Edinburghin yliopiston tutkimuksen mukaan kotikissat tappaisivat ihmisiä, mikäli ne olisivat isompia ja voimakkaampia.
Tutkimus: Kotikissa tappaisi, jos se olisi isompi
Edinburghin yliopiston tutkimuksen mukaan kotikissat tappaisivat ihmisiä, mikäli ne olisivat isompia ja voimakkaampia.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/2015110520616661
Järkyttävä tutkimus julki: Liki jokainen kissa haluaisi tappaa omistajansa
https://www.voice.fi/koti/a-85455
Heh, melko mukava lemmikki!
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
No mitä ihmeellistä tuossa on? Minä haluaisn myös tappaa suurimman osan ihmisistä, jos se olisi mahdollista. Meitä on liikaa ja suurin osa on ihan joutavaa materiaalia.
Sinä olet se joutava materiaali. Ymmärrätkö että muiden silmissä kuulut samaan sakkiin mistä puhut?
Kyllä meidänkin kissa käy provosoimatta jalkaan kiinni. Jalkahan siinä menisi jos olisi isompi kissa.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo voidaan todistaa? Pitäisi ensin jalostaa isoja ja voimakkaita kotikissoja.
Kontrafaktuaalisen tieteen tiedekunnassa, jossittelun laitoksella.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meidänkin kissa käy provosoimatta jalkaan kiinni. Jalkahan siinä menisi jos olisi isompi kissa.
Miten te ihmiset niitä kissoja kohtelette.
Meidän kissa on 13v eikä ole koskaan raapaissut minua.
Vierailija kirjoitti:
En oo ikinä pitänyt kissoista. Tuntuu että ne vain syövät ja saalistavat ja raapivat ja purevat.
Mitä niiden pitäisi tehdä? Palvoa sinua?
Koirat ovat osa laumaa. Kissa omasta mielestään vain sattumalta kortteeraa samoissa tiloissa. Voi kissakin omistajastaan silti pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te ihmiset niitä kissoja kohtelette.
Meidän kissa on 13v eikä ole koskaan raapaissut minua.
No me leikitään niiden kanssa.
Kissan käytös riippuu tasan ihmisestä.
Omani ei ole koskaan purrut tai raapinut.
Mutta ei sitäkään kukaan riepottelee tai töni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä ihmeellistä tuossa on? Minä haluaisn myös tappaa suurimman osan ihmisistä, jos se olisi mahdollista. Meitä on liikaa ja suurin osa on ihan joutavaa materiaalia.
Sinä olet se joutava materiaali. Ymmärrätkö että muiden silmissä kuulut samaan sakkiin mistä puhut?
En ymmärr enkä kuulu tuohon samaan harmaaseen massaan. Kuole.
Uuu kukas sinä kuvittelet olevasi, huonoa itsetuntoaan ylikompensoiva trolli.😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Kissan käytös riippuu tasan ihmisestä.
Omani ei ole koskaan purrut tai raapinut.
Mutta ei sitäkään kukaan riepottelee tai töni.
Näin on!!
Minulla on ollut kissoja yli 30 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuu kukas sinä kuvittelet olevasi, huonoa itsetuntoaan ylikompensoiva trolli.😂😂😂😂
Ei tässä mitään trollaamista tarvita. Sinähän se siinä olet trolli ja yrität provosoida. Eli todistit juuri olevasi täysin tarpeeton surkimus. Ja yhteiskunnan orja ja kuluttaja. Eli kuole nyt vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koirat on ihan oikeastikin tappaneet ja syöneet omistajiaan.
Kyllähän kissakin syö menehtyneen omistajansa.
Mielestäni tuo tappaminen on se olennainen osuus tuossa. Kuolleen syöminen hengissä pysyäkseen on vain toivottavaa, mitä se lemmikin nälkäkuolema mitään auttaisi.
minä en pidä kissoista ja aina kun menen kaverilleni , niin ne kissat tulevat päätänsä hieromaan mun jalkoihin.:D en anna niile mitään huomiota siis
Ei leijonakaan tapa ihmistä, joka on sitä pennusta asti ruokkinut ja hoivannut. En usko kissan tekevän tässä poikkeusta. Vieraita ihmisiä varmaan voisivat tappaakin, kuten koiratkin voivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä mitään trollaamista tarvita. Sinähän se siinä olet trolli ja yrität provosoida. Eli todistit juuri olevasi täysin tarpeeton surkimus. Ja yhteiskunnan orja ja kuluttaja. Eli kuole nyt vaan.
Ihan sivusta kommentoin.
Sinulla ei ole minkäänlaista määräysvaltaa minuun.
Säälittävä narsisti trolli.
Kunnioita kissaa ja saat kunnioitusta, aivan kuten suurimman osan elävistä olennoista kanssa. Hyvin yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
minä en pidä kissoista ja aina kun menen kaverilleni , niin ne kissat tulevat päätänsä hieromaan mun jalkoihin.:D en anna niile mitään huomiota siis
Kuuluu kissan käytökseen. Helpoin tapa löytää kissalle allerginen henkilö ihmisten täyttämästä uoneesta on laskea sinne vaivihkaa kissa. Ei mene kauaakaan, niin se kiipeilee allergikon housun pultussa.
Sä olet kissan mielestä outo, ehkä jopa hieman tyly ja uhkaava kun et kiinnitä siihen huomiota. Se pyrkii puskemisella rauhoittamaan tilanteen.
Vierailija kirjoitti:
Te lemmikkien pitäjät olette kyllä omituista porukkaa. On tullut huomattua tällä palstalla useasti.
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä se.:D Kissat pitävät ihmisistä jotka ovat rauhallisia ja ignooraavat ne. Se on kissojen kielellä ystävällisyyttä. Kun kissa kääntää selkänsä ihmiselle, esim. istahtaa selkä päin tai kääntää takapuolensa, se on ystävälinen ele, joka tarkoittaa etten ole sinulle uhka.
Kissat ovat aivan mahtavia tyyppejä! Kunpa kissoja kohdeltaisiin aina hyvin, sääli että on ihmisiä jotka jopa vihaavat kissoja, ja kissat kärsivät sitten ihmisten toimista ja käsissä.
Koira on rakas olento! <3<3<3<3<3<3<3