Mies ei ole ollenkaan mustasukkainen
Mieheni (vuoden yhdessä) ei osoita ollenkaan mustasukkaisuuden merkkejä kun joku mies yrittää iskeä minua. Oikeastaan pidän siitä, miten rennosti ja kivasti hän asiaan suhtautuu. Aiemmat miehet ovat olleet mustasukkaisia kyllä.
Miten te suhtaudutte siihen, ettei mies ole mustasukkainen? Onko se teidän mielestä hyvä juttu?
Kommentit (86)
On hyvä juttu, että ei tule mustasukkaiseksi. Olisi typerää olla koko ajan selittämässä, ettei ole syytä mustasukkaisuuteen. Vaikuttaisi vain siltä, että ei ole luottamusta..
Fiksu, normaali mies. Mustasukkaisuus on yksi raskaimmista ominaisuuksista ihmisessä.
Oletko sinä mustasukkainen, jos miehesi tulee vasta aamulla kotiin toisen sylistä?
Vierailija kirjoitti:
Ei rakasta pätkän vertaa.
M37
Olin juuri heittämässä samanmoista kommenttia. Kyllä toi mustasukkaisuus kulkee miehellä käsi kädessä tunteiden syvyyden kanssa.
m28
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä mustasukkainen, jos miehesi tulee vasta aamulla kotiin toisen sylistä?
Ei se minua ainakaan mustasukkaiseksi tekisi vaan sinkuksi.
Sivusta
Mustasukkaisuus ei ole rakkautta vaan luottamuspulaa. Jos vaimo olisi kovin imarreltu muiden miesten iskuyrityksistä, en minä pidättelisi vaan ennenmminkin antaisin vauhtia. Mitä sellainen mahtaisikaan puuhata silloin, kun en ole vieressä katsomassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37
Olin juuri heittämässä samanmoista kommenttia. Kyllä toi mustasukkaisuus kulkee miehellä käsi kädessä tunteiden syvyyden kanssa.
m28
Kaksi idioottia peräkkäin, vai oletteko jostain kaukaa etelästä?
M53
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä että ap on aiemmin deittaillut ainoastaan j.änniksiä. Kun nyt normaali käytös aiheuttaa tuollaista ihmettelyä.
Jep, Ap:n jäbä katselisi tumput suorana vierestä kun jän n is pain aisi muijaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37
m28
M53
No muorilla ei enää seiso muu kuin järki, joten menepäs nukkumaan.
m28
No mun mies ei oo mustasukkainen. Jos toinen mies tulee iskemään niin juttelee mulle normaalisti ja antaa mun käskeä sen pois. Tykkään siitä tavasta paljon enemmän kuin siitä, että alkais tapella tai muuta tyhmää. Ja aivan varmasti rakastaa ja osoittaa sen päivittäin. Eli onnekas oot, kun sait ei mustasukkaisen miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä että ap on aiemmin deittaillut ainoastaan j.änniksiä. Kun nyt normaali käytös aiheuttaa tuollaista ihmettelyä.
Jep, Ap:n jäbä katselisi tumput suorana vierestä kun jän n is pain aisi muijaansa.
Mitä siinä tarvitsis tehdä? Jos muijaa panettaa niin antaa panna. Toki saisi kerätä kamansa ja painua helvettiin siinä samalla, mutta se onkin eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37
m28
Näin se menee. Tai sitten aisurin vikaa, joka nyt tietenkin myös tarkoittaa (=who cares)
mies52vv
Luottavainen kirjoitti:
Mustasukkaisuus ei ole rakkautta vaan luottamuspulaa. Jos vaimo olisi kovin imarreltu muiden miesten iskuyrityksistä, en minä pidättelisi vaan ennenmminkin antaisin vauhtia. Mitä sellainen mahtaisikaan puuhata silloin, kun en ole vieressä katsomassa?
Tämä kyllä taitaakin pitää paikkansa. Tätä nykyistä suhdetta edeltävä tapailumieheni oli todella mustasukkainen, vaikka ei edes halunnut minusta mitään kestävämpää. Jätti minut muutaman kuukauden tapailun jälkeen. Ei kuulemma ollut tunteita minua kohtaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37
m28
M53No muorilla ei enää seiso muu kuin järki, joten menepäs nukkumaan.
m28
Tuo on muuten se /14 toisesta ketjusta. Saa kelin kärt tyinen muija.
Henkilö, joka ei ole mustasukkainen omaa hyvän ja terveen itsetunnon. Vaimonhakkaajapaidan käyttäjät ja vaimojaan vahtivat "miehet" eivät kuulu tähän parhaaseen A-ryhmään. Sääliöt ja uuvatit ryhmät ovat heille.
Ei todellakaan jatkoon, kierrätykseen tai suoraan kaatikselle.
Vierailija kirjoitti:
Luottavainen kirjoitti:
Tämä kyllä taitaakin pitää paikkansa. Tätä nykyistä suhdetta edeltävä tapailumieheni oli todella mustasukkainen, vaikka ei edes halunnut minusta mitään kestävämpää. Jätti minut muutaman kuukauden tapailun jälkeen. Ei kuulemma ollut tunteita minua kohtaan.
Ap
Eipä taida olla tällä uudellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siinä tarvitsis tehdä? Jos muijaa panettaa niin antaa panna. Toki saisi kerätä kamansa ja painua helvettiin siinä samalla, mutta se onkin eri asia.
En haluaisi olla sinun muijasi tai niin eihän sinulla muijaa edes ole.
Mustasukkaisuuteen taipuvaiset alemmuudentuntoiset koulupudokas-pojat yrittävät täällä sössöttää, että primäärireaktionsa on joku rakkauden ilmentymä. Sekoittavat omistushalunsa rakkauteen. Juuri sen kaltaisia ressukoita, joista naisen kannattaa pysyä loitolla.
M53
Onneksi olkoon, olet löytänyt normaalin, tervepäisen miehen.