Synnyin v-76 ja JÄÄTÄVÄT kuopat yhä rokotuksista!
Onko muilla reisissä nuo kuopat yhä jäljellä? MIKSI ja MITEN ne rokotukset laitettiin, kun jäi tuollaiset arvet ja kuopat? Itseäni eivät ole häirinneet, nyt vasta olen alkanut ihmetellä...
Kommentit (203)
Vierailija kirjoitti:
Multakin löytyy monttu reidestä, tai oikeastaan näyttää kuin siinä olisi kaksi ihan vierekkäin muodostaen yhden ison. Oon syntynyt -96 että ei vissiin vielä silloinkaan osattu.
Veläkö 96- calmetoitiin?
Synt -76 ja oikeassa reidessä kolme arpea siistissä pystyrivissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Multakin löytyy monttu reidestä, tai oikeastaan näyttää kuin siinä olisi kaksi ihan vierekkäin muodostaen yhden ison. Oon syntynyt -96 että ei vissiin vielä silloinkaan osattu.
Veläkö 96- calmetoitiin?
2006 asti.
Vierailija kirjoitti:
Synt -76 ja oikeassa reidessä kolme arpea siistissä pystyrivissä.
Kaksi ilmeisesti vauvana annettua ja se yksi uusintarokotus,mutta miksi oikeaan reiteen?
r
Itsellä yksi reidessä ja yksi käsivarressa komeilemassa.Joillakin näkyy niitä olevan useampiakin.Olisi tosiaan kiva tietää, miten ja milloin niitä on annettu?
Minulla alkanut kuopat näkymään vasta nyt nelikymppisenä.
Mut muistan, että omalla äidilläni oli samassa kohtaa (reidessä/lonkassa).
Minulla näkyneet selvästi koko ajan-Viimeisimmän (sen toisen) sain reiteeni-60 luvun alussa,montut ovat isoja.
Vierailija kirjoitti:
Minulla alkanut kuopat näkymään vasta nyt nelikymppisenä.
Mut muistan, että omalla äidilläni oli samassa kohtaa (reidessä/lonkassa).
Kaksi kuoppamaista arpea vasemmassa reidessä.
Ei mulla vaan ole. Mut on rokotettu 60-luvulla. Ihan sileet persposket ja reidet on. Isorokkorokotusjälki sen sijaan on käsivarressa. Se arpi ei ole edes haalistunut yhtään 40 vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla vaan ole. Mut on rokotettu 60-luvulla. Ihan sileet persposket ja reidet on. Isorokkorokotusjälki sen sijaan on käsivarressa. Se arpi ei ole edes haalistunut yhtään 40 vuodessa.
Ei ole mullakaan reisissä mitään jälkiä,vasemmassa käsivarressa kolme pientä isorokkoarpea siistissä kolmiossa.Rokotettu -50 luvun lopulla.
Jaa, siitäkö se kuoppa mun reidessä johtuu? Oonki ihmetelly, että mistä se on tullu. :D Kiitos tästä tiedosta! t. Ilmeisesti vähän höppänä
Vm. 76 myös. Ei mitään kuoppia tms. löydy :)
Vierailija kirjoitti:
Vm. 76 myös. Ei mitään kuoppia tms. löydy :)
Minulla on vasemmassa reidessä kaksi tosi isoa arpea.Monelle nuoremmalle on saanut selittää niiden olemassaolosta.
Vierailija kirjoitti:
Siis miltä toi rokotusjälki näyttää? Samalta kuin todella paha selluliittikuoppa? Ja saako niitä mitenkään pois? Itselläni on nimittäin toisessa pakarassa kamala kraateri, jonka huomasin jo joskus 12-vuotiaana ja joka ei lähde millään pois, vaikka muuten ei sellua juurikaan ole. Oisko sitten "muisto" rokotuksesta, koska nimenomaan kankkuun muistan ainakin ala-asteen lopussa saaneeni pakkopiikin. On aina vituttanut suunnattomasti sen olemassaolo, ja vielä enemmän suututtaa jos tosiaan valtio on tahallaan pilannut ulkonäköni!!!!
Vau. Ei mitään väliä jonkun kuolemanvaarallisen taudin ehkäisyllä, mutta se että sun reidessä on pieni jälki johon et osaa suhtautua terveesti...
Upea asenne. Toivottavasti saat kurkkumädän ja jätät kauniin ruumiin jälkeesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miltä toi rokotusjälki näyttää? Samalta kuin todella paha selluliittikuoppa? Ja saako niitä mitenkään pois? Itselläni on nimittäin toisessa pakarassa kamala kraateri, jonka huomasin jo joskus 12-vuotiaana ja joka ei lähde millään pois, vaikka muuten ei sellua juurikaan ole. Oisko sitten "muisto" rokotuksesta, koska nimenomaan kankkuun muistan ainakin ala-asteen lopussa saaneeni pakkopiikin. On aina vituttanut suunnattomasti sen olemassaolo, ja vielä enemmän suututtaa jos tosiaan valtio on tahallaan pilannut ulkonäköni!!!!
Vau. Ei mitään väliä jonkun kuolemanvaarallisen taudin ehkäisyllä, mutta se että sun reidessä on pieni jälki johon et osaa suhtautua terveesti...
Upea asenne. Toivottavasti saat kurkkumädän ja jätät kauniin ruumiin jälkeesi.
Eipä ne jäljet varmaankaan ketään oikeasti ole haitanneet.Ovatpa oman aikakautensa "tatuointeja"ja joskus voivat olla ihan nättejäkin.Kyllähän se terveys on tärkeintä.
Mulla ei ole mitään jälkiä, ja olen vm. -72. Tosin olen Ruotsissa saanut rokotukseni.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä yksi reidessä ja yksi käsivarressa komeilemassa.Joillakin näkyy niitä olevan useampiakin.Olisi tosiaan kiva tietää, miten ja milloin niitä on annettu?
Vauvana ja koulussa piikitettyjä rokotusmuistoja.
Jotain on mennyt pahasti vikaan rokotuksissasi. Kyllähän ne jäljet tyypillisesti ihan näkyviä on, mutta ei niiden pitäisi tuon ajan jälkeen mitään jäätäviä olla. Tunnetko vastaavaa jäätämistä muualla kehossasi?