Loukkaannuin mieheni ostamasta syntymäpäivälahjasta..
Minä lättäperse sain tänään mieheltäni syntymäpäivälahjaksi lindexin topatut alushousut.. siis sellaiset että kun ne laittaa housujen alle niin näyttää, että mulla olis perse. Mies oli vielä ite ihan innoissaan. Ei mun itsetunto tästä ainakaan yhtään noussut.
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 22:16"]
Voih, aika tökeröä mieheltäsi.
Oma mieheni kehuskelee vieläkin, kuinka osti eksälleen rikkaimurin joululahjksi. En tiedä onko hän vain ilkeä vain vilpittömästi yllättynyt neronleimauksiensa itkuisata vastaanotosta.
Mutta tuollaista ne miehet tekevät. Itse yritän aina ennen joulua tai syntymäpäivää vihjailla selkeästi, mitä toivon tyyliin: "Katsopa tuota mainosta Michael Korsin rannekellosta. Olisi kiva kyllä saada sellainen lahjaksi, kun en omista rannekelloa nykyään ollekaan" "Älä osta minulle suklaata lahjaksi." "Jos ostat kukkia, haluaisin vakoisia orkideoita tai jotain muuta valkoista, en pidä punaisista ruusuista. "
Minä saan aina lahjaksi punaisia ruusuja tai sulkaata. :(
Minä olen ostanut aina hyviä ja mietittyjä lahjoja kuten PlayStationin, kirjoja tai harvinaista ja arvokasta meriantiikkia, josta hän on kiinnostunut. Hätäisin lahjani on ollut viskipullo.
Olisipa kiva, jos joku muistaisi minua joskus edes jollain kivalla ajatuksella.
Itsepä olen mieheni valinut, olisi pitänyt tajuta, mitä on luvassa kun seurustelun alkuvaiheessa hän kertoi siitä exän typerästä rikkaimurista.
[/quote]
Oletko ihan täysipäinen? Et voi vaatia miestä tuomaan lahjaa minkä itse haluat. Lahjan tuoja päättää mitä tuo. Eihän koko lahjan tuomisessa ole muuten mitään ideaa. Menisit itse ostamaan sen kellon jos sen haluat.
Ihme miehiä kun edes suostuu kuuntelemaan tuollaista. Ei nainen voi määrätä mitä mies tekee tai ei tee
Tämän takia naisille ei kannata antaa ollenkaan syntymäpäivälahjoja. Loukkaantuvat raukat aina.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 23:30"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 21:56"]
Tsiisus...mies puhutteluun, ei nyt auta kun selkokieli. Eli selitä ihan juurta jaksain mikä meni pieleen, ei tuollaiset miehet muuten mitään naisista tajua. Hyvää ne tarkoittaa, ei vain parempaan pysty ilman selkeää ohjeistusta.... ((miten te jaksatte tuollaisten palikoiden kanssa?!?!?))
[/quote]
Miehen ei olisi pitänyt ostaa mitään lahjaa. Jokainen ostakoot sellaisen lahjan kuin haluaa. Jos ei kelpaa niin oma ongelma. Miehen ei pidä elää naista miellyttääkseen
[/quote]
Täytyypä muistaa tämä kun seuraavan kerran ostan miehelle lahjaa. Ehkä joku nätti, pitsinen alusasu olisi kiva hänelle.....
[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 23:35"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 23:30"]
Tsiisus...mies puhutteluun, ei nyt auta kun selkokieli. Eli selitä ihan juurta jaksain mikä meni pieleen, ei tuollaiset miehet muuten mitään naisista tajua. Hyvää ne tarkoittaa, ei vain parempaan pysty ilman selkeää ohjeistusta.... ((miten te jaksatte tuollaisten palikoiden kanssa?!?!?))
[/quote]
Miehen ei olisi pitänyt ostaa mitään lahjaa. Jokainen ostakoot sellaisen lahjan kuin haluaa. Jos ei kelpaa niin oma ongelma. Miehen ei pidä elää naista miellyttääkseen
[/quote]
Täytyypä muistaa tämä kun seuraavan kerran ostan miehelle lahjaa. Ehkä joku nätti, pitsinen alusasu olisi kiva hänelle.....
[/quote]
Sitten ostat. Miksi edes ostat mitään lahjaa? Eikö miehesi osaa itse ostaa omat tavaransa?
[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 23:35"]
Tämän takia naisille ei kannata antaa ollenkaan syntymäpäivälahjoja. Loukkaantuvat raukat aina.
[/quote]
Tämä on niin totta. On uskomatonta miten naiset voivat tehdä mitään kun kaikki on aina päin persettä. Teki mies tai ei tee niin se on väärin. Tosin ihmettelen että mikä luuseri mies edes kuuntelee tuollaisia naisia? Mutta sellaisia miehiä naiset nykyään haluaa Suomessa. Selkärangattomia ja aivottomia miehen irvikuvia jotka tekevät mitä nainen sanoo ja jolla ei ole omaa tahtoa.
Mä en tiedä missä ulottuvuudessa te 27 & kumpp. elätte, mutta siellä on näköjään aika ikävää. Mun mies on ostanut mulle aina mielestäni ihania lahjoja (mm. kirjan, keittiöveitsen, kangaskassin, teemukin..) ja minäkin toivottavasti hänelle. Joo, ostellaan lahjoja toisillemme, koska toisen ilahduttaminen on kivaa. Myös tuttavapariskunnat ostelee toisilleen ihan tavallisia juttuja (paistinpannu, työkaluja, illallinen), eikä kukaan loukkaannu.
Anna miehen synttäripäivänä vastalahjaksi penispumppu. Katso ilahtuuko.
[/quote]