Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vihreitä silmiä ei pidetä kauniina missään maassa?

Vierailija
25.07.2020 |

Ainoastaan Victoria Holtin kirjoissa hehkutetaan

Kommentit (111)

Vierailija
41/111 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet tummat naiset, esim Lähi-Idästä kotoisin olevat, käyttävät vihreitä piilareita. 

Vierailija
42/111 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vihreät ilman pilkkuja ja renkaita, mutta tämäkin ketju oikeastaan kiteyttää olennaisen: Olipa väri mikä tahansa niin senkin pitää olla oikeanlainen ilman pilkkuja ja renkaita ja tuhansine muine vaatimuksineen. Pitää olla täydellinen ollakseen kaunis.. Yksikin virhe tuhoaa kokoinaisuuden ja kauneus on kadonnut kuin tuhka tuuleen. Surullista.

Minusta kukka on kaunis, vaikka siinä olisi epätasaisuutta, ötökkä syömässä tai pieni rupi.

Taidat ylitulkita. Eihän se ole kritiikkiä että mainitaan että suuressa osassa vihreitä on ruskeaakin seassa vaihtelevia määriä. Omissakin on enkä lähde niiden kauneutta tai rumuutta sen kummemmin arvioimaan kun niihin on tottunut kun ne tuijottaa joka aamu peilistä.

Tuo puolestaloukkaantumisherkkyys on näitä nykyajan vitsauksia eli joku porukka tuntuu triggeröityvän jo siitä että mainitaan mikä tahansa ihmisen ominaisuus ja keskustellaan siitä niin vedetään herneet nokkaan isoäänisesti ja vaaditaan keskustelun lopettamista koska joku muu saattaa loukkaantua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/111 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rusehtavan vihreät on älyttömän kaunis väri. Itsellä vaalean vihreät ja tykkään näistä.

Vierailija
44/111 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä pidän. Valitettavasti vihreä on resistentti, eli jos on yhtään ruskeaa, vihreä peittyy alleen. minulla ja lapsella vihreänruskeat ja onneksi enemmän vihertävät kuin ruskeat. sama sinisissä silmissä. lapsi voi saada siniset silmät vain jos molemmilla vanhemmilla on siniset. ellei tapahdu  joku mutaatio.

Mulla on vihreät silmät ja miehellä siniset ja molemmilla lapsilla on siniset silmät.

Sisareni ja minä olemme vihreäsilmäisiä. Äitini silmät ovat vihreät, isän siniset. Olen saanut kohteliaisuuksia "kissansilmistäni", ovat muodoltaan vähän vinot, joten ei ole kokemusta, että rumina pidettäisiin.

Vierailija
45/111 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vihreän keltaiset silmät. Saisipa ihan kirkkaan vihreät. Piilolaseja en halua. 

Vierailija
46/111 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei pidetä, tämä on kyllä ihan ap:n omaa keksintöä!

Vierailija
47/111 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein "vihreät" näyttävät kyllä enemmä harmailta. Erittäin harvoin näkee oikeasti vihreitä silmiä.

Harmaa nyt ei yksinkertaisesti ole kovin viehättävä väri, kuten ei ole myöskään ruskea.

Kyllä sinisilmäiset naiset kauniimpia.

t. mies

Ai, mun mielestä harmaa voi olla hieno. Esim. mun pikkuveljellä on tosi kirkkaan harmaat silmät.

Vierailija
48/111 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vihreät ilman pilkkuja ja renkaita, mutta tämäkin ketju oikeastaan kiteyttää olennaisen: Olipa väri mikä tahansa niin senkin pitää olla oikeanlainen ilman pilkkuja ja renkaita ja tuhansine muine vaatimuksineen. Pitää olla täydellinen ollakseen kaunis.. Yksikin virhe tuhoaa kokoinaisuuden ja kauneus on kadonnut kuin tuhka tuuleen. Surullista.

Minusta kukka on kaunis, vaikka siinä olisi epätasaisuutta, ötökkä syömässä tai pieni rupi.

Taidat ylitulkita. Eihän se ole kritiikkiä että mainitaan että suuressa osassa vihreitä on ruskeaakin seassa vaihtelevia määriä. Omissakin on enkä lähde niiden kauneutta tai rumuutta sen kummemmin arvioimaan kun niihin on tottunut kun ne tuijottaa joka aamu peilistä.

Tuo puolestaloukkaantumisherkkyys on näitä nykyajan vitsauksia eli joku porukka tuntuu triggeröityvän jo siitä että mainitaan mikä tahansa ihmisen ominaisuus ja keskustellaan siitä niin vedetään herneet nokkaan isoäänisesti ja vaaditaan keskustelun lopettamista koska joku muu saattaa loukkaantua. 

Juuri näin! Kiitos kirjoituksestasi. Harmittaa kun näitä samankuuloisia mielensäpahoittajia tulee jokaiseen ulkonäkökeskusteluun erittäin aggressiivisella tyylillä uhriutumaan.

Vierailija
49/111 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööö, minulla on kirkkaan vihreät silmät ja se on lähes aina ensimmäinen kehu, kun tutustun uuteen ihmiseen. Niin vissiin Suomessakin pidetään kauniina 😁

Hei sama! Saan kuulla todella paljon kehuja oikein kirkkaan vihreistä silmistäni täällä Suomessa. Ulkomailla taas enemmän kiinnitetään huomiota vaaleaan tukkaan.

Vierailija
50/111 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ruskeissa silmissä viehättää? Sellaiset on enemmistöllä maailman väestä.

En tiedä. Niillä saa aikaiseksi sellaisen anovan koiran katseen. Itselläni on vihreät, miehellä ruskeat. Koskaan en ole saanut negatiivistä palautetta silmien väristäni, päinvastoin hämmästelyä niiden vihreydestä. Tietyn sävyiset vaatteet korostaa sitä.

Vierailija
51/111 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein "vihreät" näyttävät kyllä enemmä harmailta. Erittäin harvoin näkee oikeasti vihreitä silmiä.

Harmaa nyt ei yksinkertaisesti ole kovin viehättävä väri, kuten ei ole myöskään ruskea.

Kyllä sinisilmäiset naiset kauniimpia.

t. mies

Ai, mun mielestä harmaa voi olla hieno. Esim. mun pikkuveljellä on tosi kirkkaan harmaat silmät.

Meidän suvussa osalla porukkaa on musta tukka ja todella tummat silmät niin että luulisi niitä ruskeiksi. Läheltä hyvässä valovassa näkee että väri onkin hyvin tumma harmaa ei ruskea.

Vierailija
52/111 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi mitään, mutta liitän ne noituuteen. Noidilla on vihreät silmät, ei ihmisillä.

Vierailija
53/111 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä pidän. Valitettavasti vihreä on resistentti, eli jos on yhtään ruskeaa, vihreä peittyy alleen. minulla ja lapsella vihreänruskeat ja onneksi enemmän vihertävät kuin ruskeat. sama sinisissä silmissä. lapsi voi saada siniset silmät vain jos molemmilla vanhemmilla on siniset. ellei tapahdu  joku mutaatio.

Meidän perheessä vanhemmilla ja sisaruksilla siniset silmät,paitsi itselläni vihreät.Mutaatio tapahtunut,kauniin vihreät kuitenkin jostakin syystä.

Mahtoiko mutaation nimi olla naapurin pena tai ehkä postimies. Mutaatioitakin tapahtuu mutta ne on todella harvinaisia. 

Onko Williamin ja Katen perheessäkin käynyt postimies? Kahdella lapsella kolmesta on tummanruskeat silmät. Vanhemmilla on vihreät ja siniset silmät.

Vierailija
54/111 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi mitään, mutta liitän ne noituuteen. Noidilla on vihreät silmät, ei ihmisillä.

Aikuinen ihminen uskoo satuihin? 😂😂😂

Vierailija
55/111 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän perheessä vanhemmilla ja sisaruksilla siniset silmät,paitsi itselläni vihreät.Mutaatio tapahtunut,kauniin vihreät kuitenkin jostakin syystä.

Mahtoiko mutaation nimi olla naapurin pena tai ehkä postimies. Mutaatioitakin tapahtuu mutta ne on todella harvinaisia. 

Ei ollut naapurin pena eikä postimies.Oli ihan isoisän puolelta peritty vihreä väri.Tutkittu on. ;)

Vierailija
56/111 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Niillä saa aikaiseksi sellaisen anovan koiran katseen. Itselläni on vihreät, miehellä ruskeat. Koskaan en ole saanut negatiivistä palautetta silmien väristäni, päinvastoin hämmästelyä niiden vihreydestä. Tietyn sävyiset vaatteet korostaa sitä.

Oletko kertonut miehelle että hänen silmät on epäviehättävät? Entä kun saatte yhteisiä lapsia ja heillä on ruskeat silmät?

Vierailija
57/111 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä kehuta oikeasti harmaitakaan(ei siniharmaa), taitavat olla vieläkin harvinaisemmat kuin vihreät:)

Vierailija
58/111 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki silmät on kauniita, mutta jotkut silmät tosi kauniita. Kaikki väritkin kauniita, en ole koskaan ruman väriisä silmiä nähnyt.

Vierailija
59/111 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka nyt kenenkään silmienväriä ensimmäisenä katsoo? Mitä väliä silmienvärillä ylipäätään on? Minä en ainakaan koskaan katso kenenkään silmien väriä vaan keskityn kuuntelemaan mitä sanoo.

Vierailija
60/111 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kertonut miehelle että hänen silmät on epäviehättävät? Entä kun saatte yhteisiä lapsia ja heillä on ruskeat silmät?

Oletko jotenkin autistinen, vai saatko muiden haukkumisesta jotain?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän