Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies menee ilman lupaani katsomaan puhelintani

Vierailija
25.07.2020 |

Olen monta kertaa sanonut miehelleni että hän ei saa katsoa puhelintani ilman lupaani.
Mieheni käy puhelimeni läpi selkäni takana. Katsoo viestejä, kuvia, ja sovelluksiani. Yleensä silloin kun nukun niin miehellä on tilaisuus tsekata koko puhelimeni sisältö. Tälläkertaa hän oli lukenut minun ja hyvän ystäväni viestejä jotka oli henkilökohtaisia, asiat eivät kuuluneet muille ei edes miehelleni, noh nyt hän sitten tietää kaiken.
Suoraan sanottuna minua vituttaa. Ja tänään ollaan taas riidelty aiheesta.
Olen sanonut miehelleni että voidaan yhdessä katsoa puhelintani jos hän vaan kertoisi mitä puhelimestani haluaisi katsoa. Olen valmis näyttämään koska minulla ei ole mitään salattavaa, ja toivoisin että mies pystyisi luottamaan minuun. Mutta tosta en pidä että mies menee ilman lupaani ja nukkuessani puhelinta tonkimaan. Kun olen ehdottanut että voidaan katsoa yhdessä jos hänen mieltä joku painaa tai haluaa katsoa puhelintani.

Joo oli pakko purkaa tämä asia jonnekkin.

Onko muilla käynyt näin suhteessa vai olenko ainut?

Kommentit (108)

Vierailija
41/108 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies epäilee sinua jostain vahvasti? Kai olette keskustelleet? Oletko joskus pettänyt tai tehnyt muuta epämääräistä miehen selän takana? Vai onko vaan sairaalloisen mustis? Ei ole ok lukea toisen viestejä, mutta kyllä sille yleensä joku syy on..?

En ole pettänyt. Kerran olin ystäväni kanssa kaupungilla ja myöhästyin bussista, joten olin kotona vasta puolituntia myöhemmin, kun mitä olin miehelleni sanonunut tulevani. Joten tästä hän rupesi epäilemään minua että olin jonkun miehen luona että ei kuulemma voinut olla milläänlailla mahdollista että olisin myöhästynyt bussista. Mieheni saattaa epäillä minua vaikka mistä vaikka en mitään olisi tehnyt. Joten tämä minun puhelimeni on yksi semmoinen asia että mieheni ei pysty elämään ilman tietoa kenen kanssa olen jutellut ja mitä sovelluksia minulla on puhelimessani.

AP

Hän ei tule koskaan luottamaan sinuun. Syytä ei tarvita. Sinä et pysty häntä parantamaan. 

Miksi et jo pakkaa kamojasi? Oikeasti lähde, muuten tulet vielä katumaan, mikset lähtenyt silloin kun palstalla kehotettiin.

Rakastan häntä. Olen vain toivonut että hän muuttuu ja alkaa luottamaan minuun kun näytän että minuun voi luottaa.

AP

Vierailija
42/108 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukituksesta ei ole mitään hyötyä, jos mies on yöaikaan ehtinyt asentaa vakoiluohjelman tai muuta kivaa. Paikannuskin siellä saattaa olla. Itse laittaisin sekä liittymän että puhelimen vaihtoon, tekisin uuden googletilin ja kaikki muut varotoimenpiteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/108 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan häntä. Olen vain toivonut että hän muuttuu ja alkaa luottamaan minuun kun näytän että minuun voi luottaa.

AP[/quote]

==

Juopon puoliso luulee rakastavansa juopon terveeksi

Narsistin puoliso ja mustasukkaisen puoliso jne

Kuulepas AP, henkesi voi olla vaarassa.

Vierailija
44/108 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vähän riippuu siitä haluatko olla suhteessa jossa sinuun ei luoteta ja ylitsesi kävellään? 

Ongelma ei ole se että sinä et rakastaisi häntä vaan toisinpäin. 

Olet jo tehnyt hänelle selväksi että sinulla on oikeus yksityisyyteesi, mutta sama meno jatkuu. 

Mitä se kertoo?

Miehelle omat tarpeet tärkeämmät kuin sinun.

Vierailija
45/108 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollanen mies ei muutu kuin pahemmaksi. Kauanko aattelit katsoa väkivaltaa??

Vierailija
46/108 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehelläs on päässä vikaa. Et millään pysty koskaan todistamaan ettet petä häntä. Eikö sinua yhtään loukkaa se että mies pitää sinua epäluotettavana, eikä arvosta sinua pätkääkään?

Itsellä on kaikki tiedot sormenjälkitunnisteen ja salasanan vuoksi ihan jo siksikin jos satun unohtamaan puhelimen jonnekkin vaikkapa kodin ulkopuolelle.

Sähköposti, messenger yms sisältävät paljon sellaista mikä ei kuulu kenenkään muun luettavaksi. Esim jos kaveri avautuu jostakin henkilökohtaisesta, niin tämähän ei muille kuulu. Viestit voi myös poistaa joten mitäpä luulet ap tuleeko miehesi ikinä uskomaan ettet petä häntä, kun sellaisesta haluaa sinun jäävän kiinni?

Tuo käy vielä fyysiseksi tuollainen väkivalta. Ei kohdisty välttämättä sinuun, vaan vaikkapa ihan täysin tuntemattomiin

Vierailija
47/108 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vähän riippuu siitä haluatko olla suhteessa jossa sinuun ei luoteta ja ylitsesi kävellään? 

Olet jo tehnyt hänelle selväksi että sinulla on oikeus yksityisyyteesi, mutta sama meno jatkuu. 

Mitä se kertoo?

Mieheni on monesti sanonut minulle että kun pystyn näyttämään hänelle että minuun voi luottaa ja hänen epäilykset ei pidä paikkaansa, niin hän saa minuun luottamuksen ja kuulemma lopettaa turhat epäilykset ja puhelimeni katsomisen ilman lupaani.

AP

Vierailija
48/108 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa ei kannata uskoa/odottaa toisen muuttuvan. Mies on näyttänyt sinulle todellisen karvansa, mikset uskoisi häntä? Hän on juuri se miltä hän näyttääkin eikä hänellä ole mitään syytä muuttua. Hän odottaa että sinä mukautuisit hänen vaatimuksiinsa. 

Vierailija
49/108 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se kertoo?

Mieheni on monesti sanonut minulle että kun pystyn näyttämään hänelle että minuun voi luottaa ja hänen epäilykset ei pidä paikkaansa, niin hän saa minuun luottamuksen ja kuulemma lopettaa turhat epäilykset ja puhelimeni katsomisen ilman lupaani.

AP

Voi kuule.....

Sanattomaksi vetää. 

Vierailija
50/108 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas mies

Vierailija
51/108 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se kertoo?

AP

Onko hän aukottomasti todistanut sinulle oman luotettavuutensa?

Koska toisen puhelimen tutkiminen ilman lupaa, toisen puhelimen tutkiminen kiellon päälle ja sairaalloinen vahtiminen ei luo hänestä itsestään kauhean luotettavaa kuvaa..........?

Vierailija
52/108 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi taitaa pitää sinua jonkilaisena esineenä jonka hän omistaa.

Vierailija
53/108 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi taitaa pitää sinua jonkilaisena esineenä jonka hän omistaa.

Vierailija
54/108 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ihminen juokse! Älä ainakaan tee lapsia tämän kyseisen miehen kanssa!

Vierailija
55/108 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukituksesta ei ole mitään hyötyä, jos mies on yöaikaan ehtinyt asentaa vakoiluohjelman tai muuta kivaa. Paikannuskin siellä saattaa olla. Itse laittaisin sekä liittymän että puhelimen vaihtoon, tekisin uuden googletilin ja kaikki muut varotoimenpiteet.

TÄMÄ. Herätys, ap!

Vierailija
56/108 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näppäinlukko...

Jos laitan näppäinlukon puhelimeeni niin mieheni rupee epäilemään että minulla on jotain salaista puhelimessani.

AP

Sehän epäilee jo nyt, joten mikä muuttuisi? Ainoastaan se, että mies ei enää näkisi kaveriesi henkilökohtaisia viestejä.

Vierailija
57/108 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kokenut Ap aivan samanlaista käytöstä ex mieheltäni. Hän epäili minua aina asioista joita en todellakaan ollut tehnyt. Kauan kesti päästä miehestä eroon. Ne ketkä eivät ole olleet samanlaisessa tilanteessa heidän on helppo sanoa "Eroa miehestä heti ja lähde pois" ei se ole niin yksinkertainen asia. Ymmärtää sitten kun osuu omalle kohdalle ja jos on vähänkään kiltti, ujo ihminen vielä vaikeampaa lähteä.

Vierailija
58/108 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kun nainen tutkii miehen puhelinta, av-mammat yläpeukuttaa, tsemppaa ja femspleinaa kuinka se on täysin oikein ja naisen intuitio jne. Naisten kahdet rattaat on aina kovassa ajossa. 

Palstalla jopa kehoitetaan laittamaan seurantalaitteita miehen autoon ja tutkimaan taskut ja tietokoneet. 

Palstan suosituimpiin ketjuihin kuuluu mm. ketju jossa nainen seurasi miestään vieraalle paikkakunnalle.

Vain nainen voi olla uhri, jälleen kerran. 

Onko käynyt mielessä, että palstalla on tuhansia käyttäjiä, eivätkä kaikki ole samaa mieltä kaikesta?

Vierailija
59/108 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kun nainen tutkii miehen puhelinta, av-mammat yläpeukuttaa, tsemppaa ja femspleinaa kuinka se on täysin oikein ja naisen intuitio jne. Naisten kahdet rattaat on aina kovassa ajossa. 

Palstalla jopa kehoitetaan laittamaan seurantalaitteita miehen autoon ja tutkimaan taskut ja tietokoneet. 

Palstan suosituimpiin ketjuihin kuuluu mm. ketju jossa nainen seurasi miestään vieraalle paikkakunnalle.

Vain nainen voi olla uhri, jälleen kerran. 

Tuollaisessa tilanteessa pettämisestä on jo vahvoja viitteitä, tarvitaan vain se lopullinen "naula arkkuun" jotta pääsee lähtemään suhteesta. Eli epäluuloisuudelle on hyvä syy.

Ap:n tapauksessa mitään tällaista ei ole ollut, tarkoituksena on pelkkä kontrollointi. 

Vierailija
60/108 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko pois, tuota miestä et saa "rakastamalla" (alistumalla) muutettua. Se ei toimi niin.

Aina tulee uusia, entistä järkyttävämpiä vaatimuksia jotka pitäisi täyttää ja samalla sinun itsetuntoasi poljetaan. Tuo päättyy siihen että et saa tehdä enää mitään ilman valvontaa ja hän päättää tappaa sinut koska katsoit häntä väärällä tavalla. Tai moikkasit vaikka kadulla naapuria. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme