Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan nuoren (2Xv) naisen ainoastaan siksi,että haluan vielä joskus perheen

tarkkaa huomiointia
26.07.2020 |

Omia lapsia oman vaimon kanssa. Muuten minulle kävisikin suurinpiirtein ikäiseni 40+ nainen, mutta haluan perheen vasta myöhemmin tulevaisuudessa. Parisuhteen aloittaminen nyt vanhemman naisen kanssa olisi väärin meitä molempia kohtaan.

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan täysjärkinen nuori nainen ei ota 40+ ukkelia kun haluaa perustaa perheen.

Vierailija
42/87 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset voivat tulla raskaaksi vielä nelikymppisenäkin. 

Kannattaa katsoa sellaista jolla on reidet ja pylly pysynyt "pulleina" -> se kertoo että estrogeeniä on vielä. Myös ihon pehmeys ja silmien kirkkaus lupaa hyvää hedelmällisyydelle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen hedelmällisyys laskee myös iän myötä. Toki myöhempään kuin naisilla, mutta sulla alkaa olla jo kiire. Olettaen että saisit edea lapsia haluavan alle 30-vuotiaan naisen, mikä on todella epätodennäköistä.

Vierailija
44/87 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, haluan siksi selvästi nuoremman naisen koska en halua niitä lapsia VIELÄkään. Joskus yli kymmenen vuoden kuluttua sen yritys olisi vasta ajankohtaista. Ja jos kävisi niin että kiintyisin tähän naiseen joka ei voisi saada enää lapsia, olisi aika kamalaa joutua tekemään ero sellaisen kanssa ja vaihtamaan nuorempaan.

ap

Kuinka tärkeää sinulle on ylipäätään saada lapsia? Jos tärkeää, niin älä nyt ihmeessä hassaa enää aikaa, kun olet nyt jo pahasti myöhässä. Jos ei kovin tärkeää, niin voit tehdä miten haluat.

Vierailija
45/87 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ap-mies on realistinen ja etsii itselleen vaimon kaukoidästä, niin ap:n toive on toteutettavissa. Jos ap haluaa suomalaisen puolison, juna meni jo.

Tämä. Suomesta on vaikea löytää nuoria naisia joita kiinnostaa miehessä vain kertynyt omaisuus. Nekin jotka sellaisia ovat keskittyvät lähinnä julkkisten jahtaamiseen.

Meillä on maaseudut täynnä miehiä joilla on rahaa, metsää, hyvä perintö tulossa ja hekään eivät saa naista.

Ei meitä suomalaisia naisia kiinnosta miehessä raha koska me käydään itse töissä, eikä työttömänäkään joudu myymään pyrstöään kaduilla.

Hanki nuori vaimo jostain kehitysmaasta, niitä kiinnostaa setämiehen rahat.

Vierailija
46/87 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä hyvän näköinen. Eli ei se siitä ole kiinni...

ap

Vierailija
47/87 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

In your dreams.

Vierailija
48/87 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ap:lla ei ole nytkään nuorempaa naista, mutta 10 vuoden päästä ehkä haluaisi lapsen nuoren naisen kanssa? Ap olisi 7-kymppinen, kun esikoinen aikuistuu.

Vierailija
49/87 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ap-mies on realistinen ja etsii itselleen vaimon kaukoidästä, niin ap:n toive on toteutettavissa. Jos ap haluaa suomalaisen puolison, juna meni jo.

Tämä. Suomesta on vaikea löytää nuoria naisia joita kiinnostaa miehessä vain kertynyt omaisuus. Nekin jotka sellaisia ovat keskittyvät lähinnä julkkisten jahtaamiseen.

Meillä on maaseudut täynnä miehiä joilla on rahaa, metsää, hyvä perintö tulossa ja hekään eivät saa naista.

Ei meitä suomalaisia naisia kiinnosta miehessä raha koska me käydään itse töissä, eikä työttömänäkään joudu myymään pyrstöään kaduilla.

Hanki nuori vaimo jostain kehitysmaasta, niitä kiinnostaa setämiehen rahat.

Eiköhän kyse ole siitä, ettei kukaan tiedä noista miehistä. Jos jurnuttaa traktorilla yksin 24/7 ei ole sen todennäköisempää löytää naista kuin CS:ää hakkaamallakaan mitä nuorempi polvi tekee. 

Miehen pitää olla leuhka ja röyhkeä jos naisen mielii saada - erityisesti jos yrittää sitä rahalla. Silloin pitää näyttää, että rahaa on. Ja haluja käyttää sitä. Osta uudehko Ferrari niin maajussillakin on naista tyrkyllä kun Helsingissä ilta-aikaan vähän kruisailet. 

Vierailija
50/87 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Olet 40+. Voit toko olla ikäiseksesi hyvännäköinen, mutta perhetouhuihin olet auttamatta vanha.

Vierailija
51/87 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Voi olla vaikka miten charmantti hopeakettu, muta ei 2x-ikäisiä naisia kiinnosta itseään 20-35v vanhempi mies. Sinullahan oli suunnitelmissa mystisesti saada lapsi joskus yli 55-vuotiiana.

Miesten tutkittu ihanne iästä riippumatta on 22v neiti, mutta tutkimusten mukaan nainen duosiinitsensä ikäisiä tai hieman vanhempia miehiä.

Vierailija
52/87 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas päinvastainen ongelma, ja olen ikätoverisi. Lapset tehty. En halua uusperhettä. Kaksikymppiset miehet lähestyy ja deittailee mua, mutta sitten he haluavat pian jo lasta kanssani! Mitähän ihmettä? N42

Vierailija
53/87 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista selittelyä tuollainen, että halutaan parikymppinen lastensaannin takia, mutta sitten ei kuitenkaan haluta lapsia heti, vaan vasta ukki-iässä.

Totuus tässä on se, että ei oikeasti edes halua raskasta lapsipehe-elämää ollenkaan, vaan nautiskella elämästä ja nuorikosta mahdollisimman pitkään. Ja sitten vasta kun itse ollaan jo toinen jalka haudassa ja vaimokin rupsahtanut, lapset saa tulla. Vaimohan ne hoitaa, samalla kun on omaishoitaja miehelleen. Pelkkää vapaamatkustamista ja hedonismia läpi elämän.

Vierailija
54/87 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh. Täytyy nyt kysyä onko se oikeasti teiltä keneltäkään pois, jos päätän ottaa nuoren vaimon? Ihmiset nyt vaan tekee erilaisia valintoja mielensä mukaan, oli sitten kysymys kahvilaaduista, autoista tai parisuhteista.

ap

Vierailija
55/87 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alle prosentti yli 45-vuotiaista miehistä sai esikoisensa vuonna 2018 (väestöbarometri). Siinä sinulle realismia.

45-50 vuotiaita miehiä on 500000, eli 5000 saa esikoisen. Eli ihan mahdollista.

Vierailija
56/87 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 23-vuotias nainen, ja jos haluaisin perheen niin valitsisin parikymppisen miehen. Nelikymppisen valitseminen olisi aivan liian riskialtista, koska sen ikäisillä spermanlaatu on heikompi eikä mies välttämättä enää ikänsä takia pystyisi olemaan isä lapselle samalla tavalla kuin parikymppinen.

Varakas vanhempi mies pystyisi olemaan lasten elämässä läsnä ihan eri tavalla kuin 20-kymppinen joka joutuu käymään töissä. Nuo spermanlaatupuheet ovat ihan huuhaata. Ainoastaan naisilla on tilastollisesti merkittävä parempaa ennen päiväys lisääntymishommissa. Mies saa terveitä lapsia oli sitten 20v tai 70v

Uskottele vain itsellesi näin, mutta jos tutustuisit tutkittuun faktaan, niin voisit yllättyä. Ikä vaikuttaa paljon myös miehen hedelmällisyyteen ja siittäjän ikä tuo terveysriskejä siinä missä äidinkin. Huvittavaa, kun tuota "mies voi siittää lapsia vaikka 100-v."-harhaluuloa toistellaan.

Vierailija
57/87 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh. Täytyy nyt kysyä onko se oikeasti teiltä keneltäkään pois, jos päätän ottaa nuoren vaimon? Ihmiset nyt vaan tekee erilaisia valintoja mielensä mukaan, oli sitten kysymys kahvilaaduista, autoista tai parisuhteista.

ap

Varaudu kuitenkin siihen, että Juhlamokka voi olla loppu ja joudut tyytymään Pirkka-kahviin.

Vierailija
58/87 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei meitä haittaa yhtään, teet niin tai näin. Me vaan kerrotaan, millä todennäköisyydellä mitkäkin valinnat johtaa minkälaisiin tuloksiin :D Kerro nyt, haluatko niitä lapsia kovasti vai et? Jos et välttämättä halua, mitään ongelmaa ei ole.

Vierailija
59/87 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset voivat tulla raskaaksi vielä nelikymppisenäkin. 

Kannattaa katsoa sellaista jolla on reidet ja pylly pysynyt "pulleina" -> se kertoo että estrogeeniä on vielä. Myös ihon pehmeys ja silmien kirkkaus lupaa hyvää hedelmällisyydelle. 

Hyvä neuvo, jos perustuisi johonkin faktaan. Ulkonäöstä ei voi päätellä hedelmällisyyttä eikä hormonitasoja. Ihoa ja kroppaa voi parannella nykyään siinä määrin. Eikä kaikilla ole nuorenakaan pyöreitä muotoja ja silti hedelmällisyys on normaali.

Vierailija
60/87 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, en millään pystynyt hillitsemään itseäni kirjoittamasta tätä provoa. Olen oikeasti 32 v. neitsyt ja ainoa naiskontakti on äitini, joka hakee keskiviikkoisin pyykkini pestäväksi.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi