Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ole ollenkaan mustasukkainen

Vierailija
27.07.2020 |

Mieheni (vuoden yhdessä) ei osoita ollenkaan mustasukkaisuuden merkkejä kun joku mies yrittää iskeä minua. Oikeastaan pidän siitä, miten rennosti ja kivasti hän asiaan suhtautuu. Aiemmat miehet ovat olleet mustasukkaisia kyllä.

Miten te suhtaudutte siihen, ettei mies ole mustasukkainen? Onko se teidän mielestä hyvä juttu?

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon, olet löytänyt normaalin, tervepäisen miehen.

Vierailija
2/86 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä juttu, että ei tule mustasukkaiseksi. Olisi typerää olla koko ajan selittämässä, ettei ole syytä mustasukkaisuuteen. Vaikuttaisi vain siltä, että ei ole luottamusta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu, normaali mies. Mustasukkaisuus on yksi raskaimmista ominaisuuksista ihmisessä.

Vierailija
4/86 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä mustasukkainen, jos miehesi tulee vasta aamulla kotiin toisen sylistä?

Vierailija
5/86 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rakasta pätkän vertaa.

M37

Vierailija
6/86 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M37

Olin juuri heittämässä samanmoista kommenttia. Kyllä toi mustasukkaisuus kulkee miehellä käsi kädessä tunteiden syvyyden kanssa.

m28

Vierailija
7/86 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä mustasukkainen, jos miehesi tulee vasta aamulla kotiin toisen sylistä?

Ei se minua ainakaan mustasukkaiseksi tekisi vaan sinkuksi.

Sivusta

Vierailija
8/86 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus ei ole rakkautta vaan luottamuspulaa. Jos vaimo olisi kovin imarreltu muiden miesten iskuyrityksistä, en minä pidättelisi vaan ennenmminkin antaisin vauhtia. Mitä sellainen mahtaisikaan puuhata silloin, kun en ole vieressä katsomassa?

Vierailija
9/86 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

Olin juuri heittämässä samanmoista kommenttia. Kyllä toi mustasukkaisuus kulkee miehellä käsi kädessä tunteiden syvyyden kanssa.

m28

Kaksi idioottia peräkkäin, vai oletteko jostain kaukaa etelästä?

M53

Vierailija
10/86 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä että ap on aiemmin deittaillut ainoastaan j.änniksiä. Kun nyt normaali käytös aiheuttaa tuollaista ihmettelyä.

Jep, Ap:n jäbä katselisi tumput suorana vierestä kun jän n is pain aisi muijaansa.

Vierailija
11/86 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

m28

M53

No muorilla ei enää seiso muu kuin järki, joten menepäs nukkumaan.

m28

Vierailija
12/86 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mies ei oo mustasukkainen. Jos toinen mies tulee iskemään niin juttelee mulle normaalisti ja antaa mun käskeä sen pois. Tykkään siitä tavasta paljon enemmän kuin siitä, että alkais tapella tai muuta tyhmää. Ja aivan varmasti rakastaa ja osoittaa sen päivittäin. Eli onnekas oot, kun sait ei mustasukkaisen miehen.

Vierailija
13/86 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä että ap on aiemmin deittaillut ainoastaan j.änniksiä. Kun nyt normaali käytös aiheuttaa tuollaista ihmettelyä.

Jep, Ap:n jäbä katselisi tumput suorana vierestä kun jän n is pain aisi muijaansa.

Mitä siinä tarvitsis tehdä? Jos muijaa panettaa niin antaa panna. Toki saisi kerätä kamansa ja painua helvettiin siinä samalla, mutta se onkin eri asia.

Vierailija
14/86 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

m28

Näin se menee. Tai sitten aisurin vikaa, joka nyt tietenkin myös tarkoittaa (=who cares)

mies52vv

Vierailija
15/86 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottavainen kirjoitti:

Mustasukkaisuus ei ole rakkautta vaan luottamuspulaa. Jos vaimo olisi kovin imarreltu muiden miesten iskuyrityksistä, en minä pidättelisi vaan ennenmminkin antaisin vauhtia. Mitä sellainen mahtaisikaan puuhata silloin, kun en ole vieressä katsomassa?

Tämä kyllä taitaakin pitää paikkansa. Tätä nykyistä suhdetta edeltävä tapailumieheni oli todella mustasukkainen, vaikka ei edes halunnut minusta mitään kestävämpää. Jätti minut muutaman kuukauden tapailun jälkeen. Ei kuulemma ollut tunteita minua kohtaan.

Ap

Vierailija
16/86 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

m28

M53

No muorilla ei enää seiso muu kuin järki, joten menepäs nukkumaan.

m28

Tuo on muuten se /14 toisesta ketjusta. Saa kelin kärt tyinen muija.

Vierailija
17/86 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilö, joka ei ole mustasukkainen omaa hyvän ja terveen itsetunnon. Vaimonhakkaajapaidan käyttäjät ja vaimojaan vahtivat "miehet" eivät kuulu tähän parhaaseen A-ryhmään. Sääliöt ja uuvatit ryhmät ovat heille.

Ei todellakaan jatkoon, kierrätykseen tai suoraan kaatikselle.

Vierailija
18/86 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luottavainen kirjoitti:

Tämä kyllä taitaakin pitää paikkansa. Tätä nykyistä suhdetta edeltävä tapailumieheni oli todella mustasukkainen, vaikka ei edes halunnut minusta mitään kestävämpää. Jätti minut muutaman kuukauden tapailun jälkeen. Ei kuulemma ollut tunteita minua kohtaan.

Ap

Eipä taida olla tällä uudellakaan.

Vierailija
19/86 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä siinä tarvitsis tehdä? Jos muijaa panettaa niin antaa panna. Toki saisi kerätä kamansa ja painua helvettiin siinä samalla, mutta se onkin eri asia.

En haluaisi olla sinun muijasi tai niin eihän sinulla muijaa edes ole.

Vierailija
20/86 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuuteen taipuvaiset alemmuudentuntoiset koulupudokas-pojat yrittävät täällä sössöttää, että primäärireaktionsa on joku rakkauden ilmentymä. Sekoittavat omistushalunsa rakkauteen. Juuri sen kaltaisia ressukoita, joista naisen kannattaa pysyä loitolla.

M53

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän