Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies menee ilman lupaani katsomaan puhelintani

Vierailija
25.07.2020 |

Olen monta kertaa sanonut miehelleni että hän ei saa katsoa puhelintani ilman lupaani.
Mieheni käy puhelimeni läpi selkäni takana. Katsoo viestejä, kuvia, ja sovelluksiani. Yleensä silloin kun nukun niin miehellä on tilaisuus tsekata koko puhelimeni sisältö. Tälläkertaa hän oli lukenut minun ja hyvän ystäväni viestejä jotka oli henkilökohtaisia, asiat eivät kuuluneet muille ei edes miehelleni, noh nyt hän sitten tietää kaiken.
Suoraan sanottuna minua vituttaa. Ja tänään ollaan taas riidelty aiheesta.
Olen sanonut miehelleni että voidaan yhdessä katsoa puhelintani jos hän vaan kertoisi mitä puhelimestani haluaisi katsoa. Olen valmis näyttämään koska minulla ei ole mitään salattavaa, ja toivoisin että mies pystyisi luottamaan minuun. Mutta tosta en pidä että mies menee ilman lupaani ja nukkuessani puhelinta tonkimaan. Kun olen ehdottanut että voidaan katsoa yhdessä jos hänen mieltä joku painaa tai haluaa katsoa puhelintani.

Joo oli pakko purkaa tämä asia jonnekkin.

Onko muilla käynyt näin suhteessa vai olenko ainut?

Kommentit (108)

Vierailija
1/108 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näppäinlukko...

Vierailija
2/108 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi tekee väärin. Kyllä suhteessakin täytyy yksityisyyttä olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/108 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näppäinlukko...

Jos laitan näppäinlukon puhelimeeni niin mieheni rupee epäilemään että minulla on jotain salaista puhelimessani.

AP

Vierailija
4/108 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pellolle tuollaisesta käytöksestä. Tarvitseeko tuota edes miettiä?

Vierailija
5/108 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni oli ihan samanlainen

Vierailija
6/108 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näppäinlukko...

Jos laitan näppäinlukon puhelimeeni niin mieheni rupee epäilemään että minulla on jotain salaista puhelimessani.

AP

Siinähän epäilee. Sinulla on ihan perustellut syyt laittaa näppäinlukko, miehesi tutkii toistuvasti puhelintasi vaikka olet sanonut ettei se ole ok ja rikkoo viestintäsalaisuutta lukemalla luottamuksellisia keskusteluja.

Vierailija
7/108 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi puhelinta.

Vierailija
8/108 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen monta kertaa sanonut miehelleni että hän ei saa katsoa puhelintani ilman lupaani.

Mieheni käy puhelimeni läpi selkäni takana"

Otapa hetki itsellesi ja mieti mitä tuossa kuviossa on vikana. 

Vierailija
9/108 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näppäinlukko...

AP

No se epäilee jo nyt, joten ainoa muutos olisi, että mies ei pääsisi katsomaan kaikkea ilman sinua.

Jätä se mies samantien, ei kukaan halua vapaaehtoisesti vankilassa elää.

Vierailija
10/108 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan. Sinulla ei ole vastaavaa pääsyä hänen laitteisiinsa?

Vierailija
11/108 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näppäinlukko...

AP

Sittenhän epäilee.

Vierailija
12/108 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näppäinlukko...

AP

Niinhän se epäilee ilman lukkoakin näköjään.

Vierailija
13/108 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se mies.

Vierailija
14/108 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies epäilee sinua jostain vahvasti? Kai olette keskustelleet? Oletko joskus pettänyt tai tehnyt muuta epämääräistä miehen selän takana? Vai onko vaan sairaalloisen mustis? Ei ole ok lukea toisen viestejä, mutta kyllä sille yleensä joku syy on..?

Vierailija
15/108 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näppäinlukko...

AP

Sanot syyksi että siksi, kun katsot puhelintani luvatta. Sellainen ei käy.

Sitäpaitsi se on sairaalloisen mustasukkainen - juokse!

Vierailija
16/108 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näppäinlukko...

AP

Siellä voi olla ystäviesi henkilökohtaisia asioita, jotka ei miehellesi kuulu. Luulisi, että ukko sen ymmärtäisi. Tuon täytyy loppua.

Älä ole tuollainen lattiarätti. Se on helpommin sanottu kuin tehty, mutta omia rajojasi saat puolustaa. Jämäkkyyden opettelu ei ole helppoa, mutta tuossa sulla on hyvä paikka opetella. Objektiivisesti tarkasteltuna miehesi nimittäin todellakin toimii väärin.

Tuo rajojesi rikkominen ei nimittäin tule jäämään tuohon, jos et pane vastaan. Hän ei kunnioita sua ja yksityisyyttäsi.

Vierailija
17/108 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on digitaalisen väkivallan muoto. Täälläkin moni ajattelee että väkivaltaa on vain se kun mätetään turpaan niin että veri lentää, mutta tuo on toisen ihmisen yksityisyyden loukkaamista, toisen rajojen rikkomista ja vallankäyttöä. Henkistä väkivaltaa. Laita vaikka Naisten Linjalle mailia ja kerro tilanteesta, kysy asiantuntijan mielipidettä.

Itse eroaisin miehestä.

Vierailija
18/108 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama, toisinpäin. Kuulemma jos en anna tutkia puhelinta on se aukoton todiste siitä, että petän. En ole ikinä pettänyt enkä tule tekemään niin.

Vierailija
19/108 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies epäilee sinua jostain vahvasti? Kai olette keskustelleet? Oletko joskus pettänyt tai tehnyt muuta epämääräistä miehen selän takana? Vai onko vaan sairaalloisen mustis? Ei ole ok lukea toisen viestejä, mutta kyllä sille yleensä joku syy on..?

:D ensimmäinen ajatus on "olet varmaan pettänyt".

Ei siihen pettämisiä tarvita eikä mitään muutakaan että mies kuvittelee että hänellä on oikeus kaikkeen ja hänen pillin mukaan tanssitaan.

Vierailija
20/108 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on myös sitä ystävääsi ajatellen todella inhottava tilanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan