Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päästäisitkö 16- vuotiaan kavereittensa kanssa Provinssirockiin?

Vierailija
14.06.2013 |

Siis keskenänsä. 

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Piste. Itse olin siellä 18-kesäisenä kavereitten kanssa ja tiedän liian tarkkaan, millaista se meno siellä on. Odottakoon siis lapsenikin täysi-ikäisyyttä.

Vierailija
2/28 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäisin, jos asuisimme siellä lähellä. Mutta kun asumme Espoossa, niin en päästä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin päästänkö 15 vuotiasta junalla Tampereelle ja Särkänniemeen. ;)

Vierailija
4/28 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provinssissa ei kyllä ole nykyään mitään menoa. Se on niin tiukasti valvottu tilaisuus, että helluntaiseurakunnan t-bussissakin on menevämpää. Sinne jos saat kuljetettua vesipullon mukanas, niin oot jo melko rambo. Se leirintäalue on sitten jo toinen juttu, siellä voi joskus jotain tapahtuakkin.

Vierailija
5/28 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkänniemeen voi varmaan päästää :)

Vierailija
6/28 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu millainen 16-vuotias. Jos on helposti vietävissä, naiivi ja kokematon, en päästäisi.

Itse olin 15-vuotias kun sinne ekan kerran kaverin kanssa matkustin. Oltiin tarkoituksella selvinpäin ettei tulisi uudessa tilanteessa pöljäiltyä (muuten kyllä viina maistui jo siinä iässä) ja hyvin meni. Hölmöjä oltiin mutta sen verran arkoja ja varovaisia, ettei mitään sattunut ja ihanat muistot jäi.

Vierailija
7/28 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin sinne ekaa kertaa 16-vuotiaana, kaksin kaverini kanssa. Vedin siellä aivan uskomattomat kännit, harhailin aamuyöstä ympäri leirintäaluetta aivan soosissa, pussailin eri tyyppejä ja päädyin lopulta harrastamaan seksiä (se oli ensimmäinen kertani) jonkun puoli tuntia aiemmin tapaamani kolmekymppisen miehen kanssa hänen autossaan. Joten enpä päästäisi.

Vierailija
8/28 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästäisi, vaan änkisin itse mukaan, kuten edellisinäkin kesinä. Perheenä ja kaverit sitten kulkee myös kätevästi mukana. Eikä kukaan ole nokkaansa naputtanut.

Itsekseen alaikäiset ei hillu festareilla.

Vierailija
9/28 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. En sitten niinku millään. Olin itse semikiltti lapsi, mutta olisin pistänyt silti ranttaliksi.

Vierailija
10/28 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. 16-vuotias on jo ihan riittävän vanha huolehtimaan itsestään pari päivää jopa teltassa, jos kasvatuksessa on tehty yhtään mitään oikein. Oma lapseni meni sinne 13-vuotiaana ja ainakin vatsahuuhtelulta ja kuolemalta on välttynyt jo 6 kertaa sen jälkeen.

Vierailija
11/28 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 16-vuotiaan ptäisi jo kavereiden kanssa pärjätä yksi festarireissu tulematta raiskatuksi. Voit katsoa itseäsi peiliin jos jälkikasvuasi ei ole kasvatettu itsenäiseksi.

Vierailija
12/28 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Lapseni on niin tyhmä ja naiivi ettei se pärjäisi.

Vierailija
13/28 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella tyhmä kysymys. En tietenkään.

[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 18:34"]

Siis keskenänsä. 

[/quote]

Vierailija
14/28 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 18:34"]

Siis keskenänsä. 

[/quote]

16-vuotiaani lähti kesäksi Jenkkeihin, mutta jos olisi ollut kotona olisi saanut mennä Provinssiin. Tukiperhelapset 16 v ja 17 v saavat mennä ystävineen.

Vierailija
15/28 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäisin. Itsekin ollut 15-kesäisestä asti festareilla ja hengissä selvitty. Ulkomailla kävin ensimmäistä kertaa kavereiden kanssa keskenään 16-vuotiaana, joten aika tekopyhäähän minun olisi tuollaista kieltää. Ei vapauden antaminen välttämättä tarkoita sitä, että kotiin tullaan maha pystyssä sekä kuppa kavereineen tuliaisina.

Vierailija
16/28 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon totisesti, ettei oma lapsi tuohon ikään päästessään edes kysele moisia. En ole itse koskaan festareilla ollut ja toivon totisesti että jälkikasvukin osaa kiertää ne kaukaa.

Vierailija
17/28 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts mikä kysymys.  Muutin sen ikäisenä jo pois kotoa. Terv 42v täti.

Vierailija
18/28 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts mikä kysymys.  Muutin sen ikäisenä jo pois kotoa. Terv 42v täti.

Vierailija
19/28 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojan päästäisin, tyttöä en.

Vierailija
20/28 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiän tyttö kaverinsa kanssa hinkui myös 15-vuotiaana Provinssiin. Asia ratkaistiin niin, että isä meni mukaan ja he olivat leirintäalueella kaikki samassa teltassa yötä. Kaikki meni hyvin ja sen jälkeen tytöt pääsivät jo kaksistaan festareille.

Yli 65-vuotiaat pääsevät Provinssiin ilmaiseksi. Houkutelkaa mummo tai pappa "babysitteriksi" ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi