Mies ei ole ollenkaan mustasukkainen
Mieheni (vuoden yhdessä) ei osoita ollenkaan mustasukkaisuuden merkkejä kun joku mies yrittää iskeä minua. Oikeastaan pidän siitä, miten rennosti ja kivasti hän asiaan suhtautuu. Aiemmat miehet ovat olleet mustasukkaisia kyllä.
Miten te suhtaudutte siihen, ettei mies ole mustasukkainen? Onko se teidän mielestä hyvä juttu?
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luottavainen kirjoitti:
Mustasukkaisuus ei ole rakkautta vaan luottamuspulaa. Jos vaimo olisi kovin imarreltu muiden miesten iskuyrityksistä, en minä pidättelisi vaan ennenmminkin antaisin vauhtia. Mitä sellainen mahtaisikaan puuhata silloin, kun en ole vieressä katsomassa?
Tämä kyllä taitaakin pitää paikkansa. Tätä nykyistä suhdetta edeltävä tapailumieheni oli todella mustasukkainen, vaikka ei edes halunnut minusta mitään kestävämpää. Jätti minut muutaman kuukauden tapailun jälkeen. Ei kuulemma ollut tunteita minua kohtaan.
Ap
Eipä taida olla tällä uudellakaan.
Aijaa. Hän on ensimmäinen mies, joka on sanonut rakastavansa minua. Se riittäköön minulle "todisteena". 🙂
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei rakasta pätkän vertaa.
M37
Olin juuri heittämässä samanmoista kommenttia. Kyllä toi mustasukkaisuus kulkee miehellä käsi kädessä tunteiden syvyyden kanssa.
m28
Kaksi idioottia peräkkäin, vai oletteko jostain kaukaa etelästä?
M53No muorilla ei enää seiso muu kuin järki, joten menepäs nukkumaan.
m28
Näin on näreet. Sälleillä ei ottaisi noin tunteisiin. Jos nainen on hoikka, kaunis ja miesten mieleen, niin mustasukkaisuus tulee selkäytimestä asti. Muutoin ei ole niinkään väliä, tää on tullut itekkin huomattua.
Kokemattomuuden ääni kajahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustasukkaisuuteen taipuvaiset alemmuudentuntoiset koulupudokas-pojat yrittävät täällä sössöttää, että primäärireaktionsa on joku rakkauden ilmentymä. Sekoittavat omistushalunsa rakkauteen. Juuri sen kaltaisia ressukoita, joista naisen kannattaa pysyä loitolla.
M53Nyt on aisuri äänessä. Eihän nyt kukaan omista toista, saahan sitä käydä vaikka maksullissa jos panettaa.
Kiva kun ilmoittauduit. Olisi tuo kyllä ollut selvää ilman selkosanaista ilmoitustasikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustasukkaisuuteen taipuvaiset alemmuudentuntoiset koulupudokas-pojat yrittävät täällä sössöttää, että primäärireaktionsa on joku rakkauden ilmentymä. Sekoittavat omistushalunsa rakkauteen. Juuri sen kaltaisia ressukoita, joista naisen kannattaa pysyä loitolla.
M53Nyt on aisuri äänessä. Eihän nyt kukaan omista toista, saahan sitä käydä vaikka maksullissa jos panettaa.
Kiva kun ilmoittauduit. Olisi tuo kyllä ollut selvää ilman selkosanaista ilmoitustasikin.
Sinä et ole selvää päivää nähnyt juttujesi perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luottavainen kirjoitti:
Mustasukkaisuus ei ole rakkautta vaan luottamuspulaa. Jos vaimo olisi kovin imarreltu muiden miesten iskuyrityksistä, en minä pidättelisi vaan ennenmminkin antaisin vauhtia. Mitä sellainen mahtaisikaan puuhata silloin, kun en ole vieressä katsomassa?
Tämä kyllä taitaakin pitää paikkansa. Tätä nykyistä suhdetta edeltävä tapailumieheni oli todella mustasukkainen, vaikka ei edes halunnut minusta mitään kestävämpää. Jätti minut muutaman kuukauden tapailun jälkeen. Ei kuulemma ollut tunteita minua kohtaan.
Ap
Aijaa. Hän on ensimmäinen mies, joka on sanonut rakastavansa minua. Se riittäköön minulle "todisteena". 🙂
Ap
Jos klo 22 ja jotain roikut vauvapalstalla, en löisi vetoa suhteenne jatkon puolesta. Sori.
Toki sitä voi ajatella, että tervepäinen ja itsevarma mies jne. mutta eiköhän todennäköisepi selitys ole se, että on lopen kyllästynyt sinuun eikä haittaisi vaikka vieras mies veisikin.
Fiksu, kypsä mies. Vain keskenkasvuiset ihmiset ovat mustasukkaisia. Mustasukkaisuus kertoo luottamuksen puutteesta, ja jos ei ole luottamusta, ei ole mitään, sillä luottamus on kaiken A ja O.
Jos muut tulevat iskemään sinun kumppaniasi, pitäisi sinun olla ylpeä että sinulla on niin ihana kumppani että muutkin kiinnostuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luottavainen kirjoitti:
Ap
Ap
Jos klo 22 ja jotain roikut vauvapalstalla, en löisi vetoa suhteenne jatkon puolesta. Sori.
Kiitos onnentoivotuksesta😄
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et ole selvää päivää nähnyt juttujesi perusteella.
Meinaat, että olen kuin äitisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luottavainen kirjoitti:
Ap
Ap
Jos haluat kertoa meille, että olet sinkku niin sano vaan suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Toki sitä voi ajatella, että tervepäinen ja itsevarma mies jne. mutta eiköhän todennäköisepi selitys ole se, että on lopen kyllästynyt sinuun eikä haittaisi vaikka vieras mies veisikin.
Mustasukkaisuuteen taipuvainen nulkki yritti koota ajatuksiaan, mutta tuollaista siitä vain tuli.
Vierailija kirjoitti:
Fiksu, kypsä mies. Vain keskenkasvuiset ihmiset ovat mustasukkaisia. Mustasukkaisuus kertoo luottamuksen puutteesta, ja jos ei ole luottamusta, ei ole mitään, sillä luottamus on kaiken A ja O.
Jos muut tulevat iskemään sinun kumppaniasi, pitäisi sinun olla ylpeä että sinulla on niin ihana kumppani että muutkin kiinnostuu.
Kyllähän täydellinen mustasukkaisuuden puute on merkki siitä, ettei juurikaan välitä omastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei rakasta pätkän vertaa.
M37
Olin juuri heittämässä samanmoista kommenttia. Kyllä toi mustasukkaisuus kulkee miehellä käsi kädessä tunteiden syvyyden kanssa.
m28
Ei kulje. Eksä oli ihan älyttömistä asioista mustasukkainen ja lopetti suhteen, koska ei vaan ollut tunteita tarpeeksi. Mustasukkaisuus on ennemminkin kontrolointia, huonoa itsetuntoa ja vallankäyttöä. Ihminen voi olla mustasukkainen ihan vain siitä syystä, että kokee ”omistavansa” toisen, vaikka oikeita syviä tunteita ei olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luottavainen kirjoitti:
Ap
Ap
Jos haluat kertoa meille, että olet sinkku niin sano vaan suoraan.
Kai se tuosta tuli jo ilmi kertomattakin?
t. Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos muut tulevat iskemään sinun kumppaniasi, pitäisi sinun olla ylpeä että sinulla on niin ihana kumppani että muutkin kiinnostuu.Kyllähän täydellinen mustasukkaisuuden puute on merkki siitä, ettei juurikaan välitä omastaan.
Kypsymätön pentu yrittää tehdä luottamuksen puutteestaan hyveen ikivanhaa valhetta avukseen käyttäen.
Minulla sama juttu. Yhdessä kohta vuosi. Ja kas, pari viikkoa sitten ilmeni että miehen tunteet on aika lailla hävinneet. Liekö niitä ollutkaan.
Olen aiemmin seurustellut myös liian mustasukkaisen kanssa, eikä se ole enää hyvä asia. Mutta olen kyllä taipuvainen ajattelemaan, että rakkauteen ja välittämiseen kuuluu jonkin verran mustasukkaisuutta.
Jos ei ihmistä kiinnosta yhtään, onko esim riskinä menettää oma rakas niin onhan se vähän outoa. Väitän kokemuksella, että jos ei mies ole yhtään mustasukkainen, niin sille on ihan sama vaikka lähtisit heti suhteesta. Tästä voi päätellä rakkauden asteen.
Vierailija kirjoitti:
Luottavainen kirjoitti:
Ap
Haa! Kuulostaa siltä että olet tapaillut eksäni kanssa 😄.
Kuinka usein sinulle siis sattuu sitä, että joku yrittää iskeä sinua, kun olet liikkeellä miehesi kanssa? Minulle ei koskaan. Jos se alkaisi olla yleistä, niin miettisin kyllä, että millaisia signaaleja oikein lähetän ympärilleni.
Vierailija kirjoitti:
Minulla sama juttu. Yhdessä kohta vuosi. Ja kas, pari viikkoa sitten ilmeni että miehen tunteet on aika lailla hävinneet. Liekö niitä ollutkaan.
Olen aiemmin seurustellut myös liian mustasukkaisen kanssa, eikä se ole enää hyvä asia. Mutta olen kyllä taipuvainen ajattelemaan, että rakkauteen ja välittämiseen kuuluu jonkin verran mustasukkaisuutta.
Jos ei ihmistä kiinnosta yhtään, onko esim riskinä menettää oma rakas niin onhan se vähän outoa. Väitän kokemuksella, että jos ei mies ole yhtään mustasukkainen, niin sille on ihan sama vaikka lähtisit heti suhteesta. Tästä voi päätellä rakkauden asteen.
Tyhmät luulevat, että tuon voi päätellä. Todellisuudessa voi päätellä luottamuksen asteen.
Näin on näreet. Sälleillä ei ottaisi noin tunteisiin. Jos nainen on hoikka, kaunis ja miesten mieleen, niin mustasukkaisuus tulee selkäytimestä asti. Muutoin ei ole niinkään väliä, tää on tullut itekkin huomattua.