Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei pettäjät!

Vierailija
25.06.2013 |

Miehet ja naiset!

Vastatkaapa tällaiseen kysymykseen: jos petät puolisoasi jonkun kanssa, joka ei tiedä sinun olevan varattu, niin onko koskaan käynyt mielessä, että tuotat tuskaa myös tälle ihmiselle? Ihmiset eivät yleisesti pidä siitä, että heidän kanssaan petetään toisia ihmisiä. Ja käydä pettämässä puolisoaan jonkun toisen kanssa, joka ei tiedä puolisosta, on tämän toisen ihmisen törkeää hyväksikäyttöä. Ei ihminen ole mikään väline.

Mutta kertokaapa, onko koskaan käynyt edes mielessä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mieheni petti mua pitkään toisen naisen kanssa, toinen tiesi hänen olevan varattu, mutta se ei ollut kuulemma hänen asiansa, vaan mieheni ja minun välinen ongelma. Hän ei tehnyt mielestään mitään väärää.

Vierailija
22/28 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, se onkin eri asia.

Mutta jos ei tiedä, että toinen on varattu, niin kyllä siitä "toisesta naisestakin" tuntuu hirveältä, sitten kun totuus paljastuu.  Petetty on silloin kahteen suuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 23:18"]

Niin, se onkin eri asia.

Mutta jos ei tiedä, että toinen on varattu, niin kyllä siitä "toisesta naisestakin" tuntuu hirveältä, sitten kun totuus paljastuu.  Petetty on silloin kahteen suuntaan.

[/quote]

Ihan varmasti tuntuu. Oleellista kai on se, miten toimii, kun asia paljastuu? Ei pidä tuntea syyllisyyttä, jos ei ole tiennyt tekevänsä väärin.

Vierailija
24/28 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidäkään. Mutta mua kiinnostaisi se pettäjien kanta, että ajatteleeko ne koskaan sitä toista ihmistä.

Mutta eihän ne uskalla vastata...

Vierailija
25/28 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen petturi vastaa. Ei siinä hetkeäkään uhrata miettimällä seksikumppanin perhekuvioita, himot ohjaa. On muuta puhuttavaa ja etenkin tekemistä, siis rakastelelua tai paneskeleua riippuen millainen suhde on.

Aikoinaan harrastin syrjähyppyjä, osan kanssa kertapano ja oli myös pidempiä sivusuhteita. Varatut ovat juurikin turvallisin valinta, heistä ei tule riippakiviä, pidetään vaan hauskaa ilman puhettakaan lupauksista. Pelisäännöt ovat selvät, haetaan nautintoa.

Jos petturimies tai nainen sanoo paljastuttuaan ettei suhde merkinnyt mitään vakavaa niin luottakaa siihen - panosuhteesta ei haeta parisuhdetta vaan piristystä arkeen.

Minulla ei ole ollut aikomusta tuhota kenenkään parisuhdetta mutta kerran. Tämä mies petti puolisoaan muidenkin kuin minun kanssa. Jälkeenpäin kuulin, että naiselle oli ollut liikaa että olin heidän aviovuoteessaan, nainen oli reissussa. Vieraana heillä oli yksi mies tuolloin ja oli vasikoinut naiselle että minä olin paikalla. Itse olin tuolloin jo eronnut. Naimisissa ollessa pettämisen suhteen olin tosi varovainen, en jäänyt koskaan kiinni.

nainen

Vierailija
26/28 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oliko kaikille, joiden kanssa petit, selvillä, että olet itse varattu? Jos ei ollut, niin mietitkö heidän tunteitaan millään tavalla?

Vierailija
27/28 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettänyt vain varatun kanssa ja molemmille on ollut selvää että kyse on pelkästä seksistä

Vierailija
28/28 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä rakastajani tietää, että olen naimisissa. En keksi, miten sen voisi pitää salaisuutena, jos juttu jatkuu vähäkään pidempään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi