Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olennätti nainen ja naiset on kiusanneet mua aina

Vierailija
29.06.2013 |

Sama toistuu joka työpaikassa ja on tuttua jo opiskeluajoilta. Joidenkin naisten elämäntehtävä näyttää olevan mun tekemisten vähättely ja suoranainen kiusaaminen. Olen niin kyllästynyt tähän. Miesten kanssa ei ole ongelmia, kerran joku mies jopa sanoi, ettei ymmärrä, miksi mua haukutaan niin paljon. Miksihän? Kateudesta tietenkin. Tiedoksi siis kaikille nättejä ja hoikkia naisia kyykyttäville katkerille naisille: kaikki näkevät touhunne läpi ja eivät pelkästä säälistä sano asiasta mitään.

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällinen, puhelias, aika suora. 

t.ap

Vierailija
2/97 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen nätti nainen eikä mua ole kiusattu ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet täydellinen nainen. t: mies

Vierailija
4/97 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kuin Samantha Brick? :)

Vierailija
5/97 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä en itse haluaisi koskaan olla liian nätti. Kauniilta ihmisiltä vaaditaan enemmän ja kauneus synnyttää kateutta.

Vierailija
6/97 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta uskottavalta. Itse olen ihan tavallisen näköinen mutta tunnen useita todella kauniita naisia  eikä heistä ketään kiusata. Jos sinua kiusataan ja oletat sen johtuvan ulkonäöstäsi, se johtunee omasta asenteestasi. Luulet olevasi paremman näköinen kuin olet ja suhtaudut ylimielisesti muihin, mielestäsi rumempiin naisiin. Kuka sellaista viitsii katsella?

Vierailija
7/97 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli toinenkin mies yhdestä työs mieleen, joka kerran sanoi, ettei ymmärrä, miksi mun työtä arvostellaan niin paljon, kun hoidan hommat ihan hyvin. Mulla ei ole ollut näiden miesten kanssa ikinä mitään meneillään, jos joku niin epäilee, olen onnellisesti naimisissa. 

Olen tehnyt paljon töitä päästäkseni eteenpäin, siksikin väheksyntä loukkaa. Ulkona saan paljon huomiota miehiltä, vaikka en ole mikään vamppi, mutt nään, että se ärsyttää kavereita välillä. 

Ihmisillä on pahempiakin ongelmia, tiedän sen, mutta olen väsynyt jatkuvaan kampittamiseen. Ehkä pitäisi alkaa käyttäytyä kuin bitch, koska niin mua kohdellaan joka tapauksessa.

t. ap

Vierailija
8/97 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että ihmiset joutuu kokemaan tällaista. Kiusaaminen ei ole OK oli syy sitten mikä tahansa.

Itse olen myös hoikka ja nätti ja mun on vaikea olla ihmisten kanssa, mutta uskon sen johtuvan aivan muusta (monimutkainen asia). Ihmisten seurassa tuntuu aina siltä, että olen ei-toivottu henkilö ja tuppautuja. Mutta onneksi mulla on mun mies. :)

Vierailija
9/97 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se asia kyllä korjaantuu ajan myötä, jos se yhtään lohduttaa.

Vierailija
10/97 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 20:01"]

Harmi, että ihmiset joutuu kokemaan tällaista. Kiusaaminen ei ole OK oli syy sitten mikä tahansa.

Itse olen myös hoikka ja nätti ja mun on vaikea olla ihmisten kanssa, mutta uskon sen johtuvan aivan muusta (monimutkainen asia). Ihmisten seurassa tuntuu aina siltä, että olen ei-toivottu henkilö ja tuppautuja. Mutta onneksi mulla on mun mies. :)

[/quote]

ehkä muiden reaktiot on saaneet sinut konemaan itsesi tuppautujaksi? ei naiseurueisiin kaivata kilpailijoita. pää pystyyn ja rohkeasti eteenpäin :)

t. ap

Vierailija
11/97 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin nätti ja hoikka eikä minua ole kiusattu. Ehkä ei oteta tosissaan heti ja täytyy aina tehdä vähän enemmän töitä kun muut että minua ei heti leimata airheadiksi ulkonäköni takia mutta kiusattu ei ole. Ikäväähän tällainen ulkonäön takia erilailla kohtelu on mutta on hyväskyttävä minkälainen maailma on ja katsoa peiliin, ehkä muuttaa käytöstäsi jonkin verran? Hiljaista nättiä naista voidaan heposti luulla ylimieliseksi vaikka kysymys olisi ujoudesta.

Vierailija
12/97 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee pikkasen mieleen että oletteko luonnonkauniita vai kauniita hyvin laitettuna, siis vähän liikakin laitettuna? Mä koen olevani kaunis enkä ole moista kohtelua kokenut, mua ei myöskään ole pidetty tyhjäpäänä tms. Kun kauneutta voi olla niin monenlaista, ei kaikkiin ihmisiin vetoa samannäköiset ihmiset, joten kauneus ei varmaan ole pohjimmainen syy toisten käytökseen.

Vierailija
13/97 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 19:41"]

t.ap

[/quote]

Joo, tää on paha yhdistelmä yhdistettynä kauneuteen! Se puheliaisuus ja suoruus: muut kokee että olet itseäsi täynnä kun uskallat tuoda itseäsi esille ja koet että sinulla on oikeus sanoa mielipiteitäsi. Siinä tulee tunne, että sinut täytyy palauttaa takaisin maan pinnalle... Valitettavasti.

Vierailija
14/97 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 20:00"]

Ei kuulosta uskottavalta. Itse olen ihan tavallisen näköinen mutta tunnen useita todella kauniita naisia  eikä heistä ketään kiusata. Jos sinua kiusataan ja oletat sen johtuvan ulkonäöstäsi, se johtunee omasta asenteestasi. Luulet olevasi paremman näköinen kuin olet ja suhtaudut ylimielisesti muihin, mielestäsi rumempiin naisiin. Kuka sellaista viitsii katsella?

[/quote]

Mitä jos katsoisit peiliin muussakin tarkoituksessa kuin ihastellen kauneuttasi? Itsekin tunnen useita kauniita naisia, eikä ketään heistä kiusata. Hakisin siis syytä sinun omasta käytöksestäsi ennemmin kuin ulkonäöstäsi. Oletko mukava ihminen? Onko sinulla ystäviä?

Vierailija
15/97 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan sinun luonteestasi kyse. Ei kaikki itsessään huomaa vikaa. Sinä voit pitää itseäsi maailman parhaimpana ihmisenä, kilttinä, kivana jne. Mutta jospa tuo sinun suoruus tekeekin sinusta inhottavan? Oletkin liian suora?

Tiedän useita upeita naisia, vain yksi heistä saa "kiusaamista" osakseen koska hänen luonteensa on hirveä. Nostaa itseään toisten yläpuolelle, koska hän on niiiin upea, muiden pitäisi suurinpiirtein kumarrella hänelle o.O Ja pitää itseään juuri myös suorana ihmisenä. Pitää itsellään oikeuden laukoa ties mitä suustaan. Hänellä on noussut kusi päähän ja pahemman kerran. Kaunis ulkoa, ruma sisältä.

Vierailija
16/97 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 20:37"]

Tulee pikkasen mieleen että oletteko luonnonkauniita vai kauniita hyvin laitettuna, siis vähän liikakin laitettuna? Mä koen olevani kaunis enkä ole moista kohtelua kokenut, mua ei myöskään ole pidetty tyhjäpäänä tms. Kun kauneutta voi olla niin monenlaista, ei kaikkiin ihmisiin vetoa samannäköiset ihmiset, joten kauneus ei varmaan ole pohjimmainen syy toisten käytökseen.

[/quote]

Itse koen olevani ns. luonnonkaunis, en pahemmin meikkaa, pukeudun yksinkertaisesti. Mutta totta voi olla että se on kauneus plus joku luonteenpiirre yhdistettynä joka saa ihmiset ärsyyntymään tai vähättelemään.

13

Vierailija
17/97 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 20:41"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 19:41"]

t.ap

[/quote]

Joo, tää on paha yhdistelmä yhdistettynä kauneuteen! Se puheliaisuus ja suoruus: muut kokee että olet itseäsi täynnä kun uskallat tuoda itseäsi esille ja koet että sinulla on oikeus sanoa mielipiteitäsi. Siinä tulee tunne, että sinut täytyy palauttaa takaisin maan pinnalle... Valitettavasti.

[/quote]

En ole mikään seinäruusu, se on totta, se  ärsyttää joitakin ehkä. Mutta en toisaalta ymmärrä, miksi mun pitäisi hiipiä nurkissa. Kannustan muita ja olen iloinen toisten saavutuksista. Uudet työntekijät otan joukkoon mukaan, mutta välillä mietin, mitä hyötyä kivuudesta on, kun silti ilkeily jatkuu. Erikoista on se, että miehet näkevät mut ihan eri tavoin kuin naiset. 

Joskus olen yrittänyt keskustellen selvittää asioita, mutta siitä nämä naiset saavat vain lisää vettä myllyyn. Nuorempana tein töitä alalla, jossa on vilisemällä kauniita naisia, siellä ei ollut ongelmia, ennemminkin kaikki kehuivat toisiaan. Nyt työssäni ulkonäkö ei ole keskeinen asia, miesvaltainen yhteiskunnallinen ala kyseessä.

t.ap

Vierailija
18/97 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on kyllä enemmän miespuolisia ystäviä kuin naisystäviä. Miehet näkevät mut reiluna ja fiksuna ja hauskana. (Joo, ja en ole mennyt sänkyyn heidän kanssaan, eivätkä he ole yrittäneet, ei silloinkaan kun oltiin vielä kaikki sinkkuja.) Naiset taas näkevät minut vähän sinisilmäisenä ja vähempiälyisenä, kuulemma.

13

Vierailija
19/97 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua on kehuttu kauniiksi pienen ikäni. itse koen olevani vain tavallisen näköinen, mutta saan jatkuvasti kehuja ulkonäöstäni kuitenkin. äitiäni pidän itse todella kauniina naisena, ja minulla on osin hänen piirteitään, mutta jotenkin koen kuitenkin, että "omat" piirteeni tekevät minusta paljon tavallisemman näköisen kuin äitini on. en ole koskaan joutunut kokemaan minkäänlaista ulkonäöstäni johtuvaa paheksuntaa. minua ei myöskään ole koskaan kiusattu mistään syystä. onkohan minulle aina sitten valehdeltu, kun on kehuttu? =D  viimeksi eilen kuulin amerikkalaiselta hieman humalassa olevalta firman vieraalta, että näytän enkeliltä. kiitin kauniisti ja menin vessaan nauramaan.

ei sentään, kyllähän nuo aina itsetuntoa kohentavat ja ihan kivoja juttujahan ne ovat, mutta hassuilta ne silti tuntuvat välillä.

Vierailija
20/97 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu on kiusaaminen tuttua. Minua kuvailtiin nuorena "missityyppisen" kauniiksi. Ulkonäkö ärsytti joitakin opiskelu- ja työkavereita vaikka olin ystävällinen. Ei kiusata enää kun olen 45+. Ei kukaan sano enää kauniiksikaan. Tyttäreni ovat ehkä tavallisemman näköisiä eivätkä joudu kuulemaan sitä kaunis-laulua ensimmäiset 30 v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi