Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vihreitä silmiä ei pidetä kauniina missään maassa?

Vierailija
25.07.2020 |

Ainoastaan Victoria Holtin kirjoissa hehkutetaan

Kommentit (111)

Vierailija
1/111 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kleopatra tais lahdata aika paljon porukkaa. Vihreäsilmäisyys liittyy siis pahuuteen.

Vierailija
2/111 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kleopatra tais hävittää aika paljon porukkaa. Vihreäsilmäisyys liittyy siis pahuuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/111 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä pidän. Valitettavasti vihreä on resistentti, eli jos on yhtään ruskeaa, vihreä peittyy alleen. minulla ja lapsella vihreänruskeat ja onneksi enemmän vihertävät kuin ruskeat. sama sinisissä silmissä. lapsi voi saada siniset silmät vain jos molemmilla vanhemmilla on siniset. ellei tapahdu  joku mutaatio.

Vierailija
4/111 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetään kauniina joka maassa.

Mutta joskus väri on ankea samean vihreä, se ei oo nätti.

Vierailija
5/111 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi, että se on harvinaisin silmien väri. Ei haluta kehua sellaista mihin itsellä ei ole mahdollisuuksia. Ihmiset mielellään pitää ja kehuu asioita mihin heilläkin on kykyjä. Ei kukaan älykkäitäkään kehu, koska suurimmalla osalla ihmisiä ei ole itsellään älykkyyttä.  Köyhät ei kehu rikkaita, koska ovat kyvyttömiä hankkimaan omaisuutta jne. Maailmassa ylistetään keskikenkertaisuutta koska siihen on kaikilla varaa ja kykyjä.

Vierailija
6/111 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kleopatra tais hävittää aika paljon porukkaa. Vihreäsilmäisyys liittyy siis pahuuteen.

On kyllä liitetty myös noituuteen, mitä siitä? Oletko taikauskoinen?

Vierailija
7/111 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasia, sanoi Rekku, kun muniaan nuoli. Mun mielestä vihreät on just ne kaikkein kauneimmat.

Vierailija
8/111 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä pidän. Valitettavasti vihreä on resistentti, eli jos on yhtään ruskeaa, vihreä peittyy alleen. minulla ja lapsella vihreänruskeat ja onneksi enemmän vihertävät kuin ruskeat. sama sinisissä silmissä. lapsi voi saada siniset silmät vain jos molemmilla vanhemmilla on siniset. ellei tapahdu  joku mutaatio.

Resessiivinen on sana jota haet, eikä muukaan pidä paikkaansa. Silmien väri määräytyy useamman kuin yhden geenin mukaan.

Vierailija
9/111 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvän vihreä js ruskea ovat kauneimmat silmien värit.

Vierailija
10/111 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ruskeissa silmissä viehättää? Sellaiset on enemmistöllä maailman väestä.

Vierailija
11/111 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siksi, että se on harvinaisin silmien väri. Ei haluta kehua sellaista mihin itsellä ei ole mahdollisuuksia. Ihmiset mielellään pitää ja kehuu asioita mihin heilläkin on kykyjä. Ei kukaan älykkäitäkään kehu, koska suurimmalla osalla ihmisiä ei ole itsellään älykkyyttä.  Köyhät ei kehu rikkaita, koska ovat kyvyttömiä hankkimaan omaisuutta jne. Maailmassa ylistetään keskikenkertaisuutta koska siihen on kaikilla varaa ja kykyjä.

No höpöhöpö. Kehutaanhan sitä paljonkin ominaisuuksia joille ei voi mitään ja ollaan jopa ylpeitä asioista jotka vaan nyt sattuu olemaan, ilman ihmisen omaa vaikutusta.

Tässä on samaa marttyrointia nyt kuin siinä, että joku ei huomaa toisen olevan ruskea. Voi jestas, suurinta osaa ihmisistä ei varmaan edes kiinnosta että minkä väriset silmät toisilla on ja sittenkin jos kiinnostaa, niin ihan turha siitä on itkeä, jos joku ei tykkää esim. vihreistä silmistä.

Veikkaan kuitenkin että vihreäsilmäinen saa silmiensä takia enemmän huomiota kuin ruskeasilmäinen, joita on 13 tusinassa, kyllä tällaiset pienet yksityiskohtaiset erilaisuudet ennemminkin kiehtoo ihmisiä kuin aiheuttaisi jotain kateutta.

Mutta kuvittele sinä vihreäsilmäinen vaan että kaikki on sulle kateellisia koska sulla on vihreät silmät :D

Vierailija
12/111 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain on palstalle tapahtumassa kun tulee näin fiksuja kommentteja... Siis tarkoitan fiksu kun sanon fiksu. Toivoisin lukevani enemmänkin tällaista täällä. Tai missä tahansa.

Vierailija
13/111 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö, minulla on kirkkaan vihreät silmät ja se on lähes aina ensimmäinen kehu, kun tutustun uuteen ihmiseen. Niin vissiin Suomessakin pidetään kauniina 😁

Vierailija
14/111 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan kuitenkin että vihreäsilmäinen saa silmiensä takia enemmän huomiota kuin ruskeasilmäinen, joita on 13 tusinassa, kyllä tällaiset pienet yksityiskohtaiset erilaisuudet ennemminkin kiehtoo ihmisiä kuin aiheuttaisi jotain kateutta.

Mutta kuvittele sinä vihreäsilmäinen vaan että kaikki on sulle kateellisia koska sulla on vihreät silmät :D

Ihanko totta? Sepä mukavaa sinulle. Kaikki nettimiehet ovat sanoneet (näkemättä kuvaani), etteivät pidä vihreistä silmistä. On ollut natiiviamerikkalaista, aasialaista, eurooppalaista jne.

Ap

Vierailija
15/111 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanko totta? Sepä mukavaa sinulle. Kaikki nettimiehet ovat sanoneet (näkemättä kuvaani), etteivät pidä vihreistä silmistä. On ollut natiiviamerikkalaista, aasialaista, eurooppalaista jne.

Ap

Hei ap mistä tiedät ettei kyseiset miehet vain pelkää sitä, että ulkonäkösi on niin harvinainen että sinulla on harvinaiset mahdollisuudet valita ja sen takia ehkä dumppaat heidät hetken mielijohteesta? Ihan vain ajatus. Kannattaa oikeasti miettiä sitäkin miten joku muu voi sinut nähdä omista tavallisista lähtökohdistaan.

Vierailija
16/111 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallatko kirjoittaa saman jostakin tietystä ihonväristä?

Ihonväriä tai silmien väriä ei pääse valitsemaan.

Vierailija
17/111 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vihreät silmät ja miehellä siniset ja molemmilla lapsilla on siniset silmät.

Vierailija
18/111 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreitä silmiähän pidetään joka paikassa maailmassa nimenomaan upeina, kuten sinisiäkin. Ehkä yrität liikaa kerätä kehuja?

Vierailija
19/111 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoh. lähden saunaan

Vierailija
20/111 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vanhemmillani oli siniharmaat silmät, samoin miehelläni. Minulla ja molemmilla lapsilla vihreät, tosin vähän eri sävyiset kaikilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi