Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies menee ilman lupaani katsomaan puhelintani

Vierailija
25.07.2020 |

Olen monta kertaa sanonut miehelleni että hän ei saa katsoa puhelintani ilman lupaani.
Mieheni käy puhelimeni läpi selkäni takana. Katsoo viestejä, kuvia, ja sovelluksiani. Yleensä silloin kun nukun niin miehellä on tilaisuus tsekata koko puhelimeni sisältö. Tälläkertaa hän oli lukenut minun ja hyvän ystäväni viestejä jotka oli henkilökohtaisia, asiat eivät kuuluneet muille ei edes miehelleni, noh nyt hän sitten tietää kaiken.
Suoraan sanottuna minua vituttaa. Ja tänään ollaan taas riidelty aiheesta.
Olen sanonut miehelleni että voidaan yhdessä katsoa puhelintani jos hän vaan kertoisi mitä puhelimestani haluaisi katsoa. Olen valmis näyttämään koska minulla ei ole mitään salattavaa, ja toivoisin että mies pystyisi luottamaan minuun. Mutta tosta en pidä että mies menee ilman lupaani ja nukkuessani puhelinta tonkimaan. Kun olen ehdottanut että voidaan katsoa yhdessä jos hänen mieltä joku painaa tai haluaa katsoa puhelintani.

Joo oli pakko purkaa tämä asia jonnekkin.

Onko muilla käynyt näin suhteessa vai olenko ainut?

Kommentit (108)

Vierailija
81/108 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lue täältä digitaalisesta väkivallasta. Sinulla on syytä huoleen.

https://www.naistenlinja.fi/tietoa-vakivallasta/vakivallan-muodot/digit…

Laitathan linkkisi myös kaikkiin niihin ketjuihin, joissa nainen tutkii miehen puhelinta, neuvoksi miehille? 

Vierailija
82/108 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kun nainen tutkii miehen puhelinta, av-mammat yläpeukuttaa, tsemppaa ja femspleinaa kuinka se on täysin oikein ja naisen intuitio jne. Naisten kahdet rattaat on aina kovassa ajossa. 

Palstalla jopa kehoitetaan laittamaan seurantalaitteita miehen autoon ja tutkimaan taskut ja tietokoneet. 

Palstan suosituimpiin ketjuihin kuuluu mm. ketju jossa nainen seurasi miestään vieraalle paikkakunnalle.

Vain nainen voi olla uhri, jälleen kerran. 

Tuollaisessa tilanteessa pettämisestä on jo vahvoja viitteitä, tarvitaan vain se lopullinen "naula arkkuun" jotta pääsee lähtemään suhteesta. Eli epäluuloisuudelle on hyvä syy.

Ap:n tapauksessa mitään tällaista ei ole ollut, tarkoituksena on pelkkä kontrollointi. 

Sieltähän ne kahdet rattaat ja femspleinaukset taas tulikin. Mihin unohtui se digitaalinen väkivalta ja alistaminen kun miehen puhelinta tutkitaan? Ja aloittajan yksipuolinen kertomushan on koko totuus? 

Tässä tapauksessahan mies ei edes anna ilmeisesti tutkia puhelintaan samalla tavalla (ja varsinkaan ei katsele sellaista että noin tehtäisiin ilman lupaa) tai ainakaan sellaista ei ole tullut ilmi. 

Muut tapaukset eivät liity tähän millään lailla.

Miestä ei ole tässä casessa näiden tietojen valossa riistetty.

Voitko lopettaa whataboutismin?

Eli aiot jatkossa tuomita kaikki palstan naiset, jotka tutkivat miehiensä puhelemia, niinkö?

Muutoin olet vain naurettava ja tekopyhä kaksinaismoralisti 

Sinä varmasti aiot kunnostautua jatkossa miesten kuvitteleman sorron tuomitsemisessa ja kyseenalaistaa heidän kontrolloivan käytöksensä?

Heti kun naiset lopettavat kaksinaismoralisminsa. Minulla ei ole tässä mitään ongelmaa. 

Sinulla on vastuu omasta käytöksestäsi, siitä mitä teet tai jätät tekemättä. Ei ole kenenkään muun ongelma. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/108 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lue täältä digitaalisesta väkivallasta. Sinulla on syytä huoleen.

https://www.naistenlinja.fi/tietoa-vakivallasta/vakivallan-muodot/digit…

Tämä todella tärkeä asia, kiitos linkistä!

Vierailija
84/108 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kun nainen tutkii miehen puhelinta, av-mammat yläpeukuttaa, tsemppaa ja femspleinaa kuinka se on täysin oikein ja naisen intuitio jne. Naisten kahdet rattaat on aina kovassa ajossa. 

Palstalla jopa kehoitetaan laittamaan seurantalaitteita miehen autoon ja tutkimaan taskut ja tietokoneet. 

Palstan suosituimpiin ketjuihin kuuluu mm. ketju jossa nainen seurasi miestään vieraalle paikkakunnalle.

Tuollaisessa tilanteessa pettämisestä on jo vahvoja viitteitä, tarvitaan vain se lopullinen "naula arkkuun" jotta pääsee lähtemään suhteesta. Eli epäluuloisuudelle on hyvä syy.

Ap:n tapauksessa mitään tällaista ei ole ollut, tarkoituksena on pelkkä kontrollointi. 

Sieltähän ne kahdet rattaat ja femspleinaukset taas tulikin. Mihin unohtui se digitaalinen väkivalta ja alistaminen kun miehen puhelinta tutkitaan? Ja aloittajan yksipuolinen kertomushan on koko totuus? 

Tässä tapauksessahan mies ei edes anna ilmeisesti tutkia puhelintaan samalla tavalla (ja varsinkaan ei katsele sellaista että noin tehtäisiin ilman lupaa) tai ainakaan sellaista ei ole tullut ilmi. 

Eli aiot jatkossa tuomita kaikki palstan naiset, jotka tutkivat miehiensä puhelemia, niinkö?

Sinä varmasti aiot kunnostautua jatkossa miesten kuvitteleman sorron tuomitsemisessa ja kyseenalaistaa heidän kontrolloivan käytöksensä?

Heti kun naiset lopettavat kaksinaismoralisminsa. Minulla ei ole tässä mitään ongelmaa. 

Sieltä se taas tuli.

"Lupaan olla kiltti JOS/KUN teet niinkuin minä haluan".

Tajuatko edes, sokea pelle, mikä ap:n miehen käytöksessä on vialla?

Ja että itse toistat samaa kaavaa?

Vierailija
85/108 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkin tullut jo monesti tässä ketjussa mutta juokse. Lujaa ja kauas.  Kun vielä voit. 

Vierailija
86/108 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on vastuu omasta käytöksestäsi, siitä mitä teet tai jätät tekemättä. Ei ole kenenkään muun ongelma. 

Oletko sinä vastuussa miehiään pahoinpitelevien naisten käytöksestä? Varmaankin puolustelet heitäkin.

Vierailija
87/108 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan epäile tätä trolliksi?

Uskotte kaiken mitä netistä luette???

Vierailija
88/108 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vähän riippuu siitä haluatko olla suhteessa jossa sinuun ei luoteta ja ylitsesi kävellään? 

Ongelma ei ole se että sinä et rakastaisi häntä vaan toisinpäin. 

Olet jo tehnyt hänelle selväksi että sinulla on oikeus yksityisyyteesi, mutta sama meno jatkuu. 

Mitä se kertoo?

Miehelle omat tarpeet tärkeämmät kuin sinun.

Mieheni on monesti sanonut minulle että kun pystyn näyttämään hänelle että minuun voi luottaa ja hänen epäilykset ei pidä paikkaansa, niin hän saa minuun luottamuksen ja kuulemma lopettaa turhat epäilykset ja puhelimeni katsomisen ilman lupaani.

AP

Ikävä kyllä sä et koskaan kykene näyttämään, että sinuun voi luottaa. Aina tulee joku juttu, joka saa miehen epäilykset heräämään. Vika on miehessä, hän ei kykene luottamaan. Sinä et voi teoillasi miehen korvien väliä muuttaa, et vaikka mitä tekisit.

Vierailija
89/108 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sieltä se taas tuli.

"Lupaan olla kiltti JOS/KUN teet niinkuin minä haluan".

Tajuatko edes, sokea pelle, mikä ap:n miehen käytöksessä on vialla?

Ja että itse toistat samaa kaavaa?

Eli tuomitset myös miesten puhelimia tutkivat naiset? Niinhän?

Hienosti rakentelet miesvihaisia olkiukkojasi ja käyt henkilöön. Oletko yhtä aggressiivinen mahdollista miestäsi ja mahdollisia lapsiasi kohtaan?

Vierailija
90/108 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5 hyvin vedetty

Vierailija
91/108 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies epäilee sinua jostain vahvasti? Kai olette keskustelleet? Oletko joskus pettänyt tai tehnyt muuta epämääräistä miehen selän takana? Vai onko vaan sairaalloisen mustis? Ei ole ok lukea toisen viestejä, mutta kyllä sille yleensä joku syy on..?

En ole pettänyt. Kerran olin ystäväni kanssa kaupungilla ja myöhästyin bussista, joten olin kotona vasta puolituntia myöhemmin, kun mitä olin miehelleni sanonunut tulevani. Joten tästä hän rupesi epäilemään minua että olin jonkun miehen luona että ei kuulemma voinut olla milläänlailla mahdollista että olisin myöhästynyt bussista. Mieheni saattaa epäillä minua vaikka mistä vaikka en mitään olisi tehnyt. Joten tämä minun puhelimeni on yksi semmoinen asia että mieheni ei pysty elämään ilman tietoa kenen kanssa olen jutellut ja mitä sovelluksia minulla on puhelimessani.

AP

Miksi et jo pakkaa kamojasi? Oikeasti lähde, muuten tulet vielä katumaan, mikset lähtenyt silloin kun palstalla kehotettiin.

Netin keskustelu-(rölläily) -palsta ei päätä toisten ihmisten parisuhteen kohtaloa. Varsinkaan noinlapsellisen kategorinen ja binäärinen ajattelu mitä edustat ei edistä minkäänlaista rationaalista keskustelua eikä auta ap:ta lainkaan. Oikea menettely on mainittu jo useasti: Näppäinlukko käyttöön, mikä toimii vinkkinä miehelle. Jos ei toimi, se on ultimaatumin paikka, jossa suhteen jatkumiselle laitetaan selkeät ehdot.

Vierailija
92/108 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies epäilee sinua jostain vahvasti? Kai olette keskustelleet? Oletko joskus pettänyt tai tehnyt muuta epämääräistä miehen selän takana? Vai onko vaan sairaalloisen mustis? Ei ole ok lukea toisen viestejä, mutta kyllä sille yleensä joku syy on..?

En ole pettänyt. Kerran olin ystäväni kanssa kaupungilla ja myöhästyin bussista, joten olin kotona vasta puolituntia myöhemmin, kun mitä olin miehelleni sanonunut tulevani. Joten tästä hän rupesi epäilemään minua että olin jonkun miehen luona että ei kuulemma voinut olla milläänlailla mahdollista että olisin myöhästynyt bussista. Mieheni saattaa epäillä minua vaikka mistä vaikka en mitään olisi tehnyt. Joten tämä minun puhelimeni on yksi semmoinen asia että mieheni ei pysty elämään ilman tietoa kenen kanssa olen jutellut ja mitä sovelluksia minulla on puhelimessani.

AP

Miksi et jo pakkaa kamojasi? Oikeasti lähde, muuten tulet vielä katumaan, mikset lähtenyt silloin kun palstalla kehotettiin.

Netin keskustelu-(rölläily) -palsta ei päätä toisten ihmisten parisuhteen kohtaloa. Varsinkaan noinlapsellisen kategorinen ja binäärinen ajattelu mitä edustat ei edistä minkäänlaista rationaalista keskustelua eikä auta ap:ta lainkaan. Oikea menettely on mainittu jo useasti: Näppäinlukko käyttöön, mikä toimii vinkkinä miehelle. Jos ei toimi, se on ultimaatumin paikka, jossa suhteen jatkumiselle laitetaan selkeät ehdot.

Jos nanosekunti kuvitellaan että ap:n tarina olisi totta niin on selvää että hänen miehensä on neuroottinen epävarma epäilevä kyttääjä. Sellainen ei ole terve ihminen. Ja epäterve ihminen ei reagoi näppäinlukkoihin muuntumalla naps terveeksi vaan siitä voi seurata vielä vakavampia epäterveitä reaktioita kuten väkivalta. Siksi ap:n tapaisiin juttuihin ainoa oikea neuvo on; juokse

M

Vierailija
93/108 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi ns. jostain toisesta kul ttuurista?

Vierailija
94/108 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vähän riippuu siitä haluatko olla suhteessa jossa sinuun ei luoteta ja ylitsesi kävellään? 

Ongelma ei ole se että sinä et rakastaisi häntä vaan toisinpäin. 

Olet jo tehnyt hänelle selväksi että sinulla on oikeus yksityisyyteesi, mutta sama meno jatkuu. 

Mitä se kertoo?

Miehelle omat tarpeet tärkeämmät kuin sinun.

Mieheni on monesti sanonut minulle että kun pystyn näyttämään hänelle että minuun voi luottaa ja hänen epäilykset ei pidä paikkaansa, niin hän saa minuun luottamuksen ja kuulemma lopettaa turhat epäilykset ja puhelimeni katsomisen ilman lupaani.

AP

Näin ei tapahdu koskaan. Turha sitten tulla tänne huutelemaan että hävettää kun hukkasit 15 vuotta elämästäsi. Omapahan on valintasi.

Vierailija
95/108 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalloinen mustasukkaisuus on raskasta, en olisi tuollaisen ihmisen kanssa.

Vierailija
96/108 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollihan tämä varmaan on, mutta siltä varalta että joku on oikeasti tässä tilanteessa, niin aseta nyt vain se salainen pääsykoodi/sormenjälki puhelimeen. Ihan sama mitä mies valittaa, niin senkun teet sen. Syyn olet jo kertonut: koska häneen ei voi luottaa, rikkoo viestintäsalaisuutta ilman lupaa. Tarvitset koodin joka tapauksessa tietoturvan takia, kun tänä päivänä älypuhelimissa on verkkopankit ja muut. Lakkaa hyvä ihminen olemasta kynnysmatto! Jos uhkailee, kiristää tms niin jätä mies. Itse olisin potkaissut noin huonon miehen pihalle jo aikoja sitten.

Vierailija
97/108 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vois vastata aiemmin esitettyyn kysymykseen, että saako hän vastavuoroisesti tutkia miehen puhelimen?

Vierailija
98/108 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisella puolisolla on aina syytä epäillä ja viitteitä jotka oikeuttavat tutkimaan puhelimen, nettiselaimen historia, postin tai minkä tahansa yksityisen.

Yksityisyydensuoja on murtamaton ja sen rikkominen aina tuomittavaa.

Pettämisestä ”viimeinen naula arkkuun” todisteiden etsiminen ei oikeuta sitä rikkomaan, ikinä.

Sitä ettei ole pettänyt ei voi mitenkään todistaa. Asiaa jota ei ole olemassa.

Jos luottamusta ei ole pitää erota.

Vierailija
99/108 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko käynyt mielessä, että palstalla on tuhansia käyttäjiä, eivätkä kaikki ole samaa mieltä kaikesta?

Et ymmärrä lukemaasi? Kun palstan nainen kertoo tutkivansa miehensä puhelinta, kerää kyseinen kertomus aina loputonta ihailua ja tsemppausta. Konsensus palstalla on se, että on enemmän kuin ok tutkia miehen puhelinta. 

Ei tuo ole sama juttu.

Jos mies kertoisi täällä, että hän epäilee vaimonsa pettävän ja kertoisi syitä, jotka ovat herättäneet epäilyt, niin todennäköisesti häntä kannustettaisiin puhelimen tutkimiseen.

Olisikin helppoa jossa kaikissa tarinoissa /tapahtuneissa voisi kuulla molempien osapuolten näkemyksen. Näissä ketjuissa onkin parasta se, että keskustelu voi auttaa näkemään asioita laajemmasta kuin pelkästään omasta näkökulmasta. Siksi on hyvä, että tulee erilaisia vastauksia. Jotkut vastaukset voivat olla täysin huuhaata tai jatkuvaa jankkausta, mutta ne voi ohittaa ja jättää omaan arvoonsa.

Vierailija
100/108 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on myös tehnyt noin.. loukkaannuin siitä.. Miehen mielestä se oli ihan ok..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi