Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jopa naiset vaativat toistensa ulkonäöltä mahdottomia!

Vierailija
29.05.2013 |

Samalla kun tällaiset miehet pärjäävät! :

http://www.iltasanomat.fi/jaakiekko/art-1288569197230.html

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin jopa naiset? Nimenomaan naiset minusta. Miehistä useimmat ei vaadi ollenkaan kovia naisen ulkonäöltä. Sen sijaan naiset itsekseen ja keskenään arvostelevat ihan kaikenlaista pukeutumisesta "laihaläskiyteen".

Vierailija
2/23 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenvikaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee toi 'mahdottomia', miten niin on mahdotonta olla vaikka Cameron Diazin näköinen kun se itsekin on. Eihän se silloin ole mahdotonta ollenkaan. Taitaa joillekin vaan olla mahdotonta olla ilman suklaata ja pullaa.

Vierailija
4/23 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 12:16"]

Mua häiritsee toi 'mahdottomia', miten niin on mahdotonta olla vaikka Cameron Diazin näköinen kun se itsekin on. Eihän se silloin ole mahdotonta ollenkaan. Taitaa joillekin vaan olla mahdotonta olla ilman suklaata ja pullaa.

[/quote]

Kuule nyt puhutaan kahdesta aivan eri asiasta: 1) Cameron laitettuna kuvattavaksi ja kuva fotoshopattuna ja 2) Cameron sellaisena kuin hän arkisin normaalisti on.

Tätä eroa naiset eivät tajua.

Vierailija
5/23 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 12:17"]

[/quote]

Kuule nyt puhutaan kahdesta aivan eri asiasta: 1) Cameron laitettuna kuvattavaksi ja kuva fotoshopattuna ja 2) Cameron sellaisena kuin hän arkisin normaalisti on.

[/quote]

No otappa vaikka ensin tavoitteeksi olla edes normi arkipäivän cameronin näköinen. Siitä on hyvä sitten jatkaa. Näkeehän niitä hyvännäköisiä naisia ihan livenä rannallakin, ilman fotoshoppausta. Mutta mahdotonta mikä mahdotonta minä syön vaan makkaraa.

Vierailija
6/23 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 11:48"]

Miten niin jopa naiset? Nimenomaan naiset minusta. Miehistä useimmat ei vaadi ollenkaan kovia naisen ulkonäöltä. Sen sijaan naiset itsekseen ja keskenään arvostelevat ihan kaikenlaista pukeutumisesta "laihaläskiyteen".

[/quote]

Nimenomaan. 

Kokemukseni mukaan miehille keskimäärin kelpaavat Ihan Tavalliset Naiset. Liiallinen hyvännäköisyys on haitta miesmarkkinoilla. (naisten juoni: yritetään kannustaa kanssasisaria liialliseen hyvännäköisyyteen, jolloin itsellä tavallisen näköisenä käy parempi flaksi... :-) )

Vierailija
7/23 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 12:22"]

[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 12:17"]

[/quote]

[/quote]

No otappa vaikka ensin tavoitteeksi olla edes normi arkipäivän cameronin näköinen. Siitä on hyvä sitten jatkaa. Näkeehän niitä hyvännäköisiä naisia ihan livenä rannallakin, ilman fotoshoppausta. Mutta mahdotonta mikä mahdotonta minä syön vaan makkaraa.

[/quote]

Aloittajan pointtihan on, ettei naisten tulisi ihannoida kenenkään ulkonäköä, vaan olla peräti ihan itsensä näköisiä ilman tälläytymistä.

Vierailija
8/23 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 12:37"]

[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 11:48"]

[/quote]

Nimenomaan. 

Kokemukseni mukaan miehille keskimäärin kelpaavat Ihan Tavalliset Naiset. Liiallinen hyvännäköisyys on haitta miesmarkkinoilla. (naisten juoni: yritetään kannustaa kanssasisaria liialliseen hyvännäköisyyteen, jolloin itsellä tavallisen näköisenä käy parempi flaksi... :-) )

[/quote]

Ei, ei ja ei. Mies voi kelvata naiselle. - tai sitten ei.

Vierailija
9/23 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kauanko pitää olla ilman suklaata ja pullaa että kasvan yhtä pitkäksi kuin Cameron Diaz? 23 senttiä vielä uupuu.

Vierailija
10/23 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on kyllä käsittämätön tapa arvostella toisten ulkonäköä ja väkisinkin löytää toisista jotain negatiivista. Tältä palstalta olen oppinut termin "laihaläski", joka kertoo jo kaiken. Eli vaikka olisit normaalipainoinen tai jopa hoikka, niin sekään ei riitä jos ei ole lihasta. Ilman tätä palstaa olisin ollut autuaan tietämätön omasta laihaläskiydestäni :D

Toisaalta miehetkään eivät taida enää ymmärtää, että julkkisten kuvia manipuloidaan rankasti. Lisäksi meikeillä ja kauneusleikkauksilla saa ihmeitä aikaan. Kyllä kenestä tahansa Pieksämäen Pirjosta saadaan upea, kun ensin laitetaan 3-4 tuntia, sitten räppästään kuva oikeasta kulmasta ja "hieman" korjaillaan photoshopilla.

Vierailija
11/23 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä en myöskään tästä varmaan kauheasti pituutta kasva. Myöskään kasvojeni luiden muoto ei ole sama kuin Cameronilla, mutta ehkä niitäkin vois hioo vaikka jollain koneella?

No, pointti tässä nyt ehkä on kuitenkin eniten se, etten oikeastaan halua näyttää miltään Cameronilta vaan ihan itseltäni.

En ole törmännyt yhteenkään mieheen joka vaatisi naisen ulkonäöltä mahdottomuuksia tai olisi sitä mieltä että teet niin tai näin niin olet vääränlainen kuitenkin. Olen tavannut pilvin pimein naisia jotka vaativat naisten ulkonäöltä lähtökohtaisesti jotain muuta kuin miltä kyseinen nainen (kaunis tai ruma) näyttää. Liian kaunis = huono. Liian ruma = huono. Liian tavallinen = huono. Liian erikoisen näköinen = huono JNE

Vierailija
12/23 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 12:42"]

[/quote]

Kauanko pitää olla ilman suklaata ja pullaa että kasvan yhtä pitkäksi kuin Cameron Diaz? 23 senttiä vielä uupuu. [/quote]

No ota joku tappi esikuvaksi, onhan niitä.

Jos olet itse tyytyväinen itseesi, fine. Jos et, älä uikuta että mahdotonta olla hyvännäköinen 3 lapsen äiti, kun se ei oikeasti ole mahdotonta.

Vierailija
13/23 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sillä Cameron Diazilla ole miestä eikä lasta vaikka on hyvännäköinen. Sillä on ollut hirveästi epäonnea rakkaudessa.

Vierailija
14/23 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten on vielä sekin, että nämä kauneusasiat ovat makuasioita. Minusta Cameron Diaz on harvinaisen oudon ja suorastaan ruman näköinen filmitähti. Kauneusihanteeni on niin toisenlainen. Yksi kauneimmista omalle silmälleni on vaikkapa Amanda Seyfried, joka hipoo minusta ulkonäöltään lähes täydellisyyttä. Eräs kaverini huudahti sen kuultunaa:" TÄH?! Sehän on ihan tavis!" No, minusta taas ihan uskomattoman kaunis nainen.

Mutta takaisin varsinaiseen aiheeseen. Naiset ovat kaikissa ulkonäköön liittyvissä asioissa toistensa suhteen niin ilkeän kriittisiä, että ollaankohan me vielä monella tapaa luolamiesten- ja naisten tasolla, kun kilpailijat pitää työntää syrjään keinolla millä hyvänsä? Kaikkia pitää haukkua, mollata, lytätä ja varsinkin pilkata. Jos ei ole ihan hoikka, on läski. Jos on hoikka, muttei treenattu, on laiha läski. Jos on treenattu, on maskuliininen rumilus.... jne.jne... naiset ne osaa.

Vierailija
15/23 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kauneusasiat on makuasioita. Tällä palstalla ollaan kyllä mestareita takertumaan yhteen sanaan ja jankkaamaan siitä loputtomiin. Sanoin nyt vaan camerodiaz kun hän tuli ensimmäisenä mieleen, olkoon sitten vaikka N.N. tai kuka tahansa muu 'kauniina' pidetty henkilö. Kaikkia ei voi miellyttää, parasta olisi jos miellyttäisi edes itseään, siihen kannattaa pyrkiä.

Vierailija
16/23 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 12:48"]

Naisilla on kyllä käsittämätön tapa arvostella toisten ulkonäköä ja väkisinkin löytää toisista jotain negatiivista. Tältä palstalta olen oppinut termin "laihaläski", joka kertoo jo kaiken. Eli vaikka olisit normaalipainoinen tai jopa hoikka, niin sekään ei riitä jos ei ole lihasta. Ilman tätä palstaa olisin ollut autuaan tietämätön omasta laihaläskiydestäni :D

[/quote]

Näin juuri. Minäkin olen tätä palstaa lukiessani oppinut olevani laihaläski. Ennen olin ihan tyytyväinen hoikka. Nyt on vaikeuksia sietää tätä kroppaa, kun se on paljon parjattu laihaläski kroppa.

Vierailija
17/23 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta Cameron Diaz EI ole hyvän näköinen. Ei millään mittapuulla. Olisitte valinneet esimerkiksi jonkun joka on hyvännäköinen.

Juu mulle on täällä sanottu että olen plösö. Mutta minä olen minä enkä kukaan muu. Mulla on vähän löysää siellä täällä, ja sellua ynnä muuta, esim roikkuva pylly, mutta eipä mun elämä pyöri yhden perseen ympärillä siltikään. Eikä edes kärpäset pörrää siellä....

Harrastan kyllä liikuntaa, mutta muutakin. Elämä on.

Eikä minulta mitään puutu.

Vierailija
18/23 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen splash-ohjelman naisiahan täällä on arvosteltu, kuka läski, kellä leveä persus, kuka liian treenattu, kuka treenauksesta huolimatta ei olekaan tarpeeksi timmissä kunnossa... en ole ohjelmaa katsonut, mutta oletan,että siellä hyppää myös miehiä? Hyvin tyypillistä, että naiset heti hyökkäävät naisten ulkonäön kimppuun.

Vierailija
19/23 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa tyytyväisiä siihen mitä olette

Vierailija
20/23 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen nainenhan (ja tietenkin mieskin) saa itsekseen miettiä, mitä vaatimuksia ottaa omakseen ja mitä jättää omaan arvoonsa.

Toisten arvostelu kielii arvostelijan huonosta itsetunnosta ja pahasta olosta, sellainen kannattaa opetella jättämään omaan arvoonsa. Kun asiat on kunnossa ja itsetunto kohdillaan, näkee muissakin ensimmäiseksi sen hyvän eikä ole tarve kritisoida.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi