Miten toiset löytävät aina uuden kumppanin, mutta toiset eivät milloinkaan?
Toiset eroo ja löytävät uuden kumppanin ja samaa rataa...
Toiset eivät löydä edes ensimmäistäkään kumppania.
En käsitä?
Kommentit (662)
Se riippuu aivan siitä minkälaisten tähtien alla on syntynyt.
Tuttu mies kertoi kerran, että hän oli tavannut Helsingin reissulla tosi kauniin ja viimeisen päälle laitetun naisen. Vaikka nainen osoitti kiinnostusta, miestä ei sytyttänyt yhtään, eikä uskaltanut edes koskea, pelkäsi että tämän kampaus ja meikki menee piloille.
Tuli siihen tulokseen, että kauniit naiset ovat pelkkiä "kovertteja"(kuoria), ei häntä varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisi kuinka kliseisesti todettu ja joku kohta ulisee tasoreorian esiin nostamista, niin se vain vaikuttaa asiaan. Olen huomannut, että ne jotka kitisee, ettei ketään löydy, niin haaveilevat aina omaa tasoaan paremmasta kumppanista, vaikka esim oma naamavärkki olisi erittäinkin keskinkertainen.
Sanoisin, että tämä pätee paljon enemmän naisiin. Eli nainen jonka kroppa on löysässä kunnossa ja kurvit ei kohdallaan valittaa ja yrittää itseään tasokkaampia miehiä.
Parissa äänestyksessä on selvinnyt että ylipainoisista sinkkunaisista 80% kelpuuttaa vain normaalipainoisia miehiä. Hyvä esimerkki hypergamiasta.
Seurustelin pari vuotta reilusti ylipainoisen, köyhän miehen kanssa. Olen itse normaalipainoinen, hyvässä kunnossa ja ulkonäköäni kehutaan usein. Jos olisin jaksanut miehen erittäin epäterveellisiä elintapoja, en olisi jaksanut sitä huonokuntoisen jatkuvaa vetämättömyyttä, pikku vaivoja ja valitusta. Ratkaiseva asia eroon oli kuitenkin se, miten hän vähitellen alkoi nujertaa minua ja kehua aina vain muita naisia.
Nykyään valitsen seurani tarkemmin, kannattaa.
Löysin sopivan miehen vasta reilusti yli 30. veenä, kun lopetin e-pillerit. Olin siis sinkku nuoruusajan, koska pillerit saivat minut hakeutumaan sellaisten seuraan, jotka olivat minulle mahdollisimman epäsopivia.
Jos siis olet sinkkunainen etkä tunnu löytävän "sitä oikeaa", aloita e-pillereiden pois jättämisellä. Ja kun pilsut jää pois, tulee luonnollinen ovulaatio. Ja se on se aika kuussa, kun kantsii lähteä miehen hakuun. Tulet olemaan vastustamaton juuri niille oikeille miehille, joita alkaakin tupsahdella esille!
Läheinen kertoi ystävättären tavanneen miehen ravintolassa ja sanoi nopeasti, että tuosta tulee puolisoni. Ja niin kävi.
Vierailija kirjoitti:
En tosiaan ymmärrä miten aina joillekin löytyy uusi. Itse olen ikisinkku eikä kukaan kiinnostu minusta.Minussa on jonkinlainen valuvika joka tekee minusta täydellisen epäkiinnostavan miehille. Muuta selitystä en keksi.
En osaa sanoa mikä on vikana, mutta analyyttisesti asiaa ajatellen ongelmana on joku sellainen piirre tai ominaisuus jonka kaikki huomaavat. Jos se mitä kerroit pitää objektiivisesti tarkastellen paikkansa, silloin ongelman täytyy olla olemuksessa tai ulkonäössä. Eleet, ilmeet, pituus, lihavuus-laihuus, pukeutuminen, liiallinen tälläytyminen, kiinnostuminen-kiinnostumattomuus keskustelukumppanista, oma itsen esilletuominen keskusteluissa.
Itse olen yhtä vähän kiinnostava hapannaama, mutta kuitenkin muutaman kerran seukannut ja naimisissa. Yleisesti ottaen ihmiset kokevat minut vastenmielisenä. Olen se mies jonka ympäriltä tuolit viedään. Arvelen vastenmielisyyden liittyvän eleisiin ja ilmeisiin sekä ujouteen ja sisäänpäinkääntyneisyyteen. Vaikka joissain tilanteessa yritän olla sosiaalinen ja seurallinen, siitä ei tule mitään. Ihan hiljattain tein oman kyseenalaisen ennätykseni. Eräässä joukkotilaisuudessa yritin olla sosiaalinen ja otin kontaktia tapahtuman henkilöstöön. Sukset meni ristiin jo alle kymmenstä sanasta.
Kissamies kirjoitti:
Erosin viisi vuotta sitten ja kesällä tapasin kivan naisen. Hän järkyttyi kun näki kissankarvoja lakanoissani, ei ihme sillä minulla on kaksi kissaa. Alkoi huuto ja toteamus että valitse hänet tai kissat. Valitsin kissat. Ei taida tällä asenteella seuraa löytyä?
Miau, aletaanko seurustelemaan? Tosin sitten on kissankarvoja 2x enemmän, kun itseltäni löytyy 2 pitkäkarvaista naukujaa.. 😄
Vierailija kirjoitti:
Se riippuu aivan siitä minkälaisten tähtien alla on syntynyt.
Ja siitä että haluaako kumpppanin vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Löysin sopivan miehen vasta reilusti yli 30. veenä, kun lopetin e-pillerit. Olin siis sinkku nuoruusajan, koska pillerit saivat minut hakeutumaan sellaisten seuraan, jotka olivat minulle mahdollisimman epäsopivia.
Jos siis olet sinkkunainen etkä tunnu löytävän "sitä oikeaa", aloita e-pillereiden pois jättämisellä. Ja kun pilsut jää pois, tulee luonnollinen ovulaatio. Ja se on se aika kuussa, kun kantsii lähteä miehen hakuun. Tulet olemaan vastustamaton juuri niille oikeille miehille, joita alkaakin tupsahdella esille!
Minä aloitin hormonaalisen lääkityksen käytön vasta 40-vuotiaana sairauden takia. Ei valitettavasti auttanut miehen löytämiseen ns. puhdas kroppa lainkaan, ikävuodesta 24v. lähtien edelleen sinkkuna. Onneksi en halua lapsia, ei tarvitse surra sitä.
Mutta on totta ja tutkittua, että hormonitoiminta sekoittaa ihmisen parinvalintaa.
Perusjampoille ja -lyyleille on tarjontaa sen verran että puolison löytäminen on melko helppoa,
sitten kun ihminen alkaa poikkeamaan esim. huomattavasti korkeamman älykkyyden, poikkeavan lahjakkuuden ym. takia, niin niitä sopivia puolisoehdokkaita on huomattavasti vähemmän,
siten että niitä vähänkään sopivia ei välttämättä löydy koko kunnasta, pikkukaupungista ja joskus harvoin koko maasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniit, Komeat, puheliaat löytävät aina. Toista se on meillä ujoilla, ei niin kauniilla ja komeilla. Ihan lähipiirissä todettua. Miehiä tulee ovista ja ikkunoista. Vaihtavat kun kyllästyvät. Itse en haluaisi kun edes mahiksen.
Nainen löytää aina ja jos ei löydä, niin sitten kyse on aivan täydellisestä passiivisuudesta tyyliin ei ole edes Tinderiä viitsinyt ladata. Tämän olen todistanut niin monesti, että kunhan nainen edes tämän verran viitsii tehdä niin aina löytyy sutinaa. Ihan sama millainen nainen.
Satunnaista seksiä voi löytää, suhdetta ei aina.
Mä olen niin ujo ettei miehet pidä mua kiinnostavana enkä saa suhteita.
Jos miehet eivät pidä sinua kiinnostavana, sille on kyllä ihan muita syitä kuin väittämäsi ujous.
Mitkä syyt muka?
Olen ujo enkä saa suutani auki. Miten voisin mitenkään olla kiinnostava tuppisuuna?
Ulkonäkö ei ole se ongelma, miehet kyllä lähestyy.
Kiitos kannustavista kommenteista. Täytynee spekata profiili tyyliin, mies ja kaksi poikakissaa etsivät naista ja tyttökissoja. Saattaisi toimiakin...
Aina sanotaan että yksinoloon tottuu. Itse sanoisin ettei siihen totu, mutta siihen erillisyyden tunteeseen tottuu. Siis sellaiseen että ei ketään kuitenkaan kiinnosta mun höpinät ja mun elämä, koska niinhän se on aina ollut. Ja jos jotain kiinnostuneita on joskus ollutkin niin siinä on aina ollut kyseessä joku hyötyminen, huijaus tai hyväksikäyttö. Sitten sitä vaan alkaa elämään sitä yksinäisyyden mukaista elämää. Ei ole koskaan tottunut saamaan mitään erityiskohtelua, ei ole tottunut saamaan apua keneltäkään joten ei sitä osaa edes pyytää ja tottuu siihen, että yksin täytyy pärjätä.
N44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin lyödä ison summan sen puolesta vetoa, että tässä ketjussa ne jotka ovat kertoneet että ovat aina saaneet kumppanin heti kun ovat näin halunneet, ovat poikkeuksellisen hyvännäköisiä.
Ja sama toisinpäin, ne jotka täällä kertovat että heistä ei kukaan koskaan kiinnostu, ovat lähes varmasti paljon keskimääräistä vähemmän viehättäviä ulkoisesti.
Ei pidä paikkaansa. Olen oikein sievä, hoikka, naisellinen nainen. Aina huoliteltu. Luonteeltani sosiaalinen ja hyväntuulinen. Kiinnostuneita miehiä on ollut 0. N40
Epäuskottavaa että kukaan ei olisi kiinnostunut. Vähintään luulisi että kusipäät ja pinnalliset kiinnostuisivat. Tai sitten et liiku missään missä miehiin voisi törmätä.
Löyhät kriteerit ja läheisriippuvuus.
Ystäväni on 60v. hieman ylipainoinen melko tavallisen näköinen nainen, ei meikkaa, ei koreile vaatteilla. Kolmesti ollut aviossa. Välillä eri pituisia seurusteluja. Yksi useamman vuoden avoliitto päättyi muutama viikko sitten.
Nyt näin hänet kulmilla jo uuden miehen kanssa.
Hän kertoo, että "ei osaa olla yksin", siksi aina mies. En vaan ymmärrä mistä ihmeestä hän sen miehen nappaa joka käänteessä?? Enkä ole ilennyt kysyä. Hän ei ole mikään kevytmielinen ihminen, vaan juuri päinvastoin. On usein mielenkiintoiset, syvälliset keskustelut meillä.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni kuoleman jälkeen ei tulisi mieleenkään etsiä uutta kumppania. Klisee, mutta sanon sen kuitenkin, koska näin tunnen: "Se olisi pyhäin häväistystä!"
Vaimoni muistolle sytytänkin kynttilän!
Romanttista. Tiedän myös naisen joka ei ole kiinnostunut uuden miehen hankinnasta puolison kuoltua. Mutta tälläiset syvät suhteet on varmaan harvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniit, Komeat, puheliaat löytävät aina. Toista se on meillä ujoilla, ei niin kauniilla ja komeilla. Ihan lähipiirissä todettua. Miehiä tulee ovista ja ikkunoista. Vaihtavat kun kyllästyvät. Itse en haluaisi kun edes mahiksen.
Nainen löytää aina ja jos ei löydä, niin sitten kyse on aivan täydellisestä passiivisuudesta tyyliin ei ole edes Tinderiä viitsinyt ladata. Tämän olen todistanut niin monesti, että kunhan nainen edes tämän verran viitsii tehdä niin aina löytyy sutinaa. Ihan sama millainen nainen.
Satunnaista seksiä voi löytää, suhdetta ei aina.
Mä olen niin ujo ettei miehet pidä mua kiinnostavana enkä saa suhteita.
Jos miehet eivät pidä sinua kiinnostavana, sille on kyllä ihan muita syitä kuin väittämäsi ujous.
Mitkä syyt muka?
Olen ujo enkä saa suutani auki. Miten voisin mitenkään olla kiinnostava tuppisuuna?
Ulkonäkö ei ole se ongelma, miehet kyllä lähestyy.
Eli toisin sanoen miehet ovat kyllä olleet kiinnostuneita, kun sinua lähestytään. Näin helppoa se on naisilla, voit olla minkälainen tahansa, miehet kyllä lähestyvät.
Teit oikean valinnan.