Miksi vaimon pitäisi tyydyttää vain mies menkkojen aikaan?
Toi vaimon velvollisuus tyydyttää mies menkkojenkin aikaan samalla kun itse jää vaille ja saa vain kärsiä, on yks parhaista esimerkeistä siitä, miten sovinistisen aivopesu on ollut tehokasta niin ettemme enää edes huomaa sen vaikutuksia. Herätkää naiset ja kieltäytykää yksipuolisesta hyväksikäytöstä! Ei tehdä tästä tai muustakaan sovinismista normia tyttöraukoillemme! Menkkojen aikaan miehen pitää toimia vaimon hyväksi ja helpottaa hänen oloaan eikä toisin päin, haloo!! Luulis olevan itsestäänselvä juttu. 😠 Sama kuin sairaalassa potilaiden pitäisi huolehtia lääkäreistä. Tätä vaativat miehet, mitä kivaa itse teette tasapuolisesti vaimoillenne yhtä säännöllisesti? Vai vastustatteko vaimojenne yhtäläistä ihmisarvoa tässä???
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä se ole vain määrä vaan myös laatu. Saako vaimosi esim. äänistä päätellen myös yhtä voimakkaita orgasmeja kuin sinä?
Ylipäätään ongelma on, että vain naisten kohdalta tätä pitää koko ajan varmistella. 😳 Ja silti vain miehet valittaa vielä jonkun ekstraseksimuodon puutetta. Tai ainakin suurimmaksi osaksi näin.
Onpas täällä tarkka kuulustelu, mutta olkoon sitten niin jos se on tärkeää. Kyllä hän saa aivan yhtä kovia orgasmeja oman arvioni mukaan. Kokemustahan en kuitenkaan pysty vertaamaan, enkä aio myöskään päästää totuuskomiteaa makuuhuoneeseemme tekemään puolueetonta vertaisarviointia.
Sen verran hän saa, että aina ilmoittaa että enää ei pysty enempään. Tulkitsen sen olevan vähintäänkin riittävästi, ja sen perusteella miten hän itse tuntemuksiaan kuvailee, uskoisin että orgasmit myös ovat usein voimakkaampia kuin minun. Paitsi ensimmäinen esileikeissä suulla ja sormin annettu, se vaikuttaa laimeammalta.
Onhan se hyvä, kun joku kunnollinenkin mies sentään löytyy palstalta, tai muutamakin.
Kyllä myös ap:n aloituksesta henkii viesti, että ei rakkaudella väliä, kunhan itse ei vaan jää vähemmälle. Kenenkään ei ole pakko tehdä toisen eteen mitään, jos se on kovin vastenmielistä. Ainoastaan verot pitää maksaa ja niillä kustannetaan yhteistä hyvää, vaikka kaikki ei maksa niitäkään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottakaas nyt sitten desibeli mittarit käyttöön jotta saadaan selvyys se orgasmin laatu!! :D Voi pyhä sylvi!!! Onneksi me naiset tosiaan ollaan sellasia, attä kyetään saada montakin orgasmia. Siitäköhän tämä miesten viha kumpuaakin, orgasmikateudesta?!
Olen pahoillani, mutta tuota vihajuttua en nyt oikein ymmärtänyt, voitko tarkentaa?
No palstaa lukiessa ei voi välttyä ajatukselta, että mihet haveksivat ja vihaavat meitä naisia. Ikävää.
Esimerkki: kerran kirjoitin johonkin tääällä, että saiko vaimosikin, niin vastaus oli; mitä väliä. Tai, Tosimies käy vieraissa. ym ym loputonta pa..kaa. Todellakin.
No en ole lukenut koko palstaa ja jokaista kommenttia, ja muutenkin suodatan kaikkein läskipäisimmät provoiluyritykset automaattisesti pois silmistäni. Tätä ketjua lukiessani en kyllä nähnyt minkäänlaista naisvihaa tai menkkoihin liittyvää epäreiluutta ainakaan miehen kirjoittamana, joten siitä ihmetys.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä myös ap:n aloituksesta henkii viesti, että ei rakkaudella väliä, kunhan itse ei vaan jää vähemmälle. Kenenkään ei ole pakko tehdä toisen eteen mitään, jos se on kovin vastenmielistä. Ainoastaan verot pitää maksaa ja niillä kustannetaan yhteistä hyvää, vaikka kaikki ei maksa niitäkään...
No en ole aloittaja, mutta minusta siitä henkii ainoastaan tasa-arvon vaatimus..Ja se ON IHAN OK!!!
nimimerkki; Feministi, ja mitäs vikaa siinä on?! Ei sitä ole vielä, ei lähelläkään! Miehet senkun nai, ja samaan aikaan miljoonia naisia leikellään karmeilla tavoilla, jotta eivät IKINÄ saa mitään seksuaalista tyydytystä, päinvastoin kamalaa joka kerta kun joku vanha gubbe töntyy sisään...puhumattakaan synnytksistä!
Mistä tämä koko aloitus muuten edes lähti liikkeelle? Missä ja kuka on vaatinut että naisten ”velvollisuus” on yksipuolisesti tyydyttää mies menkkojen aikana? Siis jotenkin vähän tarkemmin kuin palstalla, miehet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottakaas nyt sitten desibeli mittarit käyttöön jotta saadaan selvyys se orgasmin laatu!! :D Voi pyhä sylvi!!! Onneksi me naiset tosiaan ollaan sellasia, attä kyetään saada montakin orgasmia. Siitäköhän tämä miesten viha kumpuaakin, orgasmikateudesta?!
Olen pahoillani, mutta tuota vihajuttua en nyt oikein ymmärtänyt, voitko tarkentaa?
No palstaa lukiessa ei voi välttyä ajatukselta, että mihet haveksivat ja vihaavat meitä naisia. Ikävää.
Esimerkki: kerran kirjoitin johonkin tääällä, että saiko vaimosikin, niin vastaus oli; mitä väliä. Tai, Tosimies käy vieraissa. ym ym loputonta pa..kaa. Todellakin.
No en ole lukenut koko palstaa ja jokaista kommenttia, ja muutenkin suodatan kaikkein läskipäisimmät provoiluyritykset automaattisesti pois silmistäni. Tätä ketjua lukiessani en kyllä nähnyt minkäänlaista naisvihaa tai menkkoihin liittyvää epäreiluutta ainakaan miehen kirjoittamana, joten siitä ihmetys.
No sitten tosiaan olet hyppinyt pahimpien juttujen yli..itselle ne jääneet mieleen, ja siksi ihmeissäni kirjoitankin. En ennen tiennyt tästä halveksunnasta, mutta palsta avasi silmäni. Ja siis olen nähnyt vettä virtaavan muuallakin kuin äitini kohdussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten tosiaan olet hyppinyt pahimpien juttujen yli..itselle ne jääneet mieleen, ja siksi ihmeissäni kirjoitankin. En ennen tiennyt tästä halveksunnasta, mutta palsta avasi silmäni. Ja siis olen nähnyt vettä virtaavan muuallakin kuin äitini kohdussa.
Ne pahimmat jutut ovat poikkeuksetta junttimaista provoilua, johon ei kannata langeta. Joko niitä ”kiltti”miehiä, joiden elämässä naisia on vain päiväunissa ja palstalla, tai sitten puhdasverisiä urpoja, joista vaan on kivaa kun joku triggeröityy öyhötyksestä. Ei ole sen arvoista, että kenenkään täysipäisen kannattaisi siihen aikaansa uhrata, saati ryhtyä jonkinlaiseen puolustustaisteluun. Sian kanssa painiessa likaantuu aina, mutta sika on se joka siitä tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne pahimmat jutut ovat poikkeuksetta junttimaista provoilua, johon ei kannata langeta. Joko niitä ”kiltti”miehiä, joiden elämässä naisia on vain päiväunissa ja palstalla, tai sitten puhdasverisiä urpoja, joista vaan on kivaa kun joku triggeröityy öyhötyksestä. Ei ole sen arvoista, että kenenkään täysipäisen kannattaisi siihen aikaansa uhrata, saati ryhtyä jonkinlaiseen puolustustaisteluun. Sian kanssa painiessa likaantuu aina, mutta sika on se joka siitä tykkää.
Voi olla. Mutta naiset eivät sorru (mielestäni...) vastaavaan ääliömäisyyteen. sillä omaa sukupuoltaan ei halua esittää huonossa valossa. Tai en usko ainakaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla. Mutta naiset eivät sorru (mielestäni...) vastaavaan ääliömäisyyteen. sillä omaa sukupuoltaan ei halua esittää huonossa valossa. Tai en usko ainakaan...
En mä ainakaan ajattele, että ihmiset koskaan edes voivat edustaa koko sukupuoltaan, ihan omaa itseään vaan, ei vaikka mielikin tekisi. Jos joku nainen puhuu pehmeitä, niin ei se mulle ole merkki että naiset yleisesti ovat samasta asiasta yhtä pehmeitä, otan jokaisen mielipiteet ominaan. Se auttaa suhteuttamaan ne oikeaan mittakaavaan.
Usein menkkojen tokana päivänä oli mulla pillu jotenkin turvoksissa, kipeä ja arka, niin etten yhdyntää halunnut. Muina päivinä kyllä pantiin, menkoista huolimatta. Ei ole veripelkoa kummallakaan. Enää ei ole menkkoja, kun on vaihdevuodet jo. (Olen 45, aikaisin alkoi)
Ei meillä ole pantu menkkojen aikaan koskaan, sillä puoliso ei halua. Ei ole mulle mikään ongelma olla sitä aikaa ilman, kun ei muutenkaan välttämättä edes joka viikko harrasteta seksiä. Joskus nuorena sain suu- ja käsihoidon joskus menkkojen aikaan, mutta nykyään seksiimme kuuluu molempien tyydytys. Hoitelen itseni jos panettaa liian kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin kysyä miksi niin monet naiset eivät halua harrastaa seksiä menkkojen aikaan, vaikka miestä ne eivät haittaa? Enkä ole koskaan vaatinut tyydytystä itelle jos toinen ei halua harrastaa seksiä millään muotoa.
Öö, siksi että on kipeä ja olo muutenkin epämukava?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin kysyä miksi niin monet naiset eivät halua harrastaa seksiä menkkojen aikaan, vaikka miestä ne eivät haittaa? Enkä ole koskaan vaatinut tyydytystä itelle jos toinen ei halua harrastaa seksiä millään muotoa.
Öö, siksi että on kipeä ja olo muutenkin epämukava?
Ja tulehdusriski silloin huomattavasti korkeampi. Niin, miksiköhän tosiaan naiset eivät halua kuukautisten aikaan...?
Mieheltä kommentti tuohon
Ei todellakaan naisen pidä menkkojen aikaan tyydytellä miestä jos ei itse saa mitään tai halua.
Moni nainen on halukkaimmillaan juuri menkkojen aikaan, mutta miehiä se veri, ja sen haju/tunne hieman kuvottaa luonnollisesti.
Alaspäin ei kande vilkaista jos yhdyntää ollut, vaan painella suoraan suihkuun..
Jos kumpaakin haluttaa, muttei yhdyntää halua, niin kyllä miehen täytyy sormin hoitaa nainen tyytyväiseksi, jos saa itse käsi/suuseksiä.
Ja ihan hyvää se miehellekin tekee, kun on sen muutaman påivän ns puutteessa. Halu kasvaa naista kohtaan enemmän vaan, ja spermavarastojen täyteen muodostuminen kestää muistaakseni noin 3 päivää ( siitä on jokin tutkimuskin )
Vai kuvottaa?? Ja samalla odottaa, että nainen nielee miehen nesteitä.. sais olla ilman vähän pidemmänkin aikaa oma mies jos puhuisi mulle noin.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas en ymmärrä tätä, että yksipuolinen hyötyminen on jotain verrattomasti jalomompaa kuin tasapuolisuus. Kukaan nainen ei yleensä edes suostu siihen, et olisi koko ajan vain saamapuolella, vaan vaatii kyllä saada itse palvella välillä, jos on jo kauan vain vastaanottanut. Ei taida miehet olla tässä yhtä jaloja kuin naiset.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä koko aloitus muuten edes lähti liikkeelle? Missä ja kuka on vaatinut että naisten ”velvollisuus” on yksipuolisesti tyydyttää mies menkkojen aikana? Siis jotenkin vähän tarkemmin kuin palstalla, miehet?
Kukaan ei nyt vielä keksinyt vastausta tähän, että kuka tällaista velvollisuutta naisille edes on vaatinut ja missä? Vai oliko kyseessä vain ”keskustelun” käynnistämiseksi tarvittu olkinukke...
Olkinukke vauvapalstalla? Ei kai nyt sentään... 😄
Siis kyllä joku mies kyseli jossain ketjussa, että mites miehet pärjää menkkojen aikana. Ja siishen joku ukko että joo eukko antaa suuhoitoa tai käteen vetoa. Ihan sillain vaan - siinä se totuus.