Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan nuoren (2Xv) naisen ainoastaan siksi,että haluan vielä joskus perheen

tarkkaa huomiointia
26.07.2020 |

Omia lapsia oman vaimon kanssa. Muuten minulle kävisikin suurinpiirtein ikäiseni 40+ nainen, mutta haluan perheen vasta myöhemmin tulevaisuudessa. Parisuhteen aloittaminen nyt vanhemman naisen kanssa olisi väärin meitä molempia kohtaan.

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisin kuin te mammat täällä sanotte, minulla on täysin realistiset tulevaisuudensuunnitelmat. En tavoittele niitä kaikkein kauneimpia naisia, jätetään ne jääkiekkoilijoille ja julkkiksille ihan suosiolla, Minulle kelpaa ihan tavallisen huomiotaherättämättömän nätti, hoikka nuori nainen, joka on hoitanut asiansa hyvin (löytyy joku koulutus, ei lapsia, ei kulutusluottoja eikä liikaa tatuointeja). Ja olen myös ollut hyvin rehellinen tässä asiassa, esimerkiksi treffeillä käydessäni olen melkein heti ilmoittanut naiselle olevan varasijalla, jos hän ei ole ollut toiveitteni mukainen.

ap

Onko sinulla siis jotain aiempaa kokemusta suuren ikäeron parisuhteesta, kun uskot kumppanin löytyvän ja selviävänne ikäeron tuomista haasteista?

Vierailija
82/87 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisin kuin te mammat täällä sanotte, minulla on täysin realistiset tulevaisuudensuunnitelmat. En tavoittele niitä kaikkein kauneimpia naisia, jätetään ne jääkiekkoilijoille ja julkkiksille ihan suosiolla, Minulle kelpaa ihan tavallisen huomiotaherättämättömän nätti, hoikka nuori nainen, joka on hoitanut asiansa hyvin (löytyy joku koulutus, ei lapsia, ei kulutusluottoja eikä liikaa tatuointeja). Ja olen myös ollut hyvin rehellinen tässä asiassa, esimerkiksi treffeillä käydessäni olen melkein heti ilmoittanut naiselle olevan varasijalla, jos hän ei ole ollut toiveitteni mukainen.

ap

Onko sinulla siis jotain aiempaa kokemusta suuren ikäeron parisuhteesta, kun uskot kumppanin löytyvän ja selviävänne ikäeron tuomista haasteista?

Joko provoilee tai deittailee kehitysmaissa. Ap, ihan vaan tiedoksi niillä kehitysmaan naisillakin voi olla tiedossa PAREMPIA kuin sinä. Nykyään hekin osaavat kilpailuttaa ja vertailla ehdokkaita ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ihan insinöörin puheelta. Tuttujeni joukossa on eräs sellainen 45v, lapseton itsekäs mieshenkilö, parisuhdeongelmia,johon nimimerkki ajatuksensa puolesta sopisi.

Lapset ja vaimo tarvitsee rahaa, joten on parempi vaan tapailla naisia ei vakiintua. Sorry.

Vierailija
84/87 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ihminen haluaa kaikenlaista. Harvemmin kuitenkaan saa. Olet ap likkeellä liian myöhään. Ja koska dissaat ikäisiäsi naisia (joihin sulla saattaisi vielä teoreettiset saumat olla) saattaa käydä niin, ettet saa edes sitä parisuhdetta.

Vierailija
85/87 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevin Costnerin muija on sitä 24 vuotta nuorempi.

Hänellä se on rahasta kiinni ja se teki kakaroita kuuskymppisenä.

Ihme touhua.

Vierailija
86/87 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämän realiteetteja: Aika harva 2x-vuotias nainen haluaa 4x-vuotiaan miehen. 

No eihän ap edes ole mies 😂😂😑 Olette niin hıțoñ țýhmıä.

Vierailija
87/87 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Tuosta oikeasti tulee helposti ns. kohtaanto-ongelma. Nimittäin ne n. 20 vuotta vanhemman miehen kanssa parisuhteen haluavat parikymppiset ovat monesti hieman rikkinäisestä kodista ja jos siitä poolista poistetaan ylipainoiset, kouluttamattomat tai huonosti koulutetut, tuhlarit (kulutusluottoja), lapsettomat, niin jäljelle jää muutama kiltti ja hiljainen yliopisto-opiskelija, jonka kanssa pitäisi sitten muiten matchata täydellisesti. Ja osa heistäkin sitten kuitenkin haluaisi sen perheen pian. Eli etsit lähes mahdotonta oikeasti. Kannattaa suosiolla suunnata Kaukoitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi