Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnyin v-76 ja JÄÄTÄVÄT kuopat yhä rokotuksista!

Vierailija
21.06.2013 |

Onko muilla reisissä nuo kuopat yhä jäljellä? MIKSI ja MITEN ne rokotukset laitettiin, kun jäi tuollaiset arvet ja kuopat? Itseäni eivät ole häirinneet, nyt vasta olen alkanut ihmetellä...

Kommentit (203)

Vierailija
201/203 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla näkyy kaksi kuoppaa vasemmassa yläreidessä. Piti oikein tarkistaa, kun en yleensä sinne katsele.

Nuorena muistan niitä ihmetelleeni ja äiti sanoi silloin, että ovat rokotusarpia.

Muistan kun teininä ärsytti niiden näkyminen uimapuvussa. Nykyään ei juuri haittaa, kun niin monella ikäiselläni on kuitenkin samat arvet. Olen vm-77.

Ohis mutta, minulla on myös pieni arpi jäänyt aikuisiällä saamastani jäykkäkouristusrokotteesta. Tulin siitä erittäin kipeäksi ja minulla oli kuumettakin monta päivää. En pystynyt kävelemään kun kankkuun sattui. En tarkalleen muista enää miksi, mutta jouduin jostain syystä ottamaan sen kankkuun vaikka nykyään tietääkseni aikuisille yleensä laittavat käsivarteen. Tai siis tuo oli 99. En ole muistaakseni ottanut jäykkäkouristusrokotetta sen jälkeen. Ehkä täytyy mennä ottamaan. Sehän on vain kymmenen vuotta voimassa. Kurkkumätää on kuitenkin jonkun verran olemassa ja jäykkäkouristuksen saattaa myös saada huonolla tuurilla. Esim. rannalla on usein kaikenlaista, mihin voi astua.

Muistakaa muutkin ottaa myös aikuisiän rokotteet. Monet unohtavat tuon jäykkäkouristusrokotuksen.

Onhan sinullekin kerrottu että jäykkäkouristus tulee bakteerista, eikä bakteeria vastaan voi rokottaa?

Vierailija
202/203 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläni (-48) on isot kuopat reidessä.

Meillä lapsilla ei (itse olen -76).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/203 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako noita jälkiä plastiikkakirurgisesti mitenkään poistettua?

Tämä! Entä miten toi napanuora-arpi joka mulla on keskellä vatsaa. Rumentava karsea monttu minun kehossani. 🤢 🤮

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän