Miksi vihreitä silmiä ei pidetä kauniina missään maassa?
Ainoastaan Victoria Holtin kirjoissa hehkutetaan
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Mikä ruskeissa silmissä viehättää? Sellaiset on enemmistöllä maailman väestä.
No annoitkin vastauksen itse tuossa.
Minulla on vihreät silmät joissa tumma reunus.
Kleopatra tais hävittää aika paljon porukkaa. Vihreäsilmäisyys liittyy siis pahuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein "vihreät" näyttävät kyllä enemmä harmailta. Erittäin harvoin näkee oikeasti vihreitä silmiä.
Harmaa nyt ei yksinkertaisesti ole kovin viehättävä väri, kuten ei ole myöskään ruskea.
Kyllä sinisilmäiset naiset kauniimpia.
t. mies
Ai, mun mielestä harmaa voi olla hieno. Esim. mun pikkuveljellä on tosi kirkkaan harmaat silmät.
Meidän suvussa osalla porukkaa on musta tukka ja todella tummat silmät niin että luulisi niitä ruskeiksi. Läheltä hyvässä valovassa näkee että väri onkin hyvin tumma harmaa ei ruskea.
Minäkin olen nähnyt niin tummansiniset silmät että aivan luulin niitä ruskeiksi. Olin ällistynyt kun läheltä katsoessa huomasin että ne ovatkin siniset.
Vierailija kirjoitti:
Mulla vihreät, mutta seassa ruskeita ja kellertäviä pilkkuja/säteitä. Eikä se vihreäkään mitään smaragdinvihreää ole, sellaista sameaa vihertävää huttua :D En sanoisi kauniin värisiksi. Näille on kai termikin olemassa: hazel eyes.
Sellaiset smaragdisilmät olis kyllä upeet, mutta en tiedä onko niitä todellisuudessa olemassakaan.
Hazel on minusta yksi kaikkein kauneimmista sävyistä! Se ja sellainen kullan tai pronssin sävyinen ruskea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan kuitenkin että vihreäsilmäinen saa silmiensä takia enemmän huomiota kuin ruskeasilmäinen, joita on 13 tusinassa, kyllä tällaiset pienet yksityiskohtaiset erilaisuudet ennemminkin kiehtoo ihmisiä kuin aiheuttaisi jotain kateutta.
Mutta kuvittele sinä vihreäsilmäinen vaan että kaikki on sulle kateellisia koska sulla on vihreät silmät :D
Ihanko totta? Sepä mukavaa sinulle. Kaikki nettimiehet ovat sanoneet (näkemättä kuvaani), etteivät pidä vihreistä silmistä. On ollut natiiviamerikkalaista, aasialaista, eurooppalaista jne.
Ap
Perustatko näkemyksesi "kaikki miehet" siihen, mitä sinulle on kerrottu vihreistä silmistä?
Hauskaa, koska sen mukaan "kaikki miehet" pitävät vihertävistä silmistä, koska useimmiten keskustelu alkaa sillä, että mies tulee kehumaan (livenä) silmieni väriä ;)
Olisiko niin, että se piirre, mikä itseä viehättää niin sitä on helpompi lähestyä?
Miten muuten päädytte keskustelemaan netissä silmistä, jos sinulla ei ole kuvaa siellä itsestäsi?
Vihreät silmät on ok väri siinä missä muutkin silmien väri.
Onhan näistä lauluja... Green eyes, Brown eyes, Blue eyes.
Minulla on toinen silmä vihreä ja toinen ruskea, moni hätkähtää niitä.
Ainakin mun kohdalla on pidetty, torttua on riittänyt!
Oli kyllä taas ihan uus "tieto", että vihreistä silmistä ei muka yleisesti pidettäisi. Huoh.