Miksi vihreitä silmiä ei pidetä kauniina missään maassa?
Ainoastaan Victoria Holtin kirjoissa hehkutetaan
Kommentit (111)
Mulla on ihan tummanvihreät silmät ja useasti saan niistä kehuja. Toki osaan meikatakin ne hyvin esille.
Vierailija kirjoitti:
Aika monet tummat naiset, esim Lähi-Idästä kotoisin olevat, käyttävät vihreitä piilareita.
Monilla lähi-idän ihmisillä myös on luonnostaan vihreät silmät. Vihreät silmät eivät ole siellä sen harvinaisemmat tai erikoisemmat kuin meillä ruskeat.
Lol, missä muka ei pidetä? Mielestäni vihreät silmät ovat tosi kauniita.
Melko erikoinen mielipide sinulla. Koska olen itse vihreäsilmäinen, tykkään lukea kyselyitä siitä, mikä on kaunein silmien väri. Hyvin harvoin tulee vastaan kyselyä, jossa vihreä ei voittaisi selvästi. Joskus tulee esiin Elizabeth Taylorin violetti, mutta se oli taitavien meikkaajien Lizin syvänsinisistä silmistä loihtima näköharha.
Joku jo mainitsikin, että ihmisten ensimmäiset kommentit koskevat aina hänen vihreitä silmiään. Sama juttu minulla. Kyllästyin 80-luvun nuorena perusteellisesti kysymyksiin siitä, oliko minulla piilolinssit. Kyllä oli, mutta silmieni väri oli ihan omaa.
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=the+most+beautiful+e…
Osaako joku muuten selittää, miksi silmäni edelleen ovat sekä luonnon- että keinovalossa selvästi tummanvihreät, mutta salamavalo tekee niistä kirkkaan teräksenharmaat? Luulisi, että kun keltainen poistetaan, jäljelle jää sininen eikä harmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi mitään, mutta liitän ne noituuteen. Noidilla on vihreät silmät, ei ihmisillä.
Aikuinen ihminen uskoo satuihin? 😂😂😂
Jos hän on vaikka 300 v ikäinen niin eiköhän tuo ollut vakaasti totena pidetty juttu hänen nuoruudessaan?
Maailman suurimman rakkausromaanin, Tuulen viemän, päähenkilö Scarlett O'Hara on vihreäsilmäinen, mikä kyllä tuodaan esille. Ja on varsinainen miesmagneetti.
Vierailija kirjoitti:
Maailman suurimman rakkausromaanin, Tuulen viemän, päähenkilö Scarlett O'Hara on vihreäsilmäinen, mikä kyllä tuodaan esille. Ja on varsinainen miesmagneetti.
Fiktiivinen henkilöhän onkin tosi hyvä esimerkki. Elokuvassa näyttelijä oli sinisilmäinen.
Hahhah XD Vihreät silmät ovat ihan v:n kauniit ja minulla on onneksi vihreät 💚💚 Kaikki huomaavat minussa ensimmäiseksi kauniit silmät ja kehuvat niitä. Ei siis PELKÄSTÄÄN niitä, mutta hyvin usein kuulen kehuja. Olen käynyt silmäluomileikkauksessa, mutta kehut eivät ole alkaneet leikkauksen jälkeen.
Mistä tämä käsitys? Minun käsitykseni mukaan vihreitä silmiä
pidetään todella kauniina. Ja ovat harvinaisempia. Minua itseäni ainakin kiehtoo vihreät silmät kaikkein eniten. 💚
Mulla on siniharmaanvihreät silmät ja ihanat on mieheni tummanruskeat silmät. Hän taas tykkää silmistäni jotka näyttävät aina erilaiselta eri valaistuksessa.
Silmien kauneus ei ole väristä kiinni. Silmien koko, muoto ja ripset vaikuttavat. Myös valaistus, meikki, vaatteiden väri, hiusten ja ihon väri, korut jne. Vaatteissa ei ikinä kannata käyttää omien silmien väriä puhtaampia ja kirkkaampia värejä, sillä silmät näyttävät silloin sameilta. Ruskettunutta ihoa vasten värit näyttävät hyvältä, pitkien tuuheiden ripsien lomasta myös. Kynttilänvalo sopii kaikkiin silmienväreihin.
Pienet silmät turvonneiden luomien lomasta, lyhyet värittömät ripset ja olemattomat kulmakarvat eivät ole kauniit, vaikka silmien väri olisi kuinka upea.
Angelika-kirjoissakin on täydellisen kauniina pidetty sankaritar, jolla on vihreät silmät.
Siks koska ne on harvinaiset, ihmiset ei muista niitä oikeen. Ja sit viel se et esim ite en muista usein et oliko silmät virheet vai siniset, eli sekotan ne helposti ja siniset on yleisemmät.
Vierailija kirjoitti:
Angelika-kirjoissakin on täydellisen kauniina pidetty sankaritar, jolla on vihreät silmät.
Jälleen fiktiivinen henkilö :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida oikein ymmärtää. Se, että nimenomaan fiktiivisillä kaunottarilla ja komistuksilla on vihreät silmät, kertoo siitä, että vihreitä silmiä pidetään kauniina. Ei se silmien väri Scarletille ja Angelikalle vahingossa ole osunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida oikein ymmärtää. Se, että nimenomaan fiktiivisillä kaunottarilla ja komistuksilla on vihreät silmät, kertoo siitä, että vihreitä silmiä pidetään kauniina. Ei se silmien väri Scarletille ja Angelikalle vahingossa ole osunut.
Vihreät silmät on siksi, että ne ovat sopivan erikoiset. Aivan kuten Harry Potterilla. Scarlettista sitä paitsi sanotaan kirjassa heti ensimmäisellä sivulla, että hän ei ollut kaunis, mutta sitä harvoin huomasi ne miehet, jotka hän oli lumonnut.
Rakastan vihreitä silmiäni. Varsinkin kun laittaa pinkkiä/vaaleanpunaista/liilaa meikkiä tai vaatetta päälle niin vihreät silmät korostuvat kauniisti :)
Miksei kellään "vihreä"-silmäisellä ole oikeasti vihreitä silmiä? Kaikki jotkaa kuvailee silmiään vihreiksi, on vain jotain siniharmaaruskeaa sekoitusta, ei oikeasti vihreitä. En ole edes yhtäkään muokkaamatonta kuvaa nähnyt oikeasti vihreäsilmäisestä.
Vihreäsilmäisyys olisi hienoa jos niitä olisi olemassa, siis oikeasti vihreinä.
Vihreät silmät ja tummat pitkät ripset, varsinkin miehellä, ovat kyllä niiiiin WAUUUU!
Olen tavannut kerran ihmisen, jolla oli kiehtovat, tummanharmaan siniset silmät. Tuli mieleen taivas ukkosen edellä.