Miksi ihmiset eivät ole aikaisemmin tajunneet että ammu-, väli- ja iltapalat ja napostelut voi korvata vedellä?
Palat ja napostelut maksaa, mutta hanasta tuleva vesi on ilmaista eikä maksa mitään, siinä säästää rahaa kun syö vain kahdesti sen pakollisen lämpimän aterian päivässä ja korvaa kaiken muun syömisen vedellä.
https://www.valkeakoskensanomat.fi/puheenvuoro/art-2000011292917.html
Kommentit (19)
En tunne ketään lähipiirissä, joka söisi kaksi lämmintä ateriaa päivässä. Yleensä se on yksi - joko lounas tai päivällinen, joista toinen korvataan esim. leivällä tai juuri noilla välipaloilla. Mulla oli pitkään smoothie lounaan korvikkeena kiireisen työn takia.
Jaa että kerralla puolet päivän energiantarpeesta, mulla n. 800kcal. Joo ei todellakaan pysty noin valtavia annoksia syömään.
Tai kaljalla. Esim aamu käyntiin 3 oluella ja siinä päivällä napostellessa pari kolme olutta ha illalla se 12 iltapalaksi
En ole koskaan syönyt mitään välipaloja. Syön kunnon aamiaisen, lounaan ja päivällisen.
Tästä on olemassa se vanha viisaus mustalaisen hevosesta. Juuri kun se oppi olemaan syömättä, hevonen kuoli.
Vierailija kirjoitti:
Tai kaljalla. Esim aamu käyntiin 3 oluella ja siinä päivällä napostellessa pari kolme olutta ha illalla se 12 iltapalaksi
Jep. Olen nyt juomapaastolla. Täänään olen nyt juonut neljä litraa kaljaa ja ainakin kaksi litraa juon vielä. Ei tässä tarvitse mitään syödä.
Vierailija kirjoitti:
Tästä on olemassa se vanha viisaus mustalaisen hevosesta. Juuri kun se oppi olemaan syömättä, hevonen kuoli.
Viisaampi on hevonen joka oppii olemaan syömättä kuin hevonen joka syö vaikka ei ole varaa syödä.
Se hanasta tuleva vesi ei kyllä ole ilmaista.. Kannattaa hakea kanisterilla vettä vaikka huoltoasemalta, niissä on yleensä ilmainen vessa mistä sitä saa. Toki jos käy töissä, niin täyttää kanisterin aina siellä.
Juo itse vettä, idiootti. Me muut syömme mitä haluamme, ihan sinusta riippumatta.
Eli syödään pari kertaa päivässä oikein tuhdit ateriat eikä sitten moneen tuntiin jakseta tehdä mitään. Todella kannattavaa.
Syöminen riippuu siitäkin onko sairauksia. Mulle ei käy 2 kertaa päivässä.