Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viivi Avellan meni naimisiin ja on raskaana

Vierailija
29.06.2013 |

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se nyt vaan on ihan maalaisjärjelläkin selvä juttu, että 36-vuotiaana raskautuminen ja raskaana oleminen on yleensä vaivalloisempaa kuin vaikka 20-25-vuotiaana. Mitä vanhempi on, sen helpommin tulee komplikaatioita, hedelmällisyys laskee jne. Miksi tällaisille kommenteille peukutetaan alaspäin ja buuataan? Ihan faktojahan ne on.

Vierailija
22/60 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 16:38"]

No kyllä se nyt vaan on ihan maalaisjärjelläkin selvä juttu, että 36-vuotiaana raskautuminen ja raskaana oleminen on yleensä vaivalloisempaa kuin vaikka 20-25-vuotiaana. Mitä vanhempi on, sen helpommin tulee komplikaatioita, hedelmällisyys laskee jne. Miksi tällaisille kommenteille peukutetaan alaspäin ja buuataan? Ihan faktojahan ne on.

[/quote]

Älä yleistä! Ajattele vaikka Kiinteistö Kaisaa, joka teki lapsen alle parikymppisenä ja päälle nelikymppisenä. Jotkut ovat hedelmällisiä sekä nuorena että vanhana ja raskauskin sujuu ongelmitta sekä nuorena että vanhana. Toki jotkut naiset ikääntyvät ennenaikaisesti ja näyttävät mummoilta jo kolmikymppisinä. Sad but true.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 16:38"]

[/quote]

No mä olen ollut raskaana mainitsemanasi 20-25 vuotiaana sekä 36 vuotiaana. No problemos kummallakaan kertaa :D

Vierailija
24/60 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tuo Viivin mies siis oikein on? Viivihän on useasti seurustellut varakkaiden äijien kanssa, eli tuskin kukaan persaukinen tuokaan mies on. Ei tarvitse nimeä kertoa, mutta kiinnostaisi mitä tekee elääkseen, onko ollut muita julkkisnaisia aikaisemmin jne.

Vierailija
25/60 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 09:06"]Mua hämmästyttää nämä neljääkymppiä lähestyvät tai ylikin julkkikset, jotka tuosta vaan pamahtavat paksuksi. Esim. Viivi just haastattelussa vasta haaveili et joskus lapsi. Tarja Turunen oikein ajoitti synnytyksen keikkatauolle jne. Ja tää yksi näyttelijä, joka vasta 39 ajatteli, et no tulkoon ja se tulikin heti.

Antaa vähän väärän kuvan. Se lasten teko kun ei ole niin helppoa. Siinä voi mennä usea vuosi. Onneksi jotkut julkkikset sen myös myöntää, kuten pitkään lasta tehnyt pmmp:n paula. 

Mä luulen, että viivillä on vielä aika alussa, joten toivottavasti kaikki menee hyvin. Hänen ikäisillään keskenmeno tulee yli 80%:ssa raskauksista.

[/quote]

Eikös se Viivi oo 31, ei nyt mikään ikäloppu niinkuin annat ymmärtää. :D

Vierailija
26/60 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 09:06"]Mua hämmästyttää nämä neljääkymppiä lähestyvät tai ylikin julkkikset, jotka tuosta vaan pamahtavat paksuksi. Esim. Viivi just haastattelussa vasta haaveili et joskus lapsi. Tarja Turunen oikein ajoitti synnytyksen keikkatauolle jne. Ja tää yksi näyttelijä, joka vasta 39 ajatteli, et no tulkoon ja se tulikin heti.

Antaa vähän väärän kuvan. Se lasten teko kun ei ole niin helppoa. Siinä voi mennä usea vuosi. Onneksi jotkut julkkikset sen myös myöntää, kuten pitkään lasta tehnyt pmmp:n paula. 

Mä luulen, että viivillä on vielä aika alussa, joten toivottavasti kaikki menee hyvin. Hänen ikäisillään keskenmeno tulee yli 80%:ssa raskauksista.

[/quote]

Vierailija
27/60 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään naimisiinmenolla ei ole merkitystä, koska kuitenkin viimeistää 2kk myöhemmin erotaan.

Vierailija
28/60 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 22:29"]

[/quote]

[/quote]

avellan on syntynyt 1977 että kyllä se on kohta jo 37-vuotias...

Vierailija
29/60 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies on yksityispankkiiri Helsingistä. 

Vierailija
30/60 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo otsikointi oli huvittavaa, että kaksi viikkoa sitten naimisiin ja nyt odottaa vauvaa - ihan kuin ne olisivat tapahtuneet siinä järjestyksessä... Ajoitti hääyön sopivasti ja teki testin tänä aamuna :D

Vierailija
31/60 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hämmästyttää nämä neljääkymppiä lähestyvät tai ylikin julkkikset, jotka tuosta vaan pamahtavat paksuksi. Esim. Viivi just haastattelussa vasta haaveili et joskus lapsi. Tarja Turunen oikein ajoitti synnytyksen keikkatauolle jne. Ja tää yksi näyttelijä, joka vasta 39 ajatteli, et no tulkoon ja se tulikin heti.

Vierailija
32/60 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea viiville!

Vierailija
33/60 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi maha pystyssä pitää mennä alttarille?

Vierailija
34/60 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että Viivilläkin on sen verran järkeä päässä, ettei raskaus nyt ihan alussa ole, en usko että hän vielä ensimmäisellä kolmanneksella huutelisi siitä mitään julkisesti. Mistä sitä paitsi tiedetään kauanko hän on lasta halunnut tai yrittänyt, totta kai hän voi haastattelussa sanoa haaveilevansa, koska ei tietenkään halunnut vielä kertoa olevansa raskaana.

Vierailija
35/60 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 09:28"]

Miksi maha pystyssä pitää mennä alttarille?

[/quote]

En huomannut, että uutisessa olisi kerrottu, menikö Avellan kirkossa naimisiin.

Muuten, mikä siinä raskaana vihille menemisessä on niin epäsopivaa? Sekö, että kuvittelet, ettei ennen menty raskaana ollessa naimisiin? Silloinhan just mentiin, kun ei ehkäisyä ollut saatavilla!

Vierailija
36/60 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu, onnea Viiville ja puolisolle!

Vierailija
37/60 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatikkonaama monistuu

Vierailija
38/60 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun julkkis kertoo haastattelussa haaveilevansa lapsista, hän tosiasiassa on jo raskaana. Siitä tiedotetaan aina vasta myöhemmin. Tämä on ihan nyrkkisääntö.

Vierailija
39/60 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauheeta. Mites se Viivi nyt niin. Av-mammat järkkyy...

Onnea Viiville:)

Vierailija
40/60 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

36-vuotias ei ole vanha saamaan lapsia. Useimmat sen ikäiset tulevat helposti raskaaksi, eikä todellakaan 80 prosenttia saa keskenmenoa. Tuollaiset keskenmenoluvut ovat vasta 45-vuotiailla, tosin he eivät useimmiten enää tule raskaaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän