Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viivi Avellan meni naimisiin ja on raskaana

Vierailija
29.06.2013 |

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 08:45"]

Se mies on yksityispankkiiri Helsingistä. 

[/quote]

Hah, arvasin. Onkohan Viiville ikinä merkinnyt muu kuin raha koskaan miehessä? Sveitsissä asti piti olla rahan perässä, kunnes ilmeisesti mies kyllästyi siivellä eläjään.

Vierailija
2/60 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että yksityispankkiiri.. Well done Viivi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä julkkikset aika usein kertoo, miten helposti on raskaaksi tultu. Esim. Maria Veitola, Kaisa Liski, Maria Kuusiluoma ja muut iäkkäämmät äidit. Turunen oikein kehui lehdessä, miten heti tärppäsi. Eli kyllä näistä väärä kuva syntyy, miten helposti se käy. Totuus on toinen ja sitä puoltakin voitaisiin valottaa enemmän. 

Mutta onnea Viiville, hän on onnensa ansainnut!

Vierailija
4/60 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 on väärässä. Ei tule keskenmeno 80%. Tiedän useita iäkkäämpiä raskautuneita ja mitään keskenmenoja ei ole ollut. Olen itse yksi niistä. Lisäksi monet naiset raskautuu helpolla ja me ei asiasta vauhkota, kun se ei ole ongelma meille. Viivi ehtii vielä tehdä jopa kaksi lasta, jos haluaa. Itsesynnytin 36 ja 38v. Kolmatta harkittiin, mutta ei edes yritetty. Se 3 ehkä sun ongelma, että et raskaudu helposti, mutta mulle se on ollut aina helppoa jopa näin vanhana.

Vierailija
5/60 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 09:59"]

Laatikkonaama monistuu

[/quote]

Makuja on monia. Tutkimusten mukaan neliönmalliset kasvot kestävät aikaa pidempää kuin muut eivätkä piirteet ala roikkumaan. Viivi on aika monen miehen mielestä tosi söpö pakkaus ikäisekseen. Hevosnaamoja vain vituttaa.

Vierailija
6/60 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 10:28"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 10:05"]

36-vuotias ei ole vanha saamaan lapsia. Useimmat sen ikäiset tulevat helposti raskaaksi, eikä todellakaan 80 prosenttia saa keskenmenoa. Tuollaiset keskenmenoluvut ovat vasta 45-vuotiailla, tosin he eivät useimmiten enää tule raskaaksi.

[/quote]

No kyllähän 36v on biologiselta kannalta katsottuna aika vanha, kun 20-25v on paras ikä.

[/quote]

Niin kauan kuin lapsen pystyy saamaan normisti ilman hedelmöityshoitoja on täysin hyvä ikä.

Vierailija
7/60 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Viiville. Tarkka ajoitus, vauva tulossa, se on ihanaa. Lapset on elämän suola. Vuiivipä ei oo mennyt persaukisen kanssa naimisiin vaan Pankkiirin. Kaikkea hyvää Viiville. 

Vierailija
8/60 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut hedelmöityshoioja ei paniikkia. Sain lapsen 44 vee

Vierailija
9/60 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä raskaaksi tuleminen on helppoa monelle. Ne jotka eivät tule raskaaksi helpolla haluavat vaan ajatella ongelman olevan kaikilla.

Vierailija
10/60 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 12:03"]

Voi kettu, tätä porukkaa!!! Oletteko te todella ÄITEJÄ ja IHMISIÄ? Mitä ihmeen tyydytystä te saatte muiden lyttäämisestä? Tuleeko jotenkin parempi olo, kun MINÄ tein lapseni silloin ja silloin. Se oikea ikä, plääh. Ja MINUN mieheni kanssa tehtiin sopparit kuntoon. Karseeta porukkaa täällä!!!

En tunne Viiviä enkä teistäkään ketään (toivottavasti...). Hankkikaa elämä ja olkaa iloisia toisten puoelsta. Onnea Viiville ja kaikille raskaana oleville!

[/quote]

KOMPPI.

Vierailija
11/60 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 12:48"]

Kyllä julkkikset aika usein kertoo, miten helposti on raskaaksi tultu. Esim. Maria Veitola, Kaisa Liski, Maria Kuusiluoma ja muut iäkkäämmät äidit. Turunen oikein kehui lehdessä, miten heti tärppäsi. Eli kyllä näistä väärä kuva syntyy, miten helposti se käy. Totuus on toinen ja sitä puoltakin voitaisiin valottaa enemmän. 

[/quote]

Miten niin totuus on toinen, jos juuri näillä yksittäisillä henkilöillä on tärpännyt helposti? Ihan hyvinhän se voi olla totta. Ei ole olemassa mitään tilastoa, jonka mukaan 100 %:lla nelikymppisistä naisista raskaaksi tuleminen olisi vaikeaa. On vain tilastoja, joiden mukaan raskaaksi tuleminen kestää keskimäärin kauemmin kuin nuorena. Yksittäistapaukset eivät kerro tilastoista tai keskiarvoista yhtään mitään.

Valitettavan usein näitä asioita yksinkertaistetaan. Esimerkiksi ikää ja lastenhankintaa pohtivissa keskusteluissa argumentoidaan sillä, että "koska minun naapurini Maija tuli 37-vuotiaana helposti raskaaksi, niin kaikki muutkin tulevat" tai sitten "Liisa ei tullut enää 40-vuotiaana raskaaksi, joten muutkaan eivät tule´". Tilastot perustuvat laajoihin otantoihin. Esimerkit omasta pienestä elämänpiiristä ovat vain satunnaisia esimerkkejä, eivätkä ne kerro mitään siitä, mitkä ovat jonkun muun random-ihmisen raskaaksitulomahdollisuudet.

Tietääkseni nämä omasta raskaaksitulostaan kertoneet nelikymppiset julkkikset eivät ole väittäneet, että raskaaksitulo olisi helppoa kaikille heidän ikäisilleen. Sehän olisikin vastuutonta.

Mielestäni on kuitenkin hyvä, että tällaisia rohkaiseviakin esimerkkejä annetaan, sillä nykyään esim. lääketieteellisissä artikkeleissa on turhan usein otettu se linja, että pelotellaan nuoria naisia: "näin ja näin paljon hedelmällisyys laskee 30 ikävuoden jälkeen" jne. Jos sanotaan, että hedelmällisyys laskee esim. 30 %, niin se kuulostaa paljolta, mutta ei välttämättä todellisuudessa tarkoita mitään muuta kuin että raskaaksi tuleminen kestää muutaman kuukauden kauemmin. Ilmeisesti näitä pelotteluartikkeleita tehdään, koska oletetaan, että lasten hankintaa lykätään urakehityksen tms takia tai luotetaan hedelmällisyyshoitojen hoitavan homman, jos ei muuten lykästä. On kuitenkin paljon niitä (Viivi yksi heistä), jotka löytävät vasta yli kolmekymppisinä sen henkilön, jonka kanssa voivat tai haluavat perheen perustaa. Eikä heitä tarvitsisi turhaan masentaa antamalla ymmärtää, että nyt on lasten hankinta jo miltei myöhäistä.

Vierailija
12/60 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan minkä ikäisillä tahansa alkaneista raskauksista n. 70-80 % menee kesken, mutta ylivoimaisesti suurin osa ihan ekan ja tokan viikon aikana eli niin että kuukautiset tulevat normaalisti eikä nainen edes tiedä olleensa raskaana.

Vierailija
13/60 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 12:59"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 09:59"]

Laatikkonaama monistuu

[/quote]

Makuja on monia. Tutkimusten mukaan neliönmalliset kasvot kestävät aikaa pidempää kuin muut eivätkä piirteet ala roikkumaan. Viivi on aika monen miehen mielestä tosi söpö pakkaus ikäisekseen. Hevosnaamoja vain vituttaa.

[/quote]

Mulla on neliönmalliset kavot, lapseni isällä (ex:llä) on enemmänkin "hevosmaiset" kasvot, mutta meidän yhdistelmästä syntyi todella kaunis tytär joka nyt teini-iässä muistuttaa erästä maailmanluokan huippumallia.

Vierailija
14/60 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että jos Tarja Turunen, joka muuten on "vasta" 35-v., on tosiaan "kehuskellut" nopealla tärpillä (luulen tosin, ettei ole mitään kehuskellut, vaan vain todennut asian - mikä nyt sitten kenenkin korvaan kuulostaa kehuskelulta), niin se johtuu juuri siitä, että häntä on vuosien ajan enemmän tai vähemmän painostettu lastentekoon ja peloteltu hedelmällisyyden heikkenemisellä.

Vierailija
15/60 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no nyt kaikki voi sitte ruveta jännäämään miten pitkään niiden avioliitto kestää.

Vierailija
16/60 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kohdassa Avellan on muka kehunut, että olisi tärpännyt helposti? Ei missään. Jos hän on pari kuukautta sitten kertonut vauvahaaveistaan, se on tarkoittanut todennäköisesti sitä, että hän jo oli raskaana silloin. Niin ne julkkikset aika usein tekevät, vauvahaave tarkoittaa raskautta. Anna Puukin teki niin, julisti isosti vauvahaaveistaan kun jo oli raskaana.

Vierailija
17/60 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 13:17"]

Mä luulen, että jos Tarja Turunen, joka muuten on "vasta" 35-v., on tosiaan "kehuskellut" nopealla tärpillä (luulen tosin, ettei ole mitään kehuskellut, vaan vain todennut asian - mikä nyt sitten kenenkin korvaan kuulostaa kehuskelulta), niin se johtuu juuri siitä, että häntä on vuosien ajan enemmän tai vähemmän painostettu lastentekoon ja peloteltu hedelmällisyyden heikkenemisellä.

[/quote]

Näin toki, koska Turunen on syntynyt elokuussa -77 ja Viivi kesäkuussa -77. Claudia Even ikää en tiedä, mutta olisin minäkin osannut ennustaa Viiville vauvaa, kun se on sitä julkisesti kertonut toivovansa.

Vierailija
18/60 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 09:06"]

Mua hämmästyttää nämä neljääkymppiä lähestyvät tai ylikin julkkikset, jotka tuosta vaan pamahtavat paksuksi. Esim. Viivi just haastattelussa vasta haaveili et joskus lapsi. Tarja Turunen oikein ajoitti synnytyksen keikkatauolle jne. Ja tää yksi näyttelijä, joka vasta 39 ajatteli, et no tulkoon ja se tulikin heti.

Antaa vähän väärän kuvan. Se lasten teko kun ei ole niin helppoa. Siinä voi mennä usea vuosi. Onneksi jotkut julkkikset sen myös myöntää, kuten pitkään lasta tehnyt pmmp:n paula. 

Mä luulen, että viivillä on vielä aika alussa, joten toivottavasti kaikki menee hyvin. Hänen ikäisillään keskenmeno tulee yli 80%:ssa raskauksista.

[/quote]

No kuule, kun aika iso osa naisista pamahtaa kohtuullisen helposti raskaaksi, ihan ilman hedelmöityshoitoja. Jotenkin tää lapsettomuuden esilletuonti (mikä sinänsä on ihan hyvä asia) on saanut ihmiset kuvittelemaan että kaikkien naisten on kauhean vaikea raskautua ja päälle 30v. siitä tulee täysin mahdotonta. Lapsettomuus on kuitenkin edelleen vähemmistön ongelma, suurin osa naisista raskautuu ongelmitta. Jopa 35+ naiset.

Vierailija
19/60 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 12:48"]

[/quote]

Totuus on se, että jotkut naiset raskautuu helposti, jopa vielä päällä 40v. Pitääkö se sitten salata kaikilta ettei vaan joku naistenlehden lukija saa väärää käsitystä "vanhojen" naisten raskautumisesta. Omasta raskaudestaanhan ne julkkikset kertoo, ei kaikkien liki 40v. naisten. Ei helkatti miten iso ongelma tästä saadaankaan aikaan, Turunenkin oikein kertoi raskautuneensa helposti, eihän se voi mitenkään paikkaansa pitää ja jos pitääkin niin ei sellaista saa sanoa. Joku voi vielä luulla jotain...

Vierailija
20/60 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 13:17"]

[/quote]

Se on muuten jännä juttu, että Tarja Turunen on itse asiassa kaksi kuukautta Viivi Avelania nuorempi. Viivi on 36 v ja Tarja täyttää elokuussa 36 v. Viivi näyttää mielestäni paljon nuoremmalta kuin Tarja. Blondius (kunhan ei liian blondi) ja kasvonpiirteet nuorentaa. Tarja taas on aina kalmankalpea ja mustatukkainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi