Mies menee ilman lupaani katsomaan puhelintani
Olen monta kertaa sanonut miehelleni että hän ei saa katsoa puhelintani ilman lupaani.
Mieheni käy puhelimeni läpi selkäni takana. Katsoo viestejä, kuvia, ja sovelluksiani. Yleensä silloin kun nukun niin miehellä on tilaisuus tsekata koko puhelimeni sisältö. Tälläkertaa hän oli lukenut minun ja hyvän ystäväni viestejä jotka oli henkilökohtaisia, asiat eivät kuuluneet muille ei edes miehelleni, noh nyt hän sitten tietää kaiken.
Suoraan sanottuna minua vituttaa. Ja tänään ollaan taas riidelty aiheesta.
Olen sanonut miehelleni että voidaan yhdessä katsoa puhelintani jos hän vaan kertoisi mitä puhelimestani haluaisi katsoa. Olen valmis näyttämään koska minulla ei ole mitään salattavaa, ja toivoisin että mies pystyisi luottamaan minuun. Mutta tosta en pidä että mies menee ilman lupaani ja nukkuessani puhelinta tonkimaan. Kun olen ehdottanut että voidaan katsoa yhdessä jos hänen mieltä joku painaa tai haluaa katsoa puhelintani.
Joo oli pakko purkaa tämä asia jonnekkin.
Onko muilla käynyt näin suhteessa vai olenko ainut?
Kommentit (108)
En usko. Mutta mammat toki uskoo.
Eroaisin tuollaisesta mustasukkaisesta ja vainoharhaisesta kyttääjästä.
Jos ei ole mitään salattavaa, niin ei ole mitään salattavaa.
Mitä salaat?
Onko sulla traumaattinen kiintymyssuhde? Hän tekee sulle pahaa, mutta takerrut vaan enemmän, kuin sillä saisit jotain korjattua? Mikä sua vaivaa, kun oot tuollaisen kanssa? Tuollainen mies ei voi muuttua.
Niin ja mikset laita puhelinta yöksi kiinni? Puhelinhan aukeaa vasta kun laittaa pin-koodin.
Muistakaa että ilman lupaa viestien lukeminen, sähköpostit ja muut viestit on laitonta
https://yle.fi/uutiset/3-10942730
Ei siis ole ihan pikkuasia mielestäni jos toinen osapuoli niin salaa tekee
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa että ilman lupaa viestien lukeminen, sähköpostit ja muut viestit on laitonta
https://yle.fi/uutiset/3-10942730
Ei siis ole ihan pikkuasia mielestäni jos toinen osapuoli niin salaa tekee
Poliisiasiahan tuo on. Samalla voi käynnistää avioeron, kun odottelee oikeusprosessin etenemistä.
Vierailija kirjoitti:
Exäni oli ihan samanlainen
Puhelimen takiako hän on exä?
Pitäiskö tuon takia erota?