Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonekalujen vaihtoväli

Vierailija
27.06.2013 |

Kuinka usein vaihdatte isoja huonekaluja uusiin, esim sohvaa ja ruokapöytää/ryhmää?

Itse ostin sohvan ja ruokaryhmän vuonna 1998 ja olen nyt vasta ajatellut laittaa molemmat vaihtoon. Sohvasta on jo yksi jousi katkennut ja ruokaryhmä näyttää vanhanaikaiselta, hieman junttimaiselta eikä ole tätä päivää.

Ovatko huonekalu mielestänne jo vanhoja, niin että jo on aikakin vaihtaa, vai olenko mielestänne pinnallinen kun nyt jo pitää saada uusia nämä kalut?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap tässä taas. Saitte muuttamaan mieleni, enkä vaihda ruokaryhmää. Sohva ja sänky kuitenkin menevät vaihtoon...

Vierailija
22/29 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen vaihtoväli? Minä ostan huonekaluja lopuksi ikääni. Parhaimmat olen löytänyt vanhojen tavaroiden kaupoista ja ovat vuosikymmenien vanhoja. Kokopuiset huonekalut kestävät vielä minunkin jälkeeni ja sohva on nahkainen, siinäkin puurunko. Vain sänkyyn vaihdan patjat silloin, kun on tarvis. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan pysyy, kun ehjänä pysyy. Tosin nyt on jo kaikki risaa, eikä varaa uusiin. Ei viitsi edes vieraita pyytää tällaseen taloon :(

Vierailija
24/29 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin viiden vuoden välein

Mitä järkeä ostaa viiden vuoden välein uusia huonekaluja?

Vierailija
25/29 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko syynä Ikea?

Vierailija
26/29 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole rahaa uusia huonekaluja kyllä. miten kaikki on niin varakkaita.meidän perheessä just ja just pystyttiin ostamaan ikeasta puiset tuolit ja pöytä sadalla eurolla.ja konkurssi on tulossa todennäkösesti.

Olisit ostanut käytetyn ruokaryhmän, ei Ikean laaduttomaan roskaan kannata rahojaan tuhlata.

Vierailija
27/29 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lähes kaikki vuodelta 1995, kun muutimme omakotitaloon. Sohva on jouduttu uusimaan. Nyt vanhuksina asumme kerrostalossa ja kalusteet sopivat tännekin hyvin. Ihme kyllä, ei edes kyllästytä.

Vierailija
28/29 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen vaihtoväli? Minä ostan huonekaluja lopuksi ikääni. Parhaimmat olen löytänyt vanhojen tavaroiden kaupoista ja ovat vuosikymmenien vanhoja. Kokopuiset huonekalut kestävät vielä minunkin jälkeeni ja sohva on nahkainen, siinäkin puurunko. Vain sänkyyn vaihdan patjat silloin, kun on tarvis. 

Nahkainen sohva kuten myös tekstiilillä päällystetyt huonekalut kuluvat loppuun noin 10 vuodessa, jos perheessä on koiria. Muuten en ymmärrä, miksi joku nosti taas 10 vuotta vanhan aloituksen.

Vierailija
29/29 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä nostaa 10 vuotta vanha ketju vain kysyäksesi tätä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme