Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MÄ HALUAN LÖYTÄÄ ASEKSUAALISEN MIEHEN!

Vierailija
27.07.2020 |

Jonka kanssa tullaan toimeen ja haluttaisiin parisuhteeseen!!

Nyt pyydän että kaikki lähettää hyvän toiveen meidän puolesta ja löytäisimme toisemme!

Kommentit (302)

Vierailija
281/302 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile Tinderiä ja OK Cupidia ja mainitse profiilissa ensimmäisenä että olet aseksuaali! OKCupid saattaisi sopia hyvin, koska sinne syötetään itsestä enemmän tietoa. Esim. sovellus kyselee sinulta kaikenlaista itsestäsi, ja osa kysymyksistä liittyy myös seksiin. Ja profiili on myös paljon laajempi.

Et varmasti ole ainoa "Ace" joka haaveilee parisuhteesta - se kohtaaminen on se ongelma.

Ei ole pelkkä kohtaamisongelma, vaan myös henkilökemiaongelma. Se että aseksuaalinainen tuntisi voimakasta vetoa aseksuaalimieheen voi olla aika harvinaista. Ainakin hyvän ystäväni kokemuksiin asiaa heijastellen. Eivätkä kaikki aseksuaalimiehet ole romanttisia tai erityisemmin pidä koskettamisesta. Silloin se suhdeluku voi jäädä etäiseksi. Sitten kun löytää neulan heinäsuovasta, sillä miehellä voikin olla muita ongelmia (kuten väestöllä yleensäkin). Esim. masennus ja psyykelääkkeet aiheuttavat usein libidon heikkenemistä, samoin erilaiset riippuvuudet. Iäkkäämmistä miehistä löytyy helpommin sellaisia, joilla ei ole seksuaalisia haluja. Eri asia sitten, kuka kolmekymppinen esimerkiksi haluaa parisuhteeseen kuusikymppisen kanssa.

Vierailija
282/302 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haittaako aseksuaalia jos puoliso harrastaa seksiä muiden kanssa?

Polyamoria tuskin haittaa, mutta yksiavioiselle voi olla  ongelma. Aseksuaalit eivät ole yhdellä kaavalla tuotettu joukko vaan joukko hyvinkin erilaisia ihmisiä, jotka eivät koe seksuaalista halua toisia ihmisiä kohtaan.

Ihan uusi tieto: siis aseksuaali voi olla polyamorinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/302 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mua kiinnosta tietää, miksi olen aseksuaali. Se ei ole mikään ongelma, mikä odottaa ratkaisua. Minulle on aivan luontevaa olla "ilman" seksiä, vähän niin kuin seksuaalille on harrastaa seksiä.

Minua taas kiinnostaa ihan valtavasti. Varmaan siksi, että olen romanttinen aseksuaali ja koen ihastumista ja rakastumista. Valitettavasti seksuaaliset miehet ovat he, jotka ovat minuun ihastuneet, joten olen joutunut pohdiskelemaan parisuhteiden muotoutumista ja seksihaluttomuuttani paljon.

Minulle ei vaan tule minkäänlaista uteliaisuutta, kiinnostusta tai himoa vaatteiden riisumista, toisen vartaloa tai koskettamista/seksiä kohtaan. Ja ärsyttää jos toinen yrittää edetä. Olisi kiinnostavaa tietää miksi minussa ei tapahdu sitä mitä muissa. Miksi en halua käydä ihastukseeni kiinni kuin sika limppuun?

Jos olisin aromanttinen enkä ihastuisi niin ei olisi syytä tietää miksi.

Niin no, minäkin olen heteroromanttinen aseksuaali. Onnekseni löysin jo nuorena sopivan miehen. Yhdessä voidaan ihmetellä, että oikeastiko ihmiset repivät vaatteita toistensa yltä vai onko se vaan elokuvajuttu.

🙂Ai vitsi, kuinka tää kuulosti niin suloiselta.

Mäkin haluun!

Onnea teille!

Vierailija
284/302 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Polyamoria tuskin haittaa, mutta yksiavioiselle voi olla  ongelma. Aseksuaalit eivät ole yhdellä kaavalla tuotettu joukko vaan joukko hyvinkin erilaisia ihmisiä, jotka eivät koe seksuaalista halua toisia ihmisiä kohtaan.

No tietysti voi. Voi olla vaikka transhomopoly tai mitä tahansa.

Vierailija
285/302 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sitten jos A-seksuaalipari haluaa lapsia? Käytetäänkö muumimukitekniikkaa tms? Oikeasti kiinnostaa, ei ole tarkoitus olla tyly.

Voi harrastaa seksiä, käyttää mukia tai mennä klinikalle. Kukin tyylinsä mukaan.

Vierailija
286/302 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä alkoi kiinnostaa muakin. Exäni oli polyamorinen, mikä ei mulle sopinut ja tuli ero. Hänellähän se ilmeni niin, että panee kaikkea mikä liikkuu, koska on polyamorinen henkilö. Mä oon ymmärtänyt niin, että polyamorinen haluaa olla intiimisti useamman kuin yhden henkilön kanssa.

Vierailija
287/302 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aseksuaali aiheissa mua aina hämää nää, jotka ehdottaa vain kavereita/homoja/impotentteja/tuntemattomia.

Siis kai teilläkin nyt herranen aika on jotain väliä kenen kanssa olette?

Vaikka seksi olisi elinehto teidän suhteessa, niin kai siinä nyt jotain muutakin on?

Vai onko se kumppani joku random, jota nyt vaan aah-uuh pannaan, muusta väliä.

Miksi aseksuaalin pitäisi ”ottaa” joku kamaluus kadulta, kai heilläkin on oikeus etsiä sopivaa kumppania itselleen?

Ei ole pakko ottaa, mutta ei niitä kumppaneita välttämättä löydy, jos hakuehdot on että pitää olla tietyn ikäinen ihminen, joka ei tunne halua kumppaniaan tai muitakaan kohtaan.

Vierailija
288/302 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea etsinnöissä!

T. 1ZX9gFp4iHhkIelfL3zeY5-2QSrzJxQRf

Vierailija
289/302 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sitten jos A-seksuaalipari haluaa lapsia? Käytetäänkö muumimukitekniikkaa tms? Oikeasti kiinnostaa, ei ole tarkoitus olla tyly.

Voi harrastaa seksiä, käyttää mukia tai mennä klinikalle. Kukin tyylinsä mukaan.

Onhan se synnytyskin tavallaan hyvin intiimi tapahtuma. Jos henkilö ei halua, että kukaan koskee genitaalialueille, miten se onnistuu? Olen skeptinen.

Vierailija
290/302 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä alkoi kiinnostaa muakin. Exäni oli polyamorinen, mikä ei mulle sopinut ja tuli ero. Hänellähän se ilmeni niin, että panee kaikkea mikä liikkuu, koska on polyamorinen henkilö. Mä oon ymmärtänyt niin, että polyamorinen haluaa olla intiimisti useamman kuin yhden henkilön kanssa.

Tuli mieleen, että jos se aseksuaalinen polyamorinen haluaa vain nukkua lusikassa? Jos yksi lusikka ei riitä ja haluaa vaihdella, niin siinä kai olisi tällainen henkilö. Tai jos se polyamorinen henkilö ei osallistu mihinkään, mutta sen puolisot on intiimisti keskenään. Se lähtee kotoa vaikka hotelliin siksi aikaa. Onhan se ajatuksen tasolla mahdollista.

Vierailija
291/302 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se synnytyskin tavallaan hyvin intiimi tapahtuma. Jos henkilö ei halua, että kukaan koskee genitaalialueille, miten se onnistuu? Olen skeptinen.

Synnytys on yksi seksuaalisimmista ja intiimeimmistä tapahtumista naisella, mutta tuleehan se luonnostaan, kun aika on. Jos isä on aseksuaali, tuskin hän kokee sitä mitenkään ahdistavana tilanteena. Nykyisin voi pyytää myös sektion.

Vierailija
292/302 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä lukenut, että jotkut ovat saaneet synnytyksen aikana jopa orgasmeja, mutta edelleen: Kysymys on siitä, ettei tunne seksuaalista halua ketään toista ihmistä kohtaan.

Nuo penisvihat, seksiahdistukset ja emätinujoudet ovat sitten extraa jos ovat ollakseen. Ei kätilö koske synnyttäjään seksi mielessä. Tilanne ei ole seksuaalinen, eikä synnyttäjä tunne seksuaalista vetovoimaa kätilöä kohtaan.

Aseksuaali on todennäköisesti joutunut käymään gynellä menkkakipujen tms. takia joten on seitä vitt_ ua vilautettu ennenkin.

Vierailija
293/302 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aseksuaali versio siitä on ilman seksiä, mutta useita kumppaneita. Aseksuaalisuus ei tee ihmisestä vain yhdenlaista vaan kaikki muodot ovat olemassa vaikkakin ei-seksuaalisena versiona.

294/302 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan hullu ajatus että sitä voisi ihastua ilman seksuaalista vetovoimaa. Se on ihan puhdasta biologiaa, että se johon ihastuu, laittaa posket punottamaan ja sen kanssa mielellään parittelisi kun ensin on toista pitkä aika ensin ihailtu ja uskallettu puhua ja tutustua..

Ei aseksuaali tarvitse kuin ystävää.

Seksuaalisen vetovoiman rinnalla on romanttinen vetovoima. Voin heteroromanttisena aseksuaalina ihastua romanttisen vetovoiman välityksellä, ja posket punottavat ihaillessani ihastuksen kohdettani.

Mikä tässä on niin vaikeaa?

295/302 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🙁 Liian vanha.

Kolmikymppinen, kiitos!

Tässähän minä olen.

Vierailija
296/302 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Polyamoriahan ei oikeasti tarkoita tuota, mutta valitettavan moni ymmärtää sen juuri noin ja luulee, että on ok maata kaikkien kanssa kun huvittaa.

Vierailija
297/302 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis aseksuaalit siis suutelevat kiihkeästi jne? No seksiä sekin on. Huomaa että on taas haluttu itselle joku spesiaali nimike, vaikka ollaan ihan taviksia.

Yleensä aseksuaali ei kiihotu seksuaalisesti vaan on edelleen haluton pussailusta huolimatta. Pussaileepa huvikseen ja muista kuin seksuaalisista syistä.

Tässä on yks aseksuaalinen mies ja tuo pitää kyllä paikkansa mun kohdalla. Mutta kyllä mä silti nautin halailusta ja suuteluista vaikken mä siitä kiihotu seksuaalisesti.

Siitä huolimatta kyllä mut voi saada seksuaalisestikin kiihottumaan, mutta vain sukuelintä stimuloimalla. Kyllä sitten kun (tai jos) sen mun vehkeen saa kovettumaan niin alkaa ne hormonit hyrräämään ja meikäläisestä tulee esiin se sisäinen kiihkeä rakastaja.

Vierailija
298/302 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessäääää kirjoitti:

Täytyy kyllä miehenä ihan miettiä, miksi ihmeessä haluaisin parisuhteeseen, jossa ei olisi seksiä.

Toki sellaiseen tilanteeseen voi ajautua vuosien mittaan, mutta että vapaaehtoisesti alusta alkaen... hmm...

Hän ei etsikään sinua, vaan aseksuaalia miestä. Etkö osaa lukea?

Vierailija
299/302 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse alkanut miettiä ihan samaa kuin alkuperäisviestin kirjoittaja. Olen 56 -vuotias (nainen) ja ollut 2x naimisissa, ja parisuhteita ollut paljon. Ja seksiäkin paljon, ja aikalailla aina se on ollut sellaista jossa itse en ole ollut henkisesti mukana, vain fyysisesti, toisen mieliksi, sovun säilyttämiseksi. Tämänhetkinen suhde on myös alkanut tökkiä minun kannaltani, tämän koko reilu pari vuotta kun tämä kaveri on hinkunut anaaliseksiä, johon en suostu, en. Olen kokeillut, joo, mutta ei, ei enää ikinä. Hän on mustis siitä kun olen joskus jollekin sellaista "antanut", että miksei hänelle. Mutta jos olisin valehdellut että en ole kokeillut, niin sitten vasta olisikin vinkuminen että "pitää kokeilla jos ei ole kokeillut". Haluaisin mieluiten jollain lailla henkisen suhteen, oltaisiin toinen toisemme parhaat ystävät, matkustettaisiin, tehtäisiin hyvää ruokaa, samansuuntainen musiikki- ja elokuvamaku, oltaisiin hyviä toisillemme, mutta seksiä, sitä ei juurikaan tarvittaisi. Ei se tietenkään tabu saisi olla, pitäisi voida puhua kaikesta, seksi ja seksikokemukset mukaan lukien. Mutta ei mitään puuduttavaa jyystöä ainakaan kun haluaisi vain levätä!

Vierailija
300/302 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessäääää kirjoitti:

Täytyy kyllä miehenä ihan miettiä, miksi ihmeessä haluaisin parisuhteeseen, jossa ei olisi seksiä.

Toki sellaiseen tilanteeseen voi ajautua vuosien mittaan, mutta että vapaaehtoisesti alusta alkaen... hmm...

Niin et nyt taida tajuta, että sinä et ole asekauaali. Sinua ei nyt etsitä.

Etsitään aseksuaalia miestä kumppaniksi. Joka olisi yhtä onnellinen löytäessään aseksuaalin naisen. Halyaisin parisuhteen, jakaa läheiayyden ja arjen ja olla kumppani eli tukena ja turvana toiselle ja saada toiselta sitä. Mutta en enää seksiä ja sen draamaa ja säätöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän