Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vihreitä silmiä ei pidetä kauniina missään maassa?

Vierailija
25.07.2020 |

Ainoastaan Victoria Holtin kirjoissa hehkutetaan

Kommentit (111)

Vierailija
21/111 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan kuitenkin että vihreäsilmäinen saa silmiensä takia enemmän huomiota kuin ruskeasilmäinen, joita on 13 tusinassa, kyllä tällaiset pienet yksityiskohtaiset erilaisuudet ennemminkin kiehtoo ihmisiä kuin aiheuttaisi jotain kateutta.

Mutta kuvittele sinä vihreäsilmäinen vaan että kaikki on sulle kateellisia koska sulla on vihreät silmät :D

Ihanko totta? Sepä mukavaa sinulle. Kaikki nettimiehet ovat sanoneet (näkemättä kuvaani), etteivät pidä vihreistä silmistä. On ollut natiiviamerikkalaista, aasialaista, eurooppalaista jne.

Ap

?! Miksi kirjoittelet vain ulkomaisten miesten kanssa? Ja onko natiiviamerikkalaiset yhtä kuin amerikanintiaanit?

Vierailija
22/111 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai vihreät silmät ei muka kauniita? Jopas vitsin murjaisit.

Yhdistettynä pynaiseen tukkaan aika iso osa miehistä vauhkoontuu täysin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/111 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
24/111 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreitä silmiähän pidetään joka paikassa maailmassa nimenomaan upeina, kuten sinisiäkin. Ehkä yrität liikaa kerätä kehuja?

Jos kysytään silmien väriä ja vastaa siihen niin miten siinä kerätään kehuja?

Vierailija
25/111 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vihreät, mutta seassa ruskeita ja kellertäviä pilkkuja/säteitä. Eikä se vihreäkään mitään smaragdinvihreää ole, sellaista sameaa vihertävää huttua :D En sanoisi kauniin värisiksi. Näille on kai termikin olemassa: hazel eyes.

Sellaiset smaragdisilmät olis kyllä upeet, mutta en tiedä onko niitä todellisuudessa olemassakaan.

Vierailija
26/111 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan kuitenkin että vihreäsilmäinen saa silmiensä takia enemmän huomiota kuin ruskeasilmäinen, joita on 13 tusinassa, kyllä tällaiset pienet yksityiskohtaiset erilaisuudet ennemminkin kiehtoo ihmisiä kuin aiheuttaisi jotain kateutta.

Mutta kuvittele sinä vihreäsilmäinen vaan että kaikki on sulle kateellisia koska sulla on vihreät silmät :D

Ihanko totta? Sepä mukavaa sinulle. Kaikki nettimiehet ovat sanoneet (näkemättä kuvaani), etteivät pidä vihreistä silmistä. On ollut natiiviamerikkalaista, aasialaista, eurooppalaista jne.

Ap

?! Miksi kirjoittelet vain ulkomaisten miesten kanssa? Ja onko natiiviamerikkalaiset yhtä kuin amerikanintiaanit?

On kai siellä suomalaisiakin, mutta eivät ole kirjoitelleet kanssani. Sama porukka.

Vierailija
27/111 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä pidän. Valitettavasti vihreä on resistentti, eli jos on yhtään ruskeaa, vihreä peittyy alleen. minulla ja lapsella vihreänruskeat ja onneksi enemmän vihertävät kuin ruskeat. sama sinisissä silmissä. lapsi voi saada siniset silmät vain jos molemmilla vanhemmilla on siniset. ellei tapahdu  joku mutaatio.

Mulla on vihreät silmät ja miehellä siniset ja molemmilla lapsilla on siniset silmät.

Sama täällä. Vähän harmittelin, koska vihreet silmäni on harvoja asioita ulkonäössäni josta pidän. Lapset tietysti söpöjä tuollaisina.

Vierailija
28/111 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo ovat olleet pettyneitä kun en ole ollut sinisilmäinen skandi vaan vihreäsilmäinen suomalainen. Eivät ilmeisesti voi kehuskella kavereilleen. Blondikin vielä niin ei edes punainen tukka pelasta :D

Vierailija
29/111 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vihreät silmät on kauneimmat. Jos siis ihan tunnistettavissa olevat vihreät, ei mitään kelta-ruskea-vihertävä sekamelskaa. En tiedä saako kauniin vihreitä edes kuin piilolinsseillä.

Vierailija
30/111 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole tajunnut kuin vasta ihan viime vuosina, että vihreät silmät on harvinaiset. Mulla on, mun isällä ja isoveljellä on, ja molemmilla lapsillani on. Mulla on sellaiset tasaisen vaaleanvihreät ja paksuhkot mustat renkaat, esikoisella on harmaanvihreät ohuin mustin reunuksin ja kuopuksella on tummanvihreät reikäisellä tekstuurilla ja paksuin mustin reunuksin.

Vierailija
31/111 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta mun silmien vihreä väri lähinnä on just se ainoa asia mistä saan kehuja. Menin ensimmäistä kertaa taidekurssille, niin opettaja ehti kehua niitä erikoisen näköiseksi ennenkuin ehdin esitellä itseäni. Hyvin myös mahdollista että hän yritti saada minulle itsevarmuutta, koska olin tuolloin pelokkaampi ihmisten seurassa ja varmaan se näkyi ulospäin.

Vierailija
32/111 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siksi, että se on harvinaisin silmien väri. Ei haluta kehua sellaista mihin itsellä ei ole mahdollisuuksia. Ihmiset mielellään pitää ja kehuu asioita mihin heilläkin on kykyjä. Ei kukaan älykkäitäkään kehu, koska suurimmalla osalla ihmisiä ei ole itsellään älykkyyttä.  Köyhät ei kehu rikkaita, koska ovat kyvyttömiä hankkimaan omaisuutta jne. Maailmassa ylistetään keskikenkertaisuutta koska siihen on kaikilla varaa ja kykyjä.

Ja missähän tynnyrissä sinä mahdat noita kärjistetyn ennakkoluuloisi latteuksiasi julistaa?

Suomessa vihreitä silmiä on aika monella joten ne ei herätä ehkä niin suurta ihmetystä. Maailmalla paljon vähemmän. Lisäksi suurin osa vihreistä silmistä on vihertäviä joissa on hieman ruskeaa seassa ja harmaa rinkula iiriksen reunalla on yleinen. Puhtaanvihreät on todella harvinaiset. 

Vierailija
33/111 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä pidän. Valitettavasti vihreä on resistentti, eli jos on yhtään ruskeaa, vihreä peittyy alleen. minulla ja lapsella vihreänruskeat ja onneksi enemmän vihertävät kuin ruskeat. sama sinisissä silmissä. lapsi voi saada siniset silmät vain jos molemmilla vanhemmilla on siniset. ellei tapahdu  joku mutaatio.

Meidän perheessä vanhemmilla ja sisaruksilla siniset silmät,paitsi itselläni vihreät.Mutaatio tapahtunut,kauniin vihreät kuitenkin jostakin syystä.

Vierailija
34/111 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät tai siniset silmät ja tummat hiukset ihanat. Samoin blondi ja ruskeat silmät.

Tavis ruskea-ruskea rai blondi-sininen ei niinkään herätä ihailua.

Vierailija
35/111 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän äidillä on siniset silmät, isällä ruskeat. Meistä kolmella on ruskeat silmät, kahdella siniset ja yhdellä sekaväriset.

Vierailija
36/111 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän perheessä vanhemmilla ja sisaruksilla siniset silmät,paitsi itselläni vihreät.Mutaatio tapahtunut,kauniin vihreät kuitenkin jostakin syystä.

Mahtoiko mutaation nimi olla naapurin pena tai ehkä postimies. Mutaatioitakin tapahtuu mutta ne on todella harvinaisia. 

Vierailija
37/111 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vihreät ilman pilkkuja ja renkaita, mutta tämäkin ketju oikeastaan kiteyttää olennaisen: Olipa väri mikä tahansa niin senkin pitää olla oikeanlainen ilman pilkkuja ja renkaita ja tuhansine muine vaatimuksineen. Pitää olla täydellinen ollakseen kaunis.. Yksikin virhe tuhoaa kokoinaisuuden ja kauneus on kadonnut kuin tuhka tuuleen. Surullista.

Minusta kukka on kaunis, vaikka siinä olisi epätasaisuutta, ötökkä syömässä tai pieni rupi.

Vierailija
38/111 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla vihreät, mutta seassa ruskeita ja kellertäviä pilkkuja/säteitä. Eikä se vihreäkään mitään smaragdinvihreää ole, sellaista sameaa vihertävää huttua :D En sanoisi kauniin värisiksi. Näille on kai termikin olemassa: hazel eyes.

Sellaiset smaragdisilmät olis kyllä upeet, mutta en tiedä onko niitä todellisuudessa olemassakaan.

Meillä lapsella vihreäruskeat ja minusta ihanat silmät. Ei mitkään "standardi" väriset ja minusta se on kiva.

Vierailija
39/111 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein "vihreät" näyttävät kyllä enemmä harmailta. Erittäin harvoin näkee oikeasti vihreitä silmiä.

Harmaa nyt ei yksinkertaisesti ole kovin viehättävä väri, kuten ei ole myöskään ruskea.

Kyllä sinisilmäiset naiset kauniimpia.

t. mies

Vierailija
40/111 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ruskeat silmät, miehelläni vihertävät. Lapsista kaksilla siniharmaat ja yhdellä vihertävät, joissa hitunen ruskeaa keskellä. Että se ruskean suorasta periytyvyydestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi