Mies ei ole ollenkaan mustasukkainen
Mieheni (vuoden yhdessä) ei osoita ollenkaan mustasukkaisuuden merkkejä kun joku mies yrittää iskeä minua. Oikeastaan pidän siitä, miten rennosti ja kivasti hän asiaan suhtautuu. Aiemmat miehet ovat olleet mustasukkaisia kyllä.
Miten te suhtaudutte siihen, ettei mies ole mustasukkainen? Onko se teidän mielestä hyvä juttu?
Kommentit (86)
Jos olen tapaillut jotain naista ja olen huomannut, että jos ei ole minkäänlaista romanttista tuntemusta naista kohtaan, niin en ole ollut milliäkään mustasukkainen.
Sen sijaan, jos olen ollut todella jo ihastunut johonkin naiseen ja olemme seurustelleet alussa, niin on vähän ollut semmoisia, en nyt sanoisi mustasukkaisuudeksi tai näyttänyt mitään, mutta vähän korvat höröllä, jos puhutaan jostain miehistä, mitä en ole vielä kerennyt tuntemaan. (Ja myöhemmin oltu kuitenkin kavereita tutustumisen jälkeen)
Mutta kuitenkin olen suhtautunut tähän aivan viileästi, koska olen luottanut kuitenkin naiseen.
Mutta ihan pienen pieni (luolamies vaisto) siellä sopukoissa värähtää, siitä huolimatta.
Mutta tällaista tunnetta ei ole tullut naisten kohdalla, keneen ei ole ollut enää mitään tunteita.
Että voi se mies tuntea jotain, mutta osaa käsitellä tunteensa, eikä pidä niitä niin suurina asioina, että niitä pitäisi näyttää, niinkuin 95% tapauksissa on.
Joskus tietysti se luolamies vaisto on voinut osua kohdalleenkin.
Vierailija kirjoitti:
Jos olen tapaillut jotain naista ja olen huomannut, että jos ei ole minkäänlaista romanttista tuntemusta naista kohtaan, niin en ole ollut milliäkään mustasukkainen.
Sen sijaan, jos olen ollut todella jo ihastunut johonkin naiseen ja olemme seurustelleet alussa, niin on vähän ollut semmoisia, en nyt sanoisi mustasukkaisuudeksi tai näyttänyt mitään, mutta vähän korvat höröllä, jos puhutaan jostain miehistä, mitä en ole vielä kerennyt tuntemaan. (Ja myöhemmin oltu kuitenkin kavereita tutustumisen jälkeen)
Mutta kuitenkin olen suhtautunut tähän aivan viileästi, koska olen luottanut kuitenkin naiseen.
Mutta ihan pienen pieni (luolamies vaisto) siellä sopukoissa värähtää, siitä huolimatta.
Mutta tällaista tunnetta ei ole tullut naisten kohdalla, keneen ei ole ollut enää mitään tunteita.
Että voi se mies tuntea jotain, mutta osaa käsitellä tunteensa, eikä pidä niitä niin suurina asioina, että niitä pitäisi näyttää, niinkuin 95% tapauksissa on.
Näin se menee terveillä.
mies52v
Fiksu mies. Ymmärtää ettei toista voi omistaa.
Vierailija kirjoitti:
Fiksu mies. Ymmärtää ettei toista voi omistaa.
Joo ei pety jos sinä petät.
Tervepäinen ei ole mustasukkainen vaan luottaa. Mustasukkaisuus kielii luottamuksen puutteesta ja heikosta itsetunnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla sama juttu. Yhdessä kohta vuosi. Ja kas, pari viikkoa sitten ilmeni että miehen tunteet on aika lailla hävinneet. Liekö niitä ollutkaan.
Olen aiemmin seurustellut myös liian mustasukkaisen kanssa, eikä se ole enää hyvä asia. Mutta olen kyllä taipuvainen ajattelemaan, että rakkauteen ja välittämiseen kuuluu jonkin verran mustasukkaisuutta.
Jos ei ihmistä kiinnosta yhtään, onko esim riskinä menettää oma rakas niin onhan se vähän outoa. Väitän kokemuksella, että jos ei mies ole yhtään mustasukkainen, niin sille on ihan sama vaikka lähtisit heti suhteesta. Tästä voi päätellä rakkauden asteen.Tyhmät luulevat, että tuon voi päätellä. Todellisuudessa voi päätellä luottamuksen asteen.
Ei. Rakkauteen kuuluu terve mustasukkaisuus. Rakasta ei jaeta muille kuten aisurit tekevät. Jos aisurin muija kuolisi hän tuskin kyyneleliä tiputtelisi, muuten kuin omasta kohtalostaan, mistä löytää yhtä tyhmä nainen. ilman mitään syytä puhelimen tutkiminen tai jotain muuta vastaavaa on sairaaloista mustasukkaisuutta. Yöllä kumppanin viesteihin vastaaminen tuntemattomalta ja tuosta kyseleminen ei ole sairaalloista mustasukkaisuutta, vaan ihan tervettä järkeä.
mies52v
Ei ole olemassa tervettä mustasukkaisuutta. Jos toinen haluaa pysyä, ei häntä tarvitse sen kummemmin pitää. Jos toinen ei halua pysyä, et pysty häntä pitämään vaikka haluaisitkin.
Nuo aisurihorinasi osoittavat sinulla olevan eteläinen mielenmaisema.
Ei todellakaan. Taidat olla tosi nuori. Terve mustasukkaisuus = välittäminen= rakkaus, kulkevat käsi kädessä.
mies52v
Mustasukkaisuuteen taipuvaiset ajattelevat mustasukkaisuutensa olevan tervettä, koska he pystyvät sen itselleen perustelemaan. Siksi ”terve mustasukkaisuus” on hyödytön käsite.
Mustasukkaisuuteen taipuvaiset markkinoivat ulospäin mustasukkaisuuttaan rakastamisena ja välittämisenä. Muutenhan toiset näkevät lähinnä epäkypsän pellen, jolle naureskellaan.
Mustasukkaisuuteen taipuvaiset markkinoivat itselleen mustasukkaisuutaan toisen osapuolen syyllisyydellä. ”On kumppanin syy, että joudun tuntemaan mustasukkaisuutta. Mitä flirttaili baarissa koko pöytäkunnalle miehiä. On varmaan paneskellut niitä kaikkia joskus ja muut luulevat, että olen joku aisuri. Pakko pistää se kuriin, ona syynsä”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein sinulle siis sattuu sitä, että joku yrittää iskeä sinua, kun olet liikkeellä miehesi kanssa? Minulle ei koskaan. Jos se alkaisi olla yleistä, niin miettisin kyllä, että millaisia signaaleja oikein lähetän ympärilleni.
No miestä ainakin pidetään jonkin sortin tossukkana, se on selvä.
M37
Luolamiehet pitävät, mutta kuka järjenköyhien miellpiteistä välittää?
Se ei välitä oikeasti sinusta, jätä se sika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla sama juttu. Yhdessä kohta vuosi. Ja kas, pari viikkoa sitten ilmeni että miehen tunteet on aika lailla hävinneet. Liekö niitä ollutkaan.
Olen aiemmin seurustellut myös liian mustasukkaisen kanssa, eikä se ole enää hyvä asia. Mutta olen kyllä taipuvainen ajattelemaan, että rakkauteen ja välittämiseen kuuluu jonkin verran mustasukkaisuutta.
Jos ei ihmistä kiinnosta yhtään, onko esim riskinä menettää oma rakas niin onhan se vähän outoa. Väitän kokemuksella, että jos ei mies ole yhtään mustasukkainen, niin sille on ihan sama vaikka lähtisit heti suhteesta. Tästä voi päätellä rakkauden asteen.Tyhmät luulevat, että tuon voi päätellä. Todellisuudessa voi päätellä luottamuksen asteen.
Ei. Rakkauteen kuuluu terve mustasukkaisuus. Rakasta ei jaeta muille kuten aisurit tekevät. Jos aisurin muija kuolisi hän tuskin kyyneleliä tiputtelisi, muuten kuin omasta kohtalostaan, mistä löytää yhtä tyhmä nainen. ilman mitään syytä puhelimen tutkiminen tai jotain muuta vastaavaa on sairaaloista mustasukkaisuutta. Yöllä kumppanin viesteihin vastaaminen tuntemattomalta ja tuosta kyseleminen ei ole sairaalloista mustasukkaisuutta, vaan ihan tervettä järkeä.
mies52v
Ei ole olemassa tervettä mustasukkaisuutta. Jos toinen haluaa pysyä, ei häntä tarvitse sen kummemmin pitää. Jos toinen ei halua pysyä, et pysty häntä pitämään vaikka haluaisitkin.
Ei todellakaan. Taidat olla tosi nuori. Terve mustasukkaisuus = välittäminen= rakkaus, kulkevat käsi kädessä.
mies52v
Mustasukkaisuuteen taipuvaiset ajattelevat mustasukkaisuutensa olevan tervettä, koska he pystyvät sen itselleen perustelemaan. Siksi ”terve mustasukkaisuus” on hyödytön käsite.
Mustasukkaisuuteen taipuvaiset markkinoivat ulospäin mustasukkaisuuttaan rakastamisena ja välittämisenä. Muutenhan toiset näkevät lähinnä epäkypsän pellen, jolle naureskellaan.
Mustasukkaisuuteen taipuvaiset markkinoivat itselleen mustasukkaisuutaan toisen osapuolen syyllisyydellä. ”On kumppanin syy, että joudun tuntemaan mustasukkaisuutta. Mitä flirttaili baarissa koko pöytäkunnalle miehiä. On varmaan paneskellut niitä kaikkia joskus ja muut luulevat, että olen joku aisuri. Pakko pistää se kuriin, ona syynsä”.
Bullshittiä. Ei kukaan ole mustasukkainen yilanteesta,jossa itse on paikalla. Yölliset viestittelut ja muu tekee mustasukkaiseksi ja varsinkaan jos ei kerrota - kuka ja mitä - keskellä yötä.
Nainen ei ole aisuri. Vaan mies.
Mies52v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitäs jos käännettäisiin homma toisinpäin, mitä itse naiset tykkäisitte jos miehenne flirttailisi vieraiden naisten kanssa? Eikö muka yhtään alkaisi sukat mustumaan? Joooopa jooo.....
Mustasukkainen näkee flirttiä siellä missä sitä ei ole, koska mustasukkainen ei usko riittävänsä. Huonoa itsetuntoa se on.
Voihan mustasukkainen myös nähdä flirttiä siellä missä sitä oikeasti on, koska aapeetähän sanojensa mukaan isketään vieraiden miesten toimesta jatkuvasti.
Voi juu. Mustasukkainen ei kuitenkaan alkeellisessa tunnemyrskyssään ymmärrä mikä ero sillä on flirttaileeko kumppani itse, vai flirttaillaanko hänelle.
Jos kumppani itse flirttailee on se merkki, ettei häntä kannata kauaa katsella.
Jos kumppanille flirttaillaan, mitä järkeä on syyllistää häntä muiden tekemisistä? Mustasukkainen perustelee, että kumppani varmasti flirttaili ensin koska tuo viiden miehen porukka katselee häntä ja hymyilee hänelle. Varmasti ovat menossa pian panemaan, ellen rupea murjottamaan ja kotona huuda ja riehu kumppanille.
Pohjimmiltaan mustasukkaisuus on alemmuuden tuntoa ja itsetunnon puutetta. Pelkoa, että nuo vievät omaisuuteni ja sitten toiset luolamiehet nauravat minua aisuruudesta.
Vierailija kirjoitti:
AP, voit tehdä joitain mustasukkaisuus testejä. Voit vaikka mainita että voisit käydä ex:n luona hakemassa unohtuneen mekon, paidan tai korvakorun tjms. sitten sen sijaan menisitkin vaikka kaverille ja viestittelisit pitkin iltaa että myöhempään menee, täällä jutellaan vähän vanhoja. Sitten sanot että jäätkin yöksi exän luokse kun ei enää jaksa lähteä yötä myöten. Sitten katselet että alkaako viestejä paukkua puhelimeen tai onko luottamus täydellistä ja mustasukkaisuus olematonta.
Jos kumppani snaois mulle, että jää exänsä luo yöksi, niin en mä alkais sille mitään tekstiviestisotaa ja mankumista. Pakkailisin tavarani rauhallisesti kaikessa hiljaisuudessa, korkeintaan toteaisin että saa jäädä sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies52v
mies52v
Bullshittiä. Ei kukaan ole mustasukkainen yilanteesta,jossa itse on paikalla. Yölliset viestittelut ja muu tekee mustasukkaiseksi ja varsinkaan jos ei kerrota - kuka ja mitä - keskellä yötä.
Nainen ei ole aisuri. Vaan mies.
Mies52v
Hevonpaskaa vaan itsellesi. Sieltä se aisuripelko taas tulee. Muut luolamiehet nauravat minulle...
Lue palstalla oleva pitkä keskustelu mustasukkaisten kumppanien toilailuista. Näet että aivan varmasti epävarmimmat ovat mustasukkaisia itse tilanteessakin. Lue ja opi, niin ei tarvitse tyhjää uhota.
M53
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP, voit tehdä joitain mustasukkaisuus testejä. Voit vaikka mainita että voisit käydä ex:n luona hakemassa unohtuneen mekon, paidan tai korvakorun tjms. sitten sen sijaan menisitkin vaikka kaverille ja viestittelisit pitkin iltaa että myöhempään menee, täällä jutellaan vähän vanhoja. Sitten sanot että jäätkin yöksi exän luokse kun ei enää jaksa lähteä yötä myöten. Sitten katselet että alkaako viestejä paukkua puhelimeen tai onko luottamus täydellistä ja mustasukkaisuus olematonta.
Jos kumppani snaois mulle, että jää exänsä luo yöksi, niin en mä alkais sille mitään tekstiviestisotaa ja mankumista. Pakkailisin tavarani rauhallisesti kaikessa hiljaisuudessa, korkeintaan toteaisin että saa jäädä sinne.
Noin järjellinen toimisikin. Mitä sitä pöljän perään kannattaa mankua?
Mustasukkaisuuden puute on välittämisen puutetta. Nykyään kevytsuhteet ovat se juttu. Silloin sitoutuminen on pintapuolista ja välittäminen sanahelinää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei rakasta pätkän vertaa.
M37
Olin juuri heittämässä samanmoista kommenttia. Kyllä toi mustasukkaisuus kulkee miehellä käsi kädessä tunteiden syvyyden kanssa.
m28
Kaksi idioottia peräkkäin, vai oletteko jostain kaukaa etelästä?
M53No muorilla ei enää seiso muu kuin järki, joten menepäs nukkumaan.
m28
Tuo on muuten se /14 toisesta ketjusta. Saa kelin kärt tyinen muija.
Jestas, miten tää osukin mun silmiin aamuyön puolella. :D Avaa paljon, kun nyt tiedän että sun kriteerit hyvälle parisuhteelle on esinnäkin se kuinka paljon mies naiselle maksaa, ja lisäksi miehen on oltava mustasukkainen.
Terv. Se 14 siitä toisesta ketjusta.
P.S. Mustasukkaisuus on vastenmielistä eikä liity rakkauteen mitenkään, epävarmuuteen ja huonoon itsetuntoon kylläkin. Tästä löytyy kyllä tutkimusta kiinnostuneille.
Vierailija kirjoitti:
No mitäs jos käännettäisiin homma toisinpäin, mitä itse naiset tykkäisitte jos miehenne flirttailisi vieraiden naisten kanssa? Eikö muka yhtään alkaisi sukat mustumaan? Joooopa jooo.....
No ei todellakaan alkaisi vaan tulisi vain kauhea pettymys miehen käytöksestä. En kyllä tuollaista ääliötä kattelisi pitempään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin. Olisi kyllä ensimmäinen ja viimeinen testi.
Vierailija kirjoitti:
Mustasukkaisuuden puute on välittämisen puutetta. Nykyään kevytsuhteet ovat se juttu. Silloin sitoutuminen on pintapuolista ja välittäminen sanahelinää.
Mustasukkaisuuteen taipuvainen yrittää selittää toimintaansa parhain päin, eikä tajua että toinen menee jos on mennäkseen. Silloin suhde on muutenkin ohi, eikä riehuminen auta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on kyllä iso ero naisten ja miesten välillä. En minä ainakaan tapailisi miestä, jota kohtaan minulla ei ole romanttisia tunteita.
Alias paikalla. Oot tosi mies
mies52v