Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ole ollenkaan mustasukkainen

Vierailija
27.07.2020 |

Mieheni (vuoden yhdessä) ei osoita ollenkaan mustasukkaisuuden merkkejä kun joku mies yrittää iskeä minua. Oikeastaan pidän siitä, miten rennosti ja kivasti hän asiaan suhtautuu. Aiemmat miehet ovat olleet mustasukkaisia kyllä.

Miten te suhtaudutte siihen, ettei mies ole mustasukkainen? Onko se teidän mielestä hyvä juttu?

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
82/86 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksu, normaali mies. Mustasukkaisuus on yksi raskaimmista ominaisuuksista ihmisessä.

Täysin samaa mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP, voit tehdä joitain mustasukkaisuus testejä. Voit vaikka mainita että voisit käydä ex:n luona hakemassa unohtuneen mekon, paidan tai korvakorun tjms. sitten sen sijaan menisitkin vaikka kaverille ja viestittelisit pitkin iltaa että myöhempään menee, täällä jutellaan vähän vanhoja. Sitten sanot että jäätkin yöksi exän luokse kun ei enää jaksa lähteä yötä myöten. Sitten katselet että alkaako viestejä paukkua puhelimeen tai onko luottamus täydellistä ja mustasukkaisuus olematonta.

Jos kumppani snaois mulle, että jää exänsä luo yöksi, niin en mä alkais sille mitään tekstiviestisotaa ja mankumista. Pakkailisin tavarani rauhallisesti kaikessa hiljaisuudessa, korkeintaan toteaisin että saa jäädä sinne.

Samoin. Olisi kyllä ensimmäinen ja viimeinen testi. 

Ja vielä kehtaatte väittää, ettette ole mustasukkaisia! Voi kai nyt exän luo jäädä yöksi vaikka sohvalle ja te heti mustasukkaisena jättämässä :D

Vierailija
84/86 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloimme mieheni kanssa seurustella kun teini-ikäisinä. Silloin minua häiritsi, ettei mies ollut oikein mustasukkainen - eikö se välitä, olenko hänen mielestään niin vastenmielinen, etten muille kelpaisi? Nyt hieman vanhempana ja viisaampana olen ymmärtänyt asian paremmin ja omakin mustasukkaisuus on hälvennyt. Mies luottaa minuun, eikä siksi pelkää, että lähtisin jonkun baarivonkaajan matkaan - hänen ei tarvi olla mustis. Lisäksi hän tietää, ettei voi omistaa toista ihmistä eikä kontrolloida toisen käytöstä. Saan tehdä mitä haluan, mutta hänellä on oikeus päättää, mitä käytökseltäni sietää. Sama toimii tietysti myös toisinpäin.

Vierailija
85/86 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olen tapaillut jotain naista ja olen huomannut, että jos ei ole minkäänlaista romanttista tuntemusta naista kohtaan, niin en ole ollut milliäkään mustasukkainen.

Sen sijaan, jos olen ollut todella jo ihastunut johonkin naiseen ja olemme seurustelleet alussa, niin on vähän ollut semmoisia, en nyt sanoisi mustasukkaisuudeksi tai näyttänyt mitään, mutta vähän korvat höröllä, jos puhutaan jostain miehistä, mitä en ole vielä kerennyt tuntemaan. (Ja myöhemmin oltu kuitenkin kavereita tutustumisen jälkeen)

Mutta kuitenkin olen suhtautunut tähän aivan viileästi, koska olen luottanut kuitenkin naiseen.

Mutta ihan pienen pieni (luolamies vaisto) siellä sopukoissa värähtää, siitä huolimatta.

Mutta tällaista tunnetta ei ole tullut naisten kohdalla, keneen ei ole ollut enää mitään tunteita.

Että voi se mies tuntea jotain, mutta osaa käsitellä tunteensa, eikä pidä niitä niin suurina asioina, että niitä pitäisi näyttää, niinkuin 95% tapauksissa on.

Joskus tietysti se luolamies vaisto on voinut osua kohdalleenkin.

Tuossa on kyllä iso ero naisten ja miesten välillä. En minä ainakaan tapailisi miestä, jota kohtaan minulla ei ole romanttisia tunteita. 

Siksipä olen lopettanut tapailut, jos olen huomannut, että kiinnostus on hiipunut tai ei sen kummempia tunteita ole kehittynyt. Joskus on ollut "jotain", mutta huomannut jonkun kuukauden jälkeen, ettei tää nyt sovikaan.

Jos ei mitään kiinnostusta, niin en ole kyllä edes aloittanut tapailua, seurustelua tai suhdetta.

Vierailija
86/86 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua masentaisi, jos mies ei olisi yhtään mustasukkainen. Tavallaan se kertoo, että suhde on hyvällä pohjalla. Tavallaan minusta tuntuu, että olen toiselle yhdentekevä tai itsestäänselvyys, jos missään tilanteessa mustasukkaisuus ei nostaisi päätään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi