Haluan nuoren (2Xv) naisen ainoastaan siksi,että haluan vielä joskus perheen
Omia lapsia oman vaimon kanssa. Muuten minulle kävisikin suurinpiirtein ikäiseni 40+ nainen, mutta haluan perheen vasta myöhemmin tulevaisuudessa. Parisuhteen aloittaminen nyt vanhemman naisen kanssa olisi väärin meitä molempia kohtaan.
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuori ikä ei takaa hedelmällisyyttä.
Faktaa on kuitenkin että parikymppisenä hedelmällisyys on parempi kuin kolme- ja nelikymppisenä.
Ei minkäänlaista faktaa. On olemassa täysin hedelmättömiä parikymppisiä ja erittäinkin hedelmällisiä kolme-neljäkymppisiä. Osa on hedelmällisiä vielä viisikymppisenä. Hedelmällisyys on yksilöllistä, ei automaattista missään iässä.
Onko todennäköisyys tuttu käsite?
Hyvinkin tuttu. Sinun kannattaa tutustua sanan "takuu" merkitykseen. Se ei näköjään ole sinulle tuttu, kun sekoitat sen todennäköisyyteen.
Miksi uskot meidän olevan kiinnostuneita siitä, mitä sinä haluat? Onko sinulla huomionhakuinen persoonallisuus -oireyhtymä vai mikä selittää sen, että koet tarpeelliseksi kuvailla ventovieraille ihmisille toivettasi?
Olisiko sinusta mielenkiintoista, jos keskustelupalstalla jokainen muukin mies ja tietysti kaikki me naiset kertoisimme omana avauksenaan, millaisen naisen/miehen haluamme?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuori ikä ei takaa hedelmällisyyttä.
Faktaa on kuitenkin että parikymppisenä hedelmällisyys on parempi kuin kolme- ja nelikymppisenä.
Tietenkin, keskimäärin. Kaikki eivät tule raskaaksi nuorenakaan, että sikäli pelkkä ikä ei takaa mitään.
Onko tämä nyt se palstan toivomuskaivo?
Minä haluan tuon yhden tietyn naapurimiehen. Tule luokseni, nyt. Ja tuo kahvia tullessasi, on loppu.
Vierailija kirjoitti:
Säkällä voit vielä saadakin, mut luultavasti jäät perheettömäksi. Lastensa isiä etsivät 25-30-vuotiaat ovat yleensä kiinnostuneita oman ikäisistä. Jos perhe-elämä on sinulle tärkeää, niin paras mahdollisuus on etsiä n. 30-35-vuotias, jolla on yksi lapsi. Näitä on paremmin saatavilla, saattaa helposti tehdä sinulle vielä toisenkin, ja jos ei tee tai tärppää, on se yksi ainakin. Ydinperheonnea voit toki jäädä odottelemaan, mutta todennäköisyys siihen on jo nyt pieni, ja pienenee vuosi vuodelta.
Mikä yksi on ainakin? Ei se toisen lapsi ole oma
Miksi et onnistunut perustamaan perhettä ja saamaan lapsia silloin, kun olit nuori?
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä nyt se palstan toivomuskaivo?
Minä haluan tuon yhden tietyn naapurimiehen. Tule luokseni, nyt. Ja tuo kahvia tullessasi, on loppu.
Jos on, mä haluaisin sen työpaikan, jonka haastattelussa olin pe. Ja parfyymisampleni pian perille.
Joskus tulevaisuudessa? Joo, olisikin kivaa hoitaa jotain kouluikäisiä lapsia 60v äijänkäppyrän kanssa :)
N26
Vierailija kirjoitti:
Sinun ei kannata tehdä lapsia vanhana. Mieti nyt lastasi, kupsahdat kun lapsesi on parikymppinen, sellainen ei ole oikein lasta kohtaan.
Oma isäni kuoli kun olin 20v, vaikka ei edes ollut vielä vanha. Surullista, mutta en silti olisi mieluummin olematta. Vanhemman kuolemastakin kyllä selviää kun ei ole muuta hyvää vaihtoehtoa, kun jatkaa elämää.
Nelikymppiset ovat tuhkamunia. Jos sattuu itämään, tulee down tai autisti. Toivokaamme että se räväkkä 2x mimmi lykkää kersan sinulle kokonaan.
Mutta toiveuntahan sinä näey, setä. Ei sun ikäinen enää edes pysty, kts. Lause 1.
Jee, olen ihan liekeissä ja onnesta mykkyrällä, että Ap toivoo mun ikäisestä tytöstä itselleen synnytyskonetta. Noooooooooooooot.
Olen 23-vuotias nainen, ja jos haluaisin perheen niin valitsisin parikymppisen miehen. Nelikymppisen valitseminen olisi aivan liian riskialtista, koska sen ikäisillä spermanlaatu on heikompi eikä mies välttämättä enää ikänsä takia pystyisi olemaan isä lapselle samalla tavalla kuin parikymppinen.
Kaksikymppisistä naisista kilpailevat 18-19v pojat sekä kaksikymppiset ja kolmikymppiset miehet.
Sinä, nelikymppinen, et ole siinä kilpailussa kovinkaan vahvoilla. Kannattaa muistaa että pelkästään niitä kaksikymppisiä miehiä on jo enemmän kuin samanikäisiä naisia, joten ihme on jos nelikymppinen onnistuu jonkun saamaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen 23-vuotias nainen, ja jos haluaisin perheen niin valitsisin parikymppisen miehen. Nelikymppisen valitseminen olisi aivan liian riskialtista, koska sen ikäisillä spermanlaatu on heikompi eikä mies välttämättä enää ikänsä takia pystyisi olemaan isä lapselle samalla tavalla kuin parikymppinen.
Varakas vanhempi mies pystyisi olemaan lasten elämässä läsnä ihan eri tavalla kuin 20-kymppinen joka joutuu käymään töissä. Nuo spermanlaatupuheet ovat ihan huuhaata. Ainoastaan naisilla on tilastollisesti merkittävä parempaa ennen päiväys lisääntymishommissa. Mies saa terveitä lapsia oli sitten 20v tai 70v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säkällä voit vielä saadakin, mut luultavasti jäät perheettömäksi. Lastensa isiä etsivät 25-30-vuotiaat ovat yleensä kiinnostuneita oman ikäisistä. Jos perhe-elämä on sinulle tärkeää, niin paras mahdollisuus on etsiä n. 30-35-vuotias, jolla on yksi lapsi. Näitä on paremmin saatavilla, saattaa helposti tehdä sinulle vielä toisenkin, ja jos ei tee tai tärppää, on se yksi ainakin. Ydinperheonnea voit toki jäädä odottelemaan, mutta todennäköisyys siihen on jo nyt pieni, ja pienenee vuosi vuodelta.
Mikä yksi on ainakin? Ei se toisen lapsi ole oma
Koska jos nauttii lapsiperhearjesta ja lasten seurasta, niin toisen lapsenkin kanssa voi näitä kokea. Jos ei, niin ei kannata hankkia niitä omiakaan.
Niin, haluan siksi selvästi nuoremman naisen koska en halua niitä lapsia VIELÄkään. Joskus yli kymmenen vuoden kuluttua sen yritys olisi vasta ajankohtaista. Ja jos kävisi niin että kiintyisin tähän naiseen joka ei voisi saada enää lapsia, olisi aika kamalaa joutua tekemään ero sellaisen kanssa ja vaihtamaan nuorempaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Niin, haluan siksi selvästi nuoremman naisen koska en halua niitä lapsia VIELÄkään. Joskus yli kymmenen vuoden kuluttua sen yritys olisi vasta ajankohtaista. Ja jos kävisi niin että kiintyisin tähän naiseen joka ei voisi saada enää lapsia, olisi aika kamalaa joutua tekemään ero sellaisen kanssa ja vaihtamaan nuorempaan.
ap
Ap kulta. Jos ne lapsentekoikäiset naiset eivät halua sinua nyt, ei tilanne ole 10 v päästä yhtään parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varakas vanhempi mies pystyisi olemaan lasten elämässä läsnä ihan eri tavalla kuin 20-kymppinen joka joutuu käymään töissä. Nuo spermanlaatupuheet ovat ihan huuhaata. Ainoastaan naisilla on tilastollisesti merkittävä parempaa ennen päiväys lisääntymishommissa. Mies saa terveitä lapsia oli sitten 20v tai 70v
Sulla on vanhaa tietoa. Nykyään tiedetään että myös miehen ikä vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
ap
Eli pistäisit sen nuorenkin naisen odottamaan, että olet entistä vanhempi papparainen. Jotenkin arvasin.
Turhaa syyllistämistä tämäkin. Niin paljon erilaisia perheitä ja erilaisia lähtökohtia ja ihmiset silti kasvat tasapainoisiksi. Elämä on aina epävarmaa teki asiat kuinka täydellisesti tahansa.