K-Supermarketeista saa nyt kolme Pirkka Costa Ricaa kympillä!
Hyvää kahvia halvalla. Menkääs muutkin hamstraamaan. 🙂
Kommentit (16)
Tästä ei aloitus voi paljon persaukisuomalaisemmaksi muuttua, ei puutu kuin vinkki ilmaisista ämpäreistä.
Vierailija kirjoitti:
En ole onneksi kerjuulla eikä elämä ole muutamasta eurosta kiinni, voin ostaa hyvänmakuistakin kahvia.
Laihduta ja mene T-ÖI-HI_N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole onneksi kerjuulla eikä elämä ole muutamasta eurosta kiinni, voin ostaa hyvänmakuistakin kahvia.
Laihduta ja mene T-ÖI-HI_N
Olen pudottanut painoa jo 10 kg ja tulin juuri töistä.
Hyi helv!!! Costa ricaa pahempaa kahvia saa etsiä ja kauan! Brazil pääsee aika lähelle, mutta ei ihan kuitenkaan.
Minä juon ainoastaan Löfbergin kahvia,maksaa mitä maksaa.....
Lidlissä 2 pakettia "hieno-mokkaa" 7 €.
Samasta paikasta sai myös ämpärillisen hedelmiä+ämpärin. Kävin itse tänään hakemassa ja nyt nautiskelen "halvoista etelän hetelmistä" 5 euroa maksoi! Kesällä sitten poimin tuon ämpärin täyteen mustikoita :D.
Vuosi sitte ostin 4 kympillä ja silloin tein päätöksen, että en enää ikinä osta feikki kahvia, se maku oli niin outo.
Meinasin eka paketin jälkeen viedä kerrostalon rappuun ja kirjoittaa "SAA OTTAA".
Costarica on kitkerää. En osta siis.
Se on hyvää kahvia, en vain jaksa käydä useinkaan k-kaupassa hakemassa pelkkää kahvia. Muuten on niin kallis ja likainenkin. Hitto kärrytkin paskassa, kylmäaltaiden pohjilla sääskiä ja kärpäsiä. Haisee joku oksettava kylmäosastolla, kalojen pyrstöt rötköttävät hyllyn ulkopuolella 20 senttiä lämpimän käytävän puolella. Semmoinen k-super.
Ei tarvitse tarjous kahvien perässä juosta.
Minä kävin hakemassa tänään Tokmannilta Kulta Katriina 4pkt/15,95. Kaupan päälle sai ämpärin!
Ihan sama vaikka ois ilmatteeks, kun ei ole supermarkettia lähimaillakaan.