Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan nuoren (2Xv) naisen ainoastaan siksi,että haluan vielä joskus perheen

tarkkaa huomiointia
26.07.2020 |

Omia lapsia oman vaimon kanssa. Muuten minulle kävisikin suurinpiirtein ikäiseni 40+ nainen, mutta haluan perheen vasta myöhemmin tulevaisuudessa. Parisuhteen aloittaminen nyt vanhemman naisen kanssa olisi väärin meitä molempia kohtaan.

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juna meni jo.

Vierailija
2/87 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle prosentti yli 45-vuotiaista miehistä sai esikoisensa vuonna 2018 (väestöbarometri). Siinä sinulle realismia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sulla on oikeus laittaa kriteerejä millaisen tyttöystävän haluat, ei sun tarvii sitä täällä palstalla perustella. Sitten vaan tutustumaan nuoriin naisiin ja toivotaan että onnistut.

Vierailija
4/87 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säkällä voit vielä saadakin, mut luultavasti jäät perheettömäksi. Lastensa isiä etsivät 25-30-vuotiaat ovat yleensä kiinnostuneita oman ikäisistä. Jos perhe-elämä on sinulle tärkeää, niin paras mahdollisuus on etsiä n. 30-35-vuotias, jolla on yksi lapsi. Näitä on paremmin saatavilla, saattaa helposti tehdä sinulle vielä toisenkin, ja jos ei tee tai tärppää, on se yksi ainakin. Ydinperheonnea voit toki jäädä odottelemaan, mutta todennäköisyys siihen on jo nyt pieni, ja pienenee vuosi vuodelta.

Vierailija
5/87 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap-mies on realistinen ja etsii itselleen vaimon kaukoidästä, niin ap:n toive on toteutettavissa. Jos ap haluaa suomalaisen puolison, juna meni jo.

Vierailija
6/87 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori ikä ei takaa hedelmällisyyttä. 

Vierailija
7/87 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän realiteetteja: Aika harva 2x-vuotias nainen haluaa 4x-vuotiaan miehen. 

Vierailija
8/87 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin uuden fillarin.

Vierailija
9/87 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ap-mies on realistinen ja etsii itselleen vaimon kaukoidästä, niin ap:n toive on toteutettavissa. Jos ap haluaa suomalaisen puolison, juna meni jo.

Jos ap on korkeasti koulutettu ja hyvin tienaava niin ihan hyvät mahdollisuudet saada 20+ tyttöystävän. Köyhä ei todennäköisesti onnistu.

Vierailija
10/87 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan nuoren 24 v naisen thaimaasta jolla on jo pari pikku mukulaa tehtynä. 

t. Mies 46v.

Vierailija
11/87 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ei kannata tehdä lapsia vanhana. Mieti nyt lastasi, kupsahdat kun lapsesi on parikymppinen, sellainen ei ole oikein lasta kohtaan.

Vierailija
12/87 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 29. Kelpaako?

Vierailija
13/87 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Faktaa on kuitenkin että parikymppisenä hedelmällisyys on parempi kuin kolme- ja nelikymppisenä.

Vierailija
14/87 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n kannattaa muistaa myös itä-Euroopan suunta. Yksi tuttava löysi nuoren vaimonsa Ukrainasta.

Vierailija
15/87 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks näin paljon negaajia? Onko väärin että 40v haluaa alle 30v naisen perheen takia? Ja tuskin se niin tarkkaa on.. jos sopiva osuu kohdalle ja on 32v homma toimii varmaan silloinkin.

Jos 40v nainen hakisi alle 30v miestä, tuskin tulisi negaa, voi teitä mammoja..

Missä on tämä tilasto yli 45v ja esikoislapsista?

Vierailija
16/87 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Faktaa on kuitenkin että parikymppisenä hedelmällisyys on parempi kuin kolme- ja nelikymppisenä.

Ei minkäänlaista faktaa. On olemassa täysin hedelmättömiä parikymppisiä ja erittäinkin hedelmällisiä kolme-neljäkymppisiä. Osa on hedelmällisiä vielä viisikymppisenä. Hedelmällisyys on yksilöllistä, ei automaattista missään iässä. 

Vierailija
17/87 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko tosissasi, että et ole ikinä kuullut parikymppisestä, joka ei voi saada lapsia? Jos meinaat, olet kyllä aika pussissa kasvanut. 

Vierailija
18/87 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minkäänlaista faktaa. On olemassa täysin hedelmättömiä parikymppisiä ja erittäinkin hedelmällisiä kolme-neljäkymppisiä. Osa on hedelmällisiä vielä viisikymppisenä. Hedelmällisyys on yksilöllistä, ei automaattista missään iässä. 

Onko todennäköisyys tuttu käsite?

Vierailija
19/87 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm, no minä olin 29v kun aloin seurustella mieheni kanssa, joka oli 39v tuolloin. Joten minun kuuluisi kai "puolustella" ikäeropareja, mutta tosiasiassa oon sitä mieltä, että perheen perustamisen kannalta tämä 10v ikäero on ihan maksimi.

Mekin aloimme piakkoin haaveilla perheestä, synnytin esikoisemme kun olin juuri täyttänyt 31v. Seuraava lapsi tuli tuosta 1,5 vuoden päästä, ja kuopuksemme sain kun olin 36v. Mies oli siis jo 46v, kun kuopus syntyi.

Ap, jos olet urheilullinen, omaat terveet elämäntavat ja satut vaan löytämåän nuoremman naisen, ja rakastutte, tuo suunnitelma voikin onnistua. Mutta jos olet itse 45+, tuskinpa mitään 20-25v mimmiä löydät lastesi äidiksi. Realistisempi vaihtoehto joku vähän alle/vähän päälle kolmekymppinen.

Aika harva parikymppinen nimittäin hakee elämänkumppania isolla ikäerolla, kyllä se puoliso useimmiten on max 5 vuotta vanhempi.

Tämä on realiteetti. Itse olen poikkeus, ja täytyy myöntää etten "ensinäkemältä" tiennyt mieheni olevan minua 10v vanhempi. Rakastuin kuitenkin häneen, eikä ikä enää ollut este. Mutta jos hän olisi ollut vaikka 49v eikä 39v, pakko myöntää että tuskinpa olisin perhettä uskaltanut perustaa.....

N40

Vierailija
20/87 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme