Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Tinderistä ei löydy normaaleja ja fiksuja miehiä? Mies vastaa

selittäjämies
25.07.2020 |

Eli palstalla on kaksi vakiaihetta, joista tulee uusia postauksia joka päivä:

Miksi Tinder-mies jätti/ghostasi/katosi, onkohan pelimies?
Miksi Tinder-mies paljastui ties miksi kummallisuudeksi?

Tähän on aika yksinkertaiset syyt. Jos mies haluaa pärjätä Tinderissä, on yksinkertaisesti oltava melko komea. Tinderin omien tilastojen mukaan 11,5% miehistä pärjää hyvin, loput ei ollenkaan. Naiset siis valkkaavat ulkonäöllisesti itseään tasokkaampia miehiä. Mahdollisesti koska miehet tykkävät kaikista, mahdollisesti koska naiset aliarvioivat miesten ulkonäön kuvien perusteella.

No mietitäänpä aluksi komeita miehiä.

A) Jos ajatellaan että mies on komea, sosiaalisesti taitava ja kunnollinen, miksi tällainen mies hakisi parisuhdetta Tinderistä? Osaako kukaan keksiä ainuttakaan syytä miksi etsiä hakuammunnalla netistä ja menettää sosiaalisten taitojen etu?

Tällainen mies harvemmin pyörii Tinderissä, koska parisuhdetta on huomattavasti järkevämpää etsiä livenä.
= Tinder ei kannata
B) Jos mies on komea pelimies, Tinder on kuin karkkikauppa. Naisia on paljon, eikä tarvitse menettää mainettaan pokaamalla uutta kissaa joka viikonloppu muiden nähden livenä. Täydellistä.
= Tinder kannattaa
C) Jos mies on komea mutta outo ja epäsosiaalinen, ulkonäköön perustuvat appi on hyvä vaihtoehto.
= Tinder kannattaa
D) Jos mies ei ole komea mutta on sosiaalisesti taitava ja kunnollinen, on Tinder huonoin vaihtoehto. Tunnen itse lukuisia tällaisia miehiä, ulkonäöltään tavallisia (tai jopa melko komeita mutta ei top 11,5%). Kokeilivat Tinderiä, ei matcheja, etsivät kumppanin livenä.
= Tinder ei kannata
C) Jos mies ei ole komea, sosiaalisesti taitava tai kunnollinen - on Tinder ajan haaskausta, mutta hävittävääkään ei ole.
= ihan sama onko Tinderissä

Mitä voimme tästä päätellä? Tinder kannattaa miehelle vain jos olet komea ja
a) etsimässä vain seksiä
tai
b) ulkonäkö on ainoa avusi

Siksi Tinderissä on yliedustus pelimiehistä, kummallisuuksista, pervertikoista, ym. Ulkonäöllisesti Tinderin miestarjonta on naisten mukaan parempaa kuin nettitreffisaiteilla, mikä johtuu sekä komeiden miesten yliedustuksesta että algoritmista. Naiset tuntuvat kuvittelevan että nettitreffisaiteilla on rumia ja Tinderissä taviksia, oikeasti ne nettitreffisaittien miehet ovat edustus keskivertomiehistä joita näet siellä Prismassa.

Ei siis ole olemassa karkkikauppaa josta saisi komean ja kunnollisen miehen, jollei sellaiseen riitä rahkeet livenä tavattunakaan.

Toivottavasti selvensi asiaa, hyvää viikonloppua!

Kommentit (103)

Vierailija
1/103 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä analyysi, vaikkei siitä ehkä tällaista esseetä olisi tarvinnutkaan.

Mutta mikään ei muutu vaikka nainen tämän lukisi. Silti hän toteuttaa avointa hypergamiaansa ja etsii sitä Jason Momoaa.

En usko että monikaan etsii.

Mitä henk koht naisia tunnen niin ovat etsineet ihan tavallista miestä.

Jostain syystä vain naiset eivät näe että "tavallinen" mies Tinderissä on oikeasti komea, vaikkei ihan mallikalenteriin pääsisikään.

Monella on ollut melko vaatimattomat odotukset, mutta sitten tykkäyssade komistuksilta on sekoittanut pään. On tultu vakuuttuneiksi että oho kylläpäs vähän pyöreällä eronneella perheenäidillä riittääkin vientiä! Lopulta on toki tajuttu että pelkkää helppoa seksiähän ne komet miehet hakevat.

Vierailija
2/103 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on kaiken lisäksi puhdas panosovellus, mutta silti naiset elättelevät harhojaan sen aviomiehen löytämisestä pinnallisesta nussimisapista. Kun joku on kuulemma jossain joskus päätynyt ihan kihloihinkin Tinderin kautta! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/103 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoitan.

Tosiaankin tuntemani kategorian A) miehet eivät Tinderissä pyöri. Yksikään ei ole tavannut elämänkumppaniaan Tinderin kautta, vaan työelämän/harrastusten/juhlien tms kautta. Käytännössä voi sanoa ettei noita miehiä Tinderissä ole, ainakaan 35+ ikäluokassa. Tinderistä haetaan seikkailuja, niiden miesten toimesta jotka sellaisista pitävät.

Itse olen ollut kategoriaa D ja E (ap:lla oli tuossa kirjoitusvirhe?), siis naisten silmissä. Enkä ole ollut Tinderissä. Nykyisin se olisi turhaa, ennen masentuneena se olisi vain ollut itsensä lyömistä maahan entistä pahemmin. Ei kiitos.

Aika harva tuntuu pariutuvan Tinderin kautta, suhteessa siihen kuinka monet treffit sovitaan Tinderin kautta.

Vierailija
4/103 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää, että naisia ei tämä varsin järkevä ja analyyttinen aloitus kiinnosta. Muuten kyllä raivotaan tindermiehistä palstalla aamusta iltaan 

Vierailija
5/103 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle on ilman tällaisia julistuksiakin tiedossa, etteivät rahkeeni riitä hyviin miehiin. Onneksi ketään ei edelleenkään ole pakko ottaa vaan yksinkin on oikeus olla.

Vierailija
6/103 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulle on ilman tällaisia julistuksiakin tiedossa, etteivät rahkeeni riitä hyviin miehiin. Onneksi ketään ei edelleenkään ole pakko ottaa vaan yksinkin on oikeus olla.

Silloinhan tähän ketjuun kommentointikin on sinulta aika turhaa...… 

Vierailija
7/103 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme sekavaa sössötystä.

Olipa deittailualusta mikä tahansa, tuollaisia miehiä tulee aina vastaan. Ja aloittajan kaltaisia pätijöitä. Niiden kanssa pitää vain elää.

Vierailija
8/103 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tapasin poikystäväni tinderistä ja hyvin on mennyt. Kunnollinen ja fiksu kaveri joka vei jalat alta omalla persoonallisuuudellaan.

Aika pitkältä riippuu, mitkä on hakukriteerit. Tosin tinderissä ei kannata liikaa odottaa. Mutta avoimin mielin kun liikkuu nii voi jopa yllättää.

Vierailija
9/103 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme sekavaa sössötystä.

Olipa deittailualusta mikä tahansa, tuollaisia miehiä tulee aina vastaan. Ja aloittajan kaltaisia pätijöitä. Niiden kanssa pitää vain elää.

Totuudet ottaa aina naisilla koville. Se kuuluisa peiliin katsominen ei vaan onnistu 

Vierailija
10/103 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

m37 kirjoitti:

Allekirjoitan.

Tosiaankin tuntemani kategorian A) miehet eivät Tinderissä pyöri. Yksikään ei ole tavannut elämänkumppaniaan Tinderin kautta, vaan työelämän/harrastusten/juhlien tms kautta. Käytännössä voi sanoa ettei noita miehiä Tinderissä ole, ainakaan 35+ ikäluokassa. Tinderistä haetaan seikkailuja, niiden miesten toimesta jotka sellaisista pitävät.

Itse olen ollut kategoriaa D ja E (ap:lla oli tuossa kirjoitusvirhe?), siis naisten silmissä. Enkä ole ollut Tinderissä. Nykyisin se olisi turhaa, ennen masentuneena se olisi vain ollut itsensä lyömistä maahan entistä pahemmin. Ei kiitos.

Aika harva tuntuu pariutuvan Tinderin kautta, suhteessa siihen kuinka monet treffit sovitaan Tinderin kautta.

Tuon ikäiset eivät ole pariutuneet tinderissä, koska sitä ei ollut silloin kun olivat 20-30-vuotiaita.

Vierailija
11/103 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme sekavaa sössötystä.

Totuudet ottaa aina naisilla koville. Se kuuluisa peiliin katsominen ei vaan onnistu 

Tuo ei tarkoita mitään.

Vierailija
12/103 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pläjäys miesselittämistä.

Vierailija
13/103 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti aika pitkälti noin. Itse en ole koskaan kokeillut Tinderiä joten en tiedä sen tarjontaa tai lainalaisuuksia, mutta voin kuvitella että tuollaista se on. Olen itse ihan komeaksikin kehuttu (joo äiti) nelikymppinen mies joka varmaan menisi tuohon C-kategoriaan. Ei vain napostele hakea seuraa.

Vierailija
14/103 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti aika pitkälti noin. Itse en ole koskaan kokeillut Tinderiä joten en tiedä sen tarjontaa tai lainalaisuuksia, mutta voin kuvitella että tuollaista se on. Olen itse ihan komeaksikin kehuttu (joo äiti) nelikymppinen mies joka varmaan menisi tuohon C-kategoriaan. Ei vain napostele hakea seuraa.

Et deittaile joten et tiedä mistään mitään, mutta uskot aloittajaa ilman kritiikkiä.

Vierailija
15/103 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et deittaile joten et tiedä mistään mitään, mutta uskot aloittajaa ilman kritiikkiä.

Niin no, olen kuullut ja lukenut asioita jotka ovat linjassa aloittajan väittämien kanssa. En tietenkään osaa sanoa miten asiat oikeasti ovat, mutta ei ole itsellä kyllä kauheasti intohimoa lähteä ottamaan selvääkään.

Vierailija
16/103 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei päivää ilman setämiessönkötystä markkinoista, tasoista ja muusta skeidasta minkä parissa nämä miehet elämänsä tuhlaavat.

Vierailija
17/103 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no, olen kuullut ja lukenut asioita jotka ovat linjassa aloittajan väittämien kanssa. En tietenkään osaa sanoa miten asiat oikeasti ovat, mutta ei ole itsellä kyllä kauheasti intohimoa lähteä ottamaan selvääkään.

Hienoa että kuitenkin jaksoit sekaantua asiaan josta et tiedä mitään. Tyypillistä miehille.

Vierailija
18/103 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyyköhän tinderistä miehiä jotka osaa selittää asiat lyhyesti ja ytimekkäästi? Alapeukutin aloitusta koska en jaksanut lukea tuota romaania.

Vierailija
19/103 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on helppoheikki, joka tarjoilee hyväuskoisille naisille patenttivastauksia ongelmiin, joissa oikeasti ei auta mikään muu kuin oma terve järki ja hyvä itsetunto.

Deittailussa epäonnistuneisiin miehiin tuo sönkötys toki uppoaa kuin kuuma veitsi voihin.

Vierailija
20/103 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysely Tinderiä käyttäville MIEHILLE:

Etsitkö Tinderistä vain panoseuraa?

ylänuoli = kyllä

alanuoli = en, vaan jotain muuta(kin)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi