttu, että se hallitsee kaikkea tekemistä työpaikoillakin. Töissä tehdään töitä, eikä olla missään helvetin missikisoissa - menkää vaikka Onnelaan kahistelemaan höyheniänne, jos siihen on niin kovasti tarvetta.

Tämä koskee yhtä lailla teitä, jotka kuvittelette kaikkien olevan niin uskomattoman kateellisia teille kuin teitä, jotka mahdollisesti olette kateellisia jollekin random-eukolle.

Vierailija
32/97 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 00:18"]

[/quote]

En vain koskaan pysty käsittämään, miten naama ja tissit voi olla niin olennainen juttu, että se hallitsee kaikkea tekemistä työpaikoillakin. Töissä tehdään töitä, eikä olla missään helvetin missikisoissa - menkää vaikka Onnelaan kahistelemaan höyheniänne, jos siihen on niin kovasti tarvetta.

Tämä koskee yhtä lailla teitä, jotka kuvittelette kaikkien olevan niin uskomattoman kateellisia teille kuin teitä, jotka mahdollisesti olette kateellisia jollekin random-eukolle.

[/quote]

Niin siis viestisi koskee kaikkia muita (eukkoja) paitsi sinua (ladya)?

Vai oletko mies? Toivon puolestasi, että olet.

Vierailija
33/97 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika surullisia juttuja ja niin totta myös mun elämässä. Minkä ihmeen takia pitää vertailla toisiin itseään ja tuntea alemmuutta?

Terve rakkaus itseään kohtaan saa ihmisen, niin miehen kuin naisenkin kukoistamaan iästä riippumatta. Kateus ja kaikki muutkin negatiiviset tunteet varsinkin muihin kohdistettuna rumentaa ihmistä ihan ulkoisestikin.

Itseensä ja elämäänsä tyytyväinen ihminen vetää muita myös puoleensa. Kuka haluaa lähestyä irvistelijää joka puhuu pahaa? Ei kukaan

Kaunis, iloinen ihminen on tosi vaikee nähdä uhkana jos oma itsetunto on ok.

Vierailija
34/97 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 23:37"]

Viimeksi tänään junassa ärsytin olemuksellani ventovierasta naista, joka purki aggressioitaan rapistelemalla sanomalehteä mielenosoituksellisesti, vaihtamalla istuma-asentoaan siten, että jalkansa melkein osuivat omiini -> pakotti minua väistämään omia jalkojani siirtäen, vilkuili nyrpeästi jne.

Olen yliherkkä tunnistamaan inhon muiden naisten elekielestä. Aika surkeaa tavallaan.

[/quote]

No sitä sinä todellakin olet! :D

Tunnistitko myös tänään, kuinka sadepilvet purkivat kateuttaan satamalla mielenosoituksellisesti?

Vierailija
35/97 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 00:21"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 00:18"]

[/quote]

[/quote]

Niin siis viestisi koskee kaikkia muita (eukkoja) paitsi sinua (ladya)?

Vai oletko mies? Toivon puolestasi, että olet.

[/quote]

Olen mies, siksi en ymmärräkään tätä kuviota. Selittäkää nyt ihmeessä meille?

Vierailija
36/97 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella tuttua: hyvä ystäväni on kaunis, iloinen ja positiivinen ihminen, ja aina on saanut osakseen ihan kummallista vähättelyä ja mollausta, jossa ei totuuden häivääkään.

Itse olen myös ihan ok näköinen, älykäs ja menestynyt. Kaveeraan mieluummin miesten kanssa. Naiset ovat pääasiassa rasittavia ruikuttajia ja panettelijoita, jotka keskittyvät selittämiseen toiminnan sijaan. Tiedän: olen ihan vitunmoinen sovinisti.

Vierailija
37/97 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 20:00"]

Ei kuulosta uskottavalta. Itse olen ihan tavallisen näköinen mutta tunnen useita todella kauniita naisia  eikä heistä ketään kiusata. Jos sinua kiusataan ja oletat sen johtuvan ulkonäöstäsi, se johtunee omasta asenteestasi. Luulet olevasi paremman näköinen kuin olet ja suhtaudut ylimielisesti muihin, mielestäsi rumempiin naisiin. Kuka sellaista viitsii katsella?

[/quote]

Juuri näin!

Olen myös kaunis nainen monien naisten sekä miesten mielestä ja minua kohdellaan hyvin. Mielestäni kyse on luonteesta. Tunnen kauniita ja ei niin kauniita ihmisiä ja luonne ratkaisee.

Joillekkin kauniille naisille on oma kauneus noussut päähän ja kuvitettelevat itsestään liikoja ja se näkyy käytöksessä.

Enkä ole tässä itseäni kehumassa, vaan olen todennut asian monesti henkilökohtaisesti.

Vierailija
38/97 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 00:24"]

[/quote]

Tunnistitko myös tänään, kuinka sadepilvet purkivat kateuttaan satamalla mielenosoituksellisesti?

[/quote]

En suinkaan ole surkea vaan onnellinen ja nautin elämästäni. Naisen käytös oli valitettavan läpinäkyvää ja vähintäänkin oman pahan olon purkamista muihin.

Jostakin syystä haluat ajatella minun kuvitelleen kaiken. Ymmärräthän, että se tunne (kuvitelma) on sinussa, ei minussa, eikä voi mitenkään edustaa näkemystä totuudesta, koska et ollut paikalla. Vai olitko? ;-)

Vierailija
39/97 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 00:31"]

[/quote]

[/quote]

En suinkaan ole surkea vaan onnellinen ja nautin elämästäni. Naisen käytös oli valitettavan läpinäkyvää ja vähintäänkin oman pahan olon purkamista muihin.

Jostakin syystä haluat ajatella minun kuvitelleen kaiken. Ymmärräthän, että se tunne (kuvitelma) on sinussa, ei minussa, eikä voi mitenkään edustaa näkemystä totuudesta, koska et ollut paikalla. Vai olitko? ;-)

[/quote]

Haluan uskoa, että kuvittelit koko tilanteen. Se murentaa uskoani naissukupuoleen huomattavasti vähemmän kuin se, että tuntematon ihminen junassa provosoituu järjestämään mielenosoituksen "ihan hoikkaa ja nättiä" (= ihan harmitonta ja tavallista) naista vastaan kahistelemalla sanomalehteä.

Funtsi nyt, tuohan on ihan absurdi juttu!

Vierailija
40/97 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 00:37"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 00:31"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Haluan uskoa, että kuvittelit koko tilanteen. Se murentaa uskoani naissukupuoleen huomattavasti vähemmän kuin se, että tuntematon ihminen junassa provosoituu järjestämään mielenosoituksen "ihan hoikkaa ja nättiä" (= ihan harmitonta ja tavallista) naista vastaan kahistelemalla sanomalehteä.

Funtsi nyt, tuohan on ihan absurdi juttu!

[/quote]

Olet siis ketjun mies. Et ymmärrä naisia ollenkaan. Naiset tekevät mitä ihmeellisimpiä, kieroja ja hienovaraisimpia temppuja jos eivät pidä toisesta naisesta. Miehenä olet kyllä täysin vietävissä jos et tätä puolta naisista tiedä, koska naiset harrastavat myös miesten manipulointia.

Jos olet nainen olet sitten äärettömän onnekas jos et ole koskaan törmännyt näihin naisten omituisuuksiin etkä luultavammin koskaan työskennellyt naisvaltaisessa työpaikassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä