Siis kuka käy aamulla verkkopankissa tarkistamassa, onko palkka tullut??
Mä en tarkista edes jälkikäteen tiliotteelta. Kunhan rahat riittää niin en tarkistele. Koitan aina pitää tilillä pari tonnia.
Kommentit (68)
Vuokratuloja käyn katselemassa, yksi tilipäivä lisää rahantuloon :)
En minäkään ikinä käy tarkistamassa tililtä, onko palkka tullut. Aina on rahat riittäneet enkä tiedä tilini saldoa kuin noin 300-400 euron tarkkuudella. En ole rikas ja palkkaakin tulee tilille vaan 2200 euroa, mutta eipä silti tarvitse tarkkailla saldoa.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 18:40"]
Siis miksi te käytte siellä ja MITEN te muistatte, minä päivänä palkka tulee. Mulla ei oo hajuakaan millon palkka tulee. Pääasia, että tilillä rahaa kun maksan kortilla ja pari kertaa kuussa käyn verkkopankissa maksamassa laskuja. Ja kerran kuussa tulee tiliote (jota sitäkään en jaksa muutamaan päivään edes avata).
t. ap
[/quote]
Taidat olla idiootti?
Minulle tulee palkka kuun viidestoista ja kuun viimeinen päivä, ei todellakaan ole kovin ylivoimaista muistaa kaksi kuukaudesta ja vuodesta samana toistuvaa päivämäärää. Paitsi tietenkin sinulle.
En erikseen tarkista onko palkka tullut, mutta tilipäivänä ensimmäinen homma on maksella laskut pois, joten siinähän se tarkistus samalla tulee tehtyä.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 18:47"]
Ai miten muistaa, että milloin palkka tulee? Voi hyvää päivää... Oletko ap joku tällainen elämänhallintaongelmainen vai ihan pelkästään vain tyhmä?
[/quote]
Meillä se tulee kuun lopussa, mutta se vaihtelee pyhäpäivien ja viikonloppujen takia. Lisäksi vaikka palkkakuitissa lukee 31. päivä, niin monesti raha on tilillä jo 28. päivä. En jaksa todellakaan kytätä milloin raha sinne tulee, eikä sillä ole minulle väliäkään, koska maksan aika paljon luottokortilla.
Mulla ihan sama kuin ap:llä, että ei tulisi mieleenkään tarkistaa palkkapäivän aamuna, onko palkka tullut! Eri asia, jos sinä päivänä just pitäisi maksaa joku matka, mutta muuten. Ei mulla kyllä aina ole tilillä paria tonnia, mutta maksan tosiaan aika paljon Master Cardilla joten tilillä on oltava rahaa sitten, kun maksan luottokorttilaskun pois (kokonaan, kuluitta).
Ja se taas ei osu palkkapäivään. Ehkä tää on tällainen rikkaiden tilanne?
[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 21:33"]
Miinä ainakin katson. Rakastan rahaa ja on ihana tunne, kun sitä tulee lisää!
[/quote]
Ihan kuin se siitä katsomisesta lisääntyisi, tsiisus.
On mulla asuntokin vuokralla, mutta en ryntää 5. päivä katsomaan, onko vuokra maksettu. Kyllä sen sitten huomaisi laskuja maksaessa, jos se ei oliskaan tullut. t. 65
Minä käyn verkkopankissa silloin, kun sähköpostiini tulee ilmoitus, että verkkopankkiin on saapunut uusi e-lasku. Joskus tosin pidän parin päivän viiveen, kun ei huvita heti tarkistaa saapunutta laskua. Sitten kun käyn, katson samalla myös tilitapahtumat. Mutta ikinä en mene sen takia verkkopankkiin, että sattuu olemaan palkkapäivä. Kyllähän sen palkan näkee silloin, kun on muuta asiaa verkkopankkiin.
Minä katson usein ihan siksi, että on monta työnantajaa eikä kellään mitään säännöllisiä palkanmaksupäiviä.