Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ole ollenkaan mustasukkainen

Vierailija
27.07.2020 |

Mieheni (vuoden yhdessä) ei osoita ollenkaan mustasukkaisuuden merkkejä kun joku mies yrittää iskeä minua. Oikeastaan pidän siitä, miten rennosti ja kivasti hän asiaan suhtautuu. Aiemmat miehet ovat olleet mustasukkaisia kyllä.

Miten te suhtaudutte siihen, ettei mies ole mustasukkainen? Onko se teidän mielestä hyvä juttu?

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B e t a-C u c k ei ole mustasukkainen.

Ymmärrettävästi hänellä ei ole varaa siihen.

Vierailija
42/86 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, voit tehdä joitain mustasukkaisuus testejä. Voit vaikka mainita että voisit käydä ex:n luona hakemassa unohtuneen mekon, paidan tai korvakorun tjms. sitten sen sijaan menisitkin vaikka kaverille ja viestittelisit pitkin iltaa että myöhempään menee, täällä jutellaan vähän vanhoja. Sitten sanot että jäätkin yöksi exän luokse kun ei enää jaksa lähteä yötä myöten. Sitten katselet että alkaako viestejä paukkua puhelimeen tai onko luottamus täydellistä ja mustasukkaisuus olematonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka usein sinulle siis sattuu sitä, että joku yrittää iskeä sinua, kun olet liikkeellä miehesi kanssa? Minulle ei koskaan. Jos se alkaisi olla yleistä, niin miettisin kyllä, että millaisia signaaleja oikein lähetän ympärilleni.

No miestä ainakin pidetään jonkin sortin tossukkana, se on selvä.

M37

Vierailija
44/86 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki sitä voi ajatella, että tervepäinen ja itsevarma mies jne. mutta eiköhän todennäköisepi selitys ole se, että on lopen kyllästynyt sinuun eikä haittaisi vaikka vieras mies veisikin.

Mustasukkaisuuteen taipuvainen nulkki yritti koota ajatuksiaan, mutta tuollaista siitä vain tuli.

Nyt kyllä loukkasit PAHASTI. AIJAI.

Vierailija
45/86 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksu, kypsä mies. Vain keskenkasvuiset ihmiset ovat mustasukkaisia. Mustasukkaisuus kertoo luottamuksen puutteesta, ja jos ei ole luottamusta, ei ole mitään, sillä luottamus on kaiken A ja O.

Jos muut tulevat iskemään sinun kumppaniasi, pitäisi sinun olla ylpeä että sinulla on niin ihana kumppani että muutkin kiinnostuu.

Kyllähän täydellinen mustasukkaisuuden puute on merkki siitä, ettei juurikaan välitä omastaan.

Kypsymätön pentu yrittää tehdä luottamuksen puutteestaan hyveen ikivanhaa valhetta avukseen käyttäen.

Aisuri ponkattu palstalta.

Tuo muuten on se todellinen syy mustasukkaisuudelle. Ei se ole mitään syvempiä tunteita eikä rakkauden ilmentymää. Se on pohjatonta pelkoa, että joku muu käyttää omaisuuttasi. Sillä omaisuutta toinen mustasukkaisen silmissä on, eikä mikään oikea kumppani.

Sen osoittaa tuo aisuri, aisuri -huutelusi. Projisoit minuun sen mitä eniten pelkäät.

Vierailija
46/86 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs jos käännettäisiin homma toisinpäin, mitä itse naiset tykkäisitte jos miehenne flirttailisi vieraiden naisten kanssa? Eikö muka yhtään alkaisi sukat mustumaan? Joooopa jooo.....

Vierailija
47/86 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, voit tehdä joitain mustasukkaisuus testejä. Voit vaikka mainita että voisit käydä ex:n luona hakemassa unohtuneen mekon, paidan tai korvakorun tjms. sitten sen sijaan menisitkin vaikka kaverille ja viestittelisit pitkin iltaa että myöhempään menee, täällä jutellaan vähän vanhoja. Sitten sanot että jäätkin yöksi exän luokse kun ei enää jaksa lähteä yötä myöten. Sitten katselet että alkaako viestejä paukkua puhelimeen tai onko luottamus täydellistä ja mustasukkaisuus olematonta.

Tässä puolestaan on rasittavan tyhmän ihnisen neuvo. Itse hän luultavasti tuollaista testailua tekisikin. Ansaitsee tulla jätetyksi.

Vierailija
48/86 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama juttu. Yhdessä kohta vuosi. Ja kas, pari viikkoa sitten ilmeni että miehen tunteet on aika lailla hävinneet. Liekö niitä ollutkaan.

Olen aiemmin seurustellut myös liian mustasukkaisen kanssa, eikä se ole enää hyvä asia. Mutta olen kyllä taipuvainen ajattelemaan, että rakkauteen ja välittämiseen kuuluu jonkin verran mustasukkaisuutta.

Jos ei ihmistä kiinnosta yhtään, onko esim riskinä menettää oma rakas niin onhan se vähän outoa. Väitän kokemuksella, että jos ei mies ole yhtään mustasukkainen, niin sille on ihan sama vaikka lähtisit heti suhteesta. Tästä voi päätellä rakkauden asteen.

Tyhmät luulevat, että tuon voi päätellä. Todellisuudessa voi päätellä luottamuksen asteen.

Ei. Rakkauteen kuuluu terve mustasukkaisuus. Rakasta ei jaeta muille kuten aisurit tekevät. Jos aisurin muija kuolisi hän tuskin kyyneleliä tiputtelisi, muuten kuin omasta kohtalostaan, mistä löytää yhtä tyhmä nainen. ilman mitään syytä puhelimen tutkiminen tai jotain muuta vastaavaa on sairaaloista mustasukkaisuutta. Yöllä kumppanin viesteihin vastaaminen tuntemattomalta ja tuosta kyseleminen ei ole sairaalloista mustasukkaisuutta, vaan ihan tervettä järkeä.

mies52v

Vierailija
49/86 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki sitä voi ajatella, että tervepäinen ja itsevarma mies jne. mutta eiköhän todennäköisepi selitys ole se, että on lopen kyllästynyt sinuun eikä haittaisi vaikka vieras mies veisikin.

Mustasukkaisuuteen taipuvainen nulkki yritti koota ajatuksiaan, mutta tuollaista siitä vain tuli.

Nyt kyllä loukkasit PAHASTI. AIJAI.

Tiedän. Alemmuudentuntosi paistaa kaikesta kirjoittamastasi läpi. Oli se varmaan turhan rankkaa minulta tehdä pilaa hitaista hoksottimistasi.

Vierailija
50/86 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäs jos käännettäisiin homma toisinpäin, mitä itse naiset tykkäisitte jos miehenne flirttailisi vieraiden naisten kanssa? Eikö muka yhtään alkaisi sukat mustumaan? Joooopa jooo.....

Mustasukkainen näkee flirttiä siellä missä sitä ei ole, koska mustasukkainen ei usko riittävänsä. Huonoa itsetuntoa se on.

Vierailija
51/86 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksu, kypsä mies. Vain keskenkasvuiset ihmiset ovat mustasukkaisia. Mustasukkaisuus kertoo luottamuksen puutteesta, ja jos ei ole luottamusta, ei ole mitään, sillä luottamus on kaiken A ja O.

Jos muut tulevat iskemään sinun kumppaniasi, pitäisi sinun olla ylpeä että sinulla on niin ihana kumppani että muutkin kiinnostuu.

Kyllähän täydellinen mustasukkaisuuden puute on merkki siitä, ettei juurikaan välitä omastaan.

Kypsymätön pentu yrittää tehdä luottamuksen puutteestaan hyveen ikivanhaa valhetta avukseen käyttäen.

Tuo muuten on se todellinen syy mustasukkaisuudelle. Ei se ole mitään syvempiä tunteita eikä rakkauden ilmentymää. Se on pohjatonta pelkoa, että joku muu käyttää omaisuuttasi. Sillä omaisuutta toinen mustasukkaisen silmissä on, eikä mikään oikea kumppani.

Sen osoittaa tuo aisuri, aisuri -huutelusi. Projisoit minuun sen mitä eniten pelkäät.

En vaan kaikki terveet tekee tuota. Aisuri on ressukka.

Vierailija
52/86 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka usein sinulle siis sattuu sitä, että joku yrittää iskeä sinua, kun olet liikkeellä miehesi kanssa? Minulle ei koskaan. Jos se alkaisi olla yleistä, niin miettisin kyllä, että millaisia signaaleja oikein lähetän ympärilleni.

Pukeudun peittävästi. Näin kesäisin jopa liiankin peittävästi kun ihmetellään miksi kuljen farkuissa kun muilla on shortsit. Ja mä pidän aina yläosia jotka peittää takapuolen. En ole koskaan tykännyt niukasta pukeutumisesta. Meikkiä käytän tosi vähän.

Ap

Vierailija
53/86 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama juttu. Yhdessä kohta vuosi. Ja kas, pari viikkoa sitten ilmeni että miehen tunteet on aika lailla hävinneet. Liekö niitä ollutkaan.

Olen aiemmin seurustellut myös liian mustasukkaisen kanssa, eikä se ole enää hyvä asia. Mutta olen kyllä taipuvainen ajattelemaan, että rakkauteen ja välittämiseen kuuluu jonkin verran mustasukkaisuutta.

Jos ei ihmistä kiinnosta yhtään, onko esim riskinä menettää oma rakas niin onhan se vähän outoa. Väitän kokemuksella, että jos ei mies ole yhtään mustasukkainen, niin sille on ihan sama vaikka lähtisit heti suhteesta. Tästä voi päätellä rakkauden asteen.

Tyhmät luulevat, että tuon voi päätellä. Todellisuudessa voi päätellä luottamuksen asteen.

Ei. Rakkauteen kuuluu terve mustasukkaisuus. Rakasta ei jaeta muille kuten aisurit tekevät. Jos aisurin muija kuolisi hän tuskin kyyneleliä tiputtelisi, muuten kuin omasta kohtalostaan, mistä löytää yhtä tyhmä nainen. ilman mitään syytä puhelimen tutkiminen tai jotain muuta vastaavaa on sairaaloista mustasukkaisuutta. Yöllä kumppanin viesteihin vastaaminen tuntemattomalta ja tuosta kyseleminen ei ole sairaalloista mustasukkaisuutta, vaan ihan tervettä järkeä.

mies52v

Tosi fiksua puhetta:)

N23

Vierailija
54/86 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkainen näkee flirttiä siellä missä sitä ei ole, koska mustasukkainen ei usko riittävänsä. Huonoa itsetuntoa se on.

Aivan varmastikkin totta tietyllä tavalla. Missä piireissä niitä päitä sitten irrotellaankaan?

mies52v

Vierailija
55/86 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Ei ole olemassa tervettä mustasukkaisuutta. Jos toinen haluaa pysyä, ei häntä tarvitse sen kummemmin pitää. Jos toinen ei halua pysyä, et pysty häntä pitämään vaikka haluaisitkin.

Nuo aisurihorinasi osoittavat sinulla olevan eteläinen mielenmaisema.

Vierailija
56/86 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vaan kaikki terveet tekee tuota. Aisuri on ressukka.

Terveet eivät pidä toista ihmistä

omaisuutena, jolla ei ole päätösvaltaa itseensä. Kuinka tyhmä pitää olla, että kuvittelee voivansa toisen omistaa? Se ei ole tervettä, vaan juuri sitä ressukkuutta.

Vierailija
57/86 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskatestauksella ei voi testata mustasukkaisuutta. Vaikka luotto olisi hyvä, ei huonoa käytöstä kannata sietää.

Vierailija
58/86 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Ei ole olemassa tervettä mustasukkaisuutta. Jos toinen haluaa pysyä, ei häntä tarvitse sen kummemmin pitää. Jos toinen ei halua pysyä, et pysty häntä pitämään vaikka haluaisitkin.

Nuo aisurihorinasi osoittavat sinulla olevan eteläinen mielenmaisema.

Ei todellakaan. Taidat olla tosi nuori. Terve mustasukkaisuus = välittäminen= rakkaus, kulkevat käsi kädessä. 

mies52v

Vierailija
59/86 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan mustasukkainen myös nähdä flirttiä siellä missä sitä oikeasti on, koska aapeetähän sanojensa mukaan isketään vieraiden miesten toimesta jatkuvasti.

Vierailija
60/86 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Tosi fiksua puhetta:)

N23

Äläpä nuoleskele.

mies52v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi